Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vähänkäytetty.fi kirppiksestä?

Vierailija
19.01.2015 |

Olisiko kenelläkään kokemuksia nettikirppiksestä vähänkäytetty? Mietin pitäisikö pistää vaatetta tuonne myyntiin, mutta mitenköhän kauppa käy? Oletteko saaneet myydyksi tuolla? Kuulostaa vaan niin mukavan helpolta tuo systeemi ja pääsisi kerralla vaattekasasta eroon :) En jaksaisi ravata yhtenään postissa tai postilaatikolla ja vahdata maksuja kuten huutonet tai fb kirppi myynnissä väistämättä joutuu. Toisaalta jos mitään ei mene kaupaksi tuolla niin enpä varmaan viitsisi alkaa vaatteita lunastamaan itselleni takaisin postikuluja vastaan.

Myös tuolta ostaneet voi kommentoida! :)

Kommentit (1787)

Vierailija
61/1787 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetuissa vaatteissa oli monessa kaikenlaista pikkuvikaa, esim. kulahtaneempia kuin mitä kuva antoi ymmärtää (tai kuntoluokitus), yhdessä tosi kivassa paidassa oli keskellä kuvaa pieni, näkyvä tahra (josta ei mitään mainintaa kuvauksessa) jne. Ostin samaan aikaan Emmyltä, joten vertailupintaa on- Emmy on mielestäni parempi. Vaatteet tulivat nopeammin, olivat juuri niin siistejä kuin annettiin ymmärtää eikä yhtään tahraista vaatetta joukossa. En usko tilaavani vähänkäytetystä enää.

Vierailija
62/1787 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vähänkäytetty on kyllä melkoinen sirkus, hirveä homma kuvata ja kirjoittaa yms... Itsellä ei ole semmoiseen aikaa. Emmyllä taas kestää tuotteiden myyntiin laitto ja tilityksiä saa ihmetellä missä ovat, ja tuotot ihan naurettavia. 30% 10€ tuotteesta jää nykyään asiakkaalle, tuotot vaan laskevat ja ehdot huononevat. Ei niitä varmaan kukaan edes lue jos vielä emmyä käyttää... Palautuskin kun maksaa nykyään ostavalle asiakkaalle emmyllä 2,90€, niin ei sieltä kukaan mitään osta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1787 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö tuolla kengät ja laukut? Niitä olisi ihan kauheesti vast ikään menehtyneen tädin jäljiltä enkä tiedä mitä niillä tekisin? Tosi hyväkuntoisia, semmoisia perusmerkkejä, esim Vagabondin kenkiä kai kymmenet. Eli jaksaako nähdä vaivaa kuvata? Ajattelin et jos vaikka laittais 5 - 10 euroa parille, on muutamat ihan käyttämättömätkin vielä laatikossaan. Myös noita laukkuja jumalaton määrä.

Vierailija
64/1787 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
65/1787 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ootte pakanneet ne yksittäiset vaatekappaleet paita, housut.. johonkin esim. pussiin ensin ja sitten pahvilaatikkoon (millä lähettää koko satsin) vai sellaisenaan suoraan vaan pahvilaatikkon?

Vierailija
66/1787 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ootte pakanneet ne yksittäiset vaatekappaleet paita, housut.. johonkin esim. pussiin ensin ja sitten pahvilaatikkoon (millä lähettää koko satsin) vai sellaisenaan suoraan vaan pahvilaatikkon?

Sellaisenaan pahvilaatikkoon tai joskus kun oli todella paljon vaatetta, niin ihan jätesäkkinä postitin eli ilman pahvilaatikkoa pelkkä jätesäkki :D

Vierailija
67/1787 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmyssä käsittääkseni pitää olla vain tietyn merkkisiä vaatteita.

Vahankaytetty.fi olen myynyt hyväkuntoisia ketjuliikkeiden vaatteita ja saanut kaupaksi n. 70 %, loput meni hyväntekeväisyyteen. Laukut ja kengät meni myös, mutta olivat todella vähän käytettyjä.

Nettisivut on aika huonot ja haku ei ole tarpeeksi toimiva, joten hankala etsiä tarvitsemiaan vaatteita. Kuvat on myös monesti todella surkeita eikä mitään tietoa itse vaatteesta, joten jäävät ostamatta. Itse laitoin useita kuvia, mainitsin tarkat mitat, kuvailin värin jos kuva sitä vääristää ja jos koko ei ole sellainen kuin kokolappu näyttää jne. lisätietoa.

Pakkasin vaatteet siististi muovipussiin, jonka laitoin pahvilaatikkoon.

Vierailija
68/1787 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös pakannut ihan vaan puhtaaseen laatikkoon suoraan. Korut ja semmoset "irtotilpehöörit" oon laittanut läpinäkyvään pussiin (esim. Minigrip), niin niihin saa tuotenumeron nätisti kiinni.

Mulla on kengät ja laukut menny ihan ookoosti kaupaks, kun vaan laittaa tosiaan järkihinnan. Ja samaa mieltä edellisen kanssa, kantsii ottaa hyvät kuvat ja viittiä kirjottaa jotain tuotteesta! Ei tää oo musta sen ihmeempää kuin Facen kirppiksille ilmotusten teko :)

Vierailija
69/1787 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
70/1787 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras, kätevä tapa myydä sekä ostaa. Suosittelen!

Vierailija
71/1787 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, tälläisestä en ole ennen kuullut. Täytyypä kokeilla!

Vierailija
72/1787 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita kokemuksia ostoista? Ilmeisesti ensimmäinen ostosten postitus on ilmainen oheisen linkin kautta

https://vahankaytetty.fi/?ref=cnZjYm9Ia0hUM2s9 

Pitäisköhän koittaa :) Emmy.fi:stä olenkin joskus ostanut, mutta mun mielestä vaatteet ovat siellä aika kalliita

Vierailija
73/1787 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tyytyväinen ostaja ja myyjä. Laitan lasten pienet vaatteet myyntiin helposti ja ostan uutta tilalle pikkurahalla.

Vierailija
74/1787 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut!

Vierailija
75/1787 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aioin tilata tuolta vaatteita, mutta jäi tilaamatta. Lähes missään vaatteissa ei ollut merkitty materiaaleja ja pesuohjeita. Kiva selailla monta sivua vaatteita ja kun sopivan näköinen osuu kohdalle niin siinä ei ole merkitty noita tietoja! En ala ostamaan vaatteita tietämättä mistä ne on tehty,  sillä kun on suuri ero onko esim villapaita 100% villaa vai 100% akryyliä! Harmi niiden myyjien puolesta, jotka ovat nuo tiedot merkinnyt, ne kun hukkuvat kaikkien noiden merkkaamattomien myyjien joukkoon. Ostaako ihmiset oikeasti sokkona vaatteensa, yhtään välittämättä mistä ne on tehty?

Vierailija
76/1787 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla!!

Vierailija
77/1787 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vtuttaa oma tyhmyys. Myin viime kesänä karsimisesta innostuneena siellä paljon merkkivaatteita puoli-ilmaiseksi ja ainakin muutama oli sellainen joita oon jääny epätoivoisesti kaipaamaan. Jos jäljittäisin ne niin voisin maksaa niistä huomattavasti enemmän kuin mitä mä niistä pyysin, ha.

Vierailija
78/1787 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 pientä lasta ja oon käyttänyt vähänkäytettyä jo useamman vuoden. Lapsilta jää tosi nopeesti pieneksi vaatteita niin on ollut tosi hyvä juttu se, että pääsee siitä tavaramäärästä kerralla eroon. Tokihan se vaatii oman vaivansa mutta kyllähän sitä joutuu näkemään sitä vaivaa jos vie normi kirppiksellekin. 

Oon myös ostanut lapsille ja itsellekin vaatteita tuolta ja vielä ei ole yhtään huonoa vaatetta osunut kohdalle.

Kuvat välillä tuotteista on kyllä vähän huonoja mut onhan se ihan ymmärrettävää kun maija meikäläinen kotona kuvailee kännykällä niin aina ei tuu hyviä kuvia. :D

Vierailija
79/1787 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tyytyväinen asiakas monta vuotta. Sekä ostajana että myyjänä. Joskus on ollut esim. Rikkinäinen vaate mutta olen saanut hyvityksen.

Vierailija
80/1787 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, mutta ärsyttää se kun myyjät eivät kerro kaikkea kuvauksessa välttämättä. No hehän siinä häviävät.

Metsästän retro/vintagevaatteita, jotka mielelläni haluan alkuperäismuodossaan eli ilman muutoksia, tai ainakin olisi reilua myyjän kertoa niistä.

Kuten joku tuossa ylempänä sanoi, että jää ostamatta "materiaalittomat" vaatteet, tosin halpismerkin kohdalla sen voi olettaa olevan tekokuitua nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi