Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dan, Bob ja kuka se kolmas oli Paddy? Jimmy? Pohtivat somea ja sen vaaroja.
Matt sitten ystävällisesti neuvoi.
Ite en vaan ymmärrä, että miten nuo keski-ikäset miehet olivat niin pihalla kaikesta.
Itse olen heidän ikiään ja hämmästytti, että mitä dinosauruksia sedistä oli tehty. Kyllähän viisikymppiset ovat myös kasvaneet it:n ja somen aikakaudella.
Mehän niitä pioneereja tässä ollaan. Ei pitäs some olla vieras, vaikkei kaikkia appeja itse käyttäiskään. Ihmiset ovat samoja alustasta riippumatta.
Onneksi oli Matt. Jolla tuntuu olevan vastaava rooli nykyään kuin Bobilla. Hymyilee leveästi tiskin takana ja vitsailee.
Matt:ia on vaikea seurata kun tietää pojan(tytön) taustat. Ei sitä voi unohtaa partaniekkaa katsellessa. Surullista.
Ei sitä kieltämättä unohda, että Matty on syntyjään tyttö. Sitä en tiedä onko se surullista, ainakaan hänelle. Ei ehkä enää, kun saa elää miehenä. Miksi itsensä kokeekin.
Matty ei ole ollenkaan Hannah.
No sori hirveesti, jos ei löytynyt just Hannahin näköistä transukupuolista näyttelijää. Niitähän toki on valtavasti...
Miksi näyttelijän pitäisi olla trans? Eikö riitä, että joku miesnäyttelijä olisi ollut suurinpiirtein Hannahin ruumiinrakenteen oloinen?
Itsestänikin tuntuu, että Matt on paljon lyhyempikin kuin Hannah oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite en vaan ymmärrä, että miten nuo keski-ikäset miehet olivat niin pihalla kaikesta.
Itse olen heidän ikiään ja hämmästytti, että mitä dinosauruksia sedistä oli tehty. Kyllähän viisikymppiset ovat myös kasvaneet it:n ja somen aikakaudella.
Mehän niitä pioneereja tässä ollaan. Ei pitäs some olla vieras, vaikkei kaikkia appeja itse käyttäiskään. Ihmiset ovat samoja alustasta riippumatta.
Onneksi oli Matt. Jolla tuntuu olevan vastaava rooli nykyään kuin Bobilla. Hymyilee leveästi tiskin takana ja vitsailee.
Matt:ia on vaikea seurata kun tietää pojan(tytön) taustat. Ei sitä voi unohtaa partaniekkaa katsellessa. Surullista.
Ei sitä kieltämättä unohda, että Matty on syntyjään tyttö. Sitä en tiedä onko se surullista, ainakaan hänelle. Ei ehkä enää, kun saa elää miehenä. Miksi itsensä kokeekin.
No sori hirveesti, jos ei löytynyt just Hannahin näköistä transukupuolista näyttelijää. Niitähän toki on valtavasti...
Miksi näyttelijän pitäisi olla trans? Eikö riitä, että joku miesnäyttelijä olisi ollut suurinpiirtein Hannahin ruumiinrakenteen oloinen?
Nyt menee jo pilkun nus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee jo pilkun nus...
Taisi mennä hänellä, joka oletti, että vain itsekin trans voisi näytellä sukupuolensa vaihtanutta tv-sarjassa. Taru ja totuus voi sekoittua joillain ihmisillä...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuolee!
Nih! Ja ne jotka ei kuole menevät Australiaan.
Sitten Emmerdale loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuolee!
Sitten Emmerdale loppuu.
Vihdoinkin!
Liv kuolee, Harriet kuolee, Faith kuolee, Sam kuolee.. Ketäs muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuolee!
Sitten Emmerdale loppuu.Vihdoinkin!
Onko elämää Emmerdalen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuolee!
Sitten Emmerdale loppuu.Vihdoinkin!
Onko elämää Emmerdalen jälkeen?
Oli Peyton Placenkin jälkeen.
Vähän tyhmempi kansanosa katselee Salkkareita ja mitenkähän niille käy, jos sarja loppuu?
Hienoa että haukut muita tyhmiksi. Se vasta onkin älykästä!
Kummankohan JaI valitsee? Kimin vai Laurelin? Toivottavasti Laurelin.
Mitäköhän tossa Leyla jutussa oli oikein kyse? Vihjattiinko siinä, että Leyla olisi pettänyt Liamia lepsoilemalla tämän Vanessan treffikumppanin kanssa?
Mitähän veemäistä Noah keksii kusettavan Chloen pään menoksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän tossa Leyla jutussa oli oikein kyse? Vihjattiinko siinä, että Leyla olisi pettänyt Liamia lepsoilemalla tämän Vanessan treffikumppanin kanssa?
Vai liittyykö huumeisiin?
Sarjassa on muuten aika paljon ärsyttäviä hahmoja.
Hyi hitto tota Jimmyä. Ei ollut millänsäkkään hörppästyään sylkykupin tyhjäksi.🤮
Kerry käyttäytyi tosi lapsellisesti. Kyllä sen olisi pitänyt jo alkujaan ymmärtää, ettei Alista kukaan saa mitään uskollista miesystävää.
Vähän hölmöä, että kun Meena on nyt saanut tuomionsa, niin ei näytetä mitään siitä miten hahmot reagoivat siihen ja käsittelevät asiaa. Elämässä joo mennään eteenpäin, mutta kyllä sitä vielä vähän jää miettimään asioita. Olisi kiva nähdä miten Manpreet lähtee tästä jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän hölmöä, että kun Meena on nyt saanut tuomionsa, niin ei näytetä mitään siitä miten hahmot reagoivat siihen ja käsittelevät asiaa. Elämässä joo mennään eteenpäin, mutta kyllä sitä vielä vähän jää miettimään asioita. Olisi kiva nähdä miten Manpreet lähtee tästä jatkamaan.
Kyllä se Meena varmaan vielä jonkun puheissa mainitaan. Itse olen jo valmis unohtamaan koko tapauksen. Uusia tuulia kohti.
Harrietkin kuolee myrskyssä.
Among those who sadly lost their lives were Liv Dingle and Harriet Finch. Liv died after she was crushed by a caravan while Harriet was squashed when she plunged down a ravine followed by the quad bike she was riding in search for Amelia Spencer.