Kokemuksia vähänkäytetty.fi kirppiksestä?
Olisiko kenelläkään kokemuksia nettikirppiksestä vähänkäytetty? Mietin pitäisikö pistää vaatetta tuonne myyntiin, mutta mitenköhän kauppa käy? Oletteko saaneet myydyksi tuolla? Kuulostaa vaan niin mukavan helpolta tuo systeemi ja pääsisi kerralla vaattekasasta eroon :) En jaksaisi ravata yhtenään postissa tai postilaatikolla ja vahdata maksuja kuten huutonet tai fb kirppi myynnissä väistämättä joutuu. Toisaalta jos mitään ei mene kaupaksi tuolla niin enpä varmaan viitsisi alkaa vaatteita lunastamaan itselleni takaisin postikuluja vastaan.
Myös tuolta ostaneet voi kommentoida! :)
Kommentit (1787)
Kyllä musta toimii oikein hyvin, kandee kokeilla. Sellaisesta 20-30 vaatteen myyntisetistä on ehkä 3-4 vaatetta mennyt hyväntekeväisyyteen, eikä se haittaa, kun kuitenkin saa noista muista ihan hyvät rahat. Ja on ihan kiva olla "nimetön" tuolla, kun ei jaksa vastailla ihmisten kysymyksiin. Kun vaan kaikki kuvat ja tiedot saa näpsyteltyä palveluun, niin on kyllä älyttömän vaivaton. Välillä saatan unohtaa, et jotain on myynnissä. :D Ihan jees on myös toi uus pidempi myyntiaika, olikohan 6 kk, niin saa varmemmin myytyä kaiken.
Mulla on nyt ollut reilu 3 vkoa vaatteet myynnissä, laitoin 52kpl ja myymättä 42kpl. Myyntiaikaa huhtikuulle asti. Parin vkon päästä pitäs vissii tulla se automaattinen hinnan alennus, josko sit menis enemmän kaupaksi , toivottavasti. Vähän tympii ku ei voi ite muuttaa hintoja, vaan pitää oottaa et itsestään alenee. Mutta olenkin malttamaton :D
Pohdin, pitäisikö laittaa tänne vaatteita myyntin. Vähänkäytetty.fi on nostanut provikoita -ennen oli euro ja nyt 1,90. Oletteko huomanneet, onko vaikuttanut myynteihin?
Ei oo ainakaan mulla haitannu, kun vaan ite kattoo hinnan järkeväksi! Siis suurudeltaan ja silleen kans, et hinta näyttää hyvältä, esim. 4,10 + 1,90 = 6,00 e. Tää on nyt vaan mun logiikkaa toki :D Mut muutenkin toi 1,90 on musta aika pieni niisto siihen nähen, että joku samanlainen nettikirppis otti kai aina 50 prossaa tuotosta. KAndee muuten tilata se vähänkäytetyn uutiskirje, sieltä saa monesti kans alennuksia...
Olen myynyt perus lastenvaatteita hyvällä menestyksellä. Ostajana ärsyttää kun ei ole kerrottu tarpeeksi tuotteesta, joskus jopa koko puuttuu vaatteen tiedoista... Lukee tyyliin joka vaatteessa "paita" tai "kuvanmukainen"
Niin ja aika usein tulee sähköpostilla kanta-asiakkaille ilmaiset toimituskulut.
Toimii. Itsellä on myynnissä neljännen kerran lastenvaatteita. Hyvin menee kaupaksi ja itse olen ostamiini ollut tyytyväinen.
Joo, tosta oon ihan samaa mieltä, että paremmin pitäis nuo kuvaukset kirjottaa! "Kuvanmukainen" ei kerro yhtään mitään. Myyjät, otattehan tän pliis huomioon! Täällä on yks innokas ostaja, joka ostaa, jos vaan saa tarpeeks tietoa vaatteesta! :D
Huomasitteko muuten tän, tuli vkl sieltä maili https://vahankaytetty.fi/kutsu-ja-tienaa
Pistin linkin kavereille ja eilen olin saanu ekat 12 euroo... ^^
Olen ostanut jonkin verran, ja myynytkin silloin kun provikka oli 1e/ per vaate. Nythän se taitaa olla lähempänä 2e/per vaate, joten ainakin halvimmat heitän suosiolla hyväntekeväisyyteen. Uusille asiakkaille maksuttomat postit ekaan tilaukseen, mutta näitä tulee kyllä sähköpostiin aika säännöllisin välein. Voi siis välillä kytätä, että tulisiko ilmaiset postit ;) Ne säilyy siellä ostoskorissa, kun on kirjautuneena.
En varmasti tilaa enää vähänkäytetystä mitään kun paketin mukana tuli sokeritoukkia! En edes ymmärrä kuinka se on mahdollista :D
Yök! Kai laitoit palautetta? Saavat vedettyä saman myyjän kamat pois myynnistä. Itse olen sekä ostanut että myynyt, ja olen kyllä ollut tyytyväinen tuotteiden laatuun. Samalla kertaa saa ison satsin ostettua. Ovat olleet puhtaita ja ehjiä tuotteita.
Itse vasta näin ekaa kertaa tämmöisen jutun pari kuukautta sitten ja nyt olen silmät "höröllä" seurannut netissä kirjoituksia firmasta.
Näyttää siltä, että homma pelittää nykyään paremmin. Teinillä olisi hirmuisesti myytävää, ehkä hän jaksaa ne kuvaamiset yms paremmin kuin mä.
Meillä on teinejä opetettu rahankäyttöön vähänkäytetyn kautta, kun myyvät ite kamansa ja saavat rahaa siitä. Toki homma on mun (äidin) nimissä, mutta nuoriso hoitaa muuten hommaa kahestaan itsenäisesti. Suosittelen!
Tilasin just vaatteita lapsille. Edullisia ja helposti kotisohvalta! Ilmainen eka lähetys toimi tuon linkin kautta https://vahankaytetty.fi/?ref=cnZjYm9Ia0hUM2s9 . Pitää ehkä itsekin siivota kaapit ja katsoa löytyisikö myytävää :)
Oletteko ottaneet kännykällä kuvat? Onko hidasta lisätä tietoja?
Olen ottanut kännykällä kuvat.Monta kuvvaa joka tuotteesta.Ja kirjoittanut selkrät kuvsukset.Mieluummin näin kuin ettei menisi kaupaksi kun ostaja epävarma.Sitä paitsi sen jälkeen kun olen kerran kuvannut ja kuvaillut tuotteen, ei tatvitse eikä edes voi enää antaa ostajalle lisätietoja niin kuin torissa.Siksi mieluummin kerralla hyvä ilmoitus.
2018, itsellä ei niin mukavia kokemuksia myyjänä.
Hidasta on. Lähetin tuotteita myyntiin lähemmäs sata, hinnat todella pienet ja tuotteet hyväkuntoisia laadukkailla kuvilla.
Kaksi kuukautta on suunnilleen mennyt kun tuonne vähänkäytetty.fi:hin lähetin ensimmäisen paketin, eikä vieläkään ole yhdestäkään tuotteesta tilitetty minulle rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama mainos on täällä tasaisesti parin viikon välein.
Vain hyviä kokemuksia, sekä myynnistä että ostamisesta, Edullisia toppavaatteita juuri nyt sopivat tähän säähän, ja kun ovat edullisia niin voi huoletta käyttää rymyvaatteina kurakeleillä.
Rattaat ja muut tarvikkeet myös edullisia, kun ei tule kuin yhdet postikulut, yleensähän rattaiden postitus on se kallein juttu, kun tilaa käytettynä jostakin.
Suosittelen kaikille!
Ei tuolta saa merkkivaatteista järkevää hintaa ikinä. Nyt tullut uusi MerkkiHuone vaikuttaa laadukkaalta ja myyjän tuotot kohtuullisilta ja itse ei tarvitse tehdä muuta kuin lähettää sinne tavarat myyntiin. Toki näkyvät ottavan vain merkkitutteita ja ehjiä, mutta voipahan itsellekkin etsiä sieltä sitten jotain, kun ovat tarkkoja laadun suhteen. Plussaa vielä että näkyy myös olevan koti osio, mihin voisi laittaa vaikka ylimääräiset vallilan verhot pyörimästä nurkista, en tiedä sitten mitä niistä saisi, kun ei verhoja näy siellä olevan myynnissä.