Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
18761/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noahissa ei ole mitään kilttiä tai säälittävääkään. Hullu se on. En paljasta enempää.

Vierailija
18762/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu säälittävältä tuo Noahin touhu. Chloe on tehnyt selväksi, että ei ole kiinnostunut treffeistä Noahin kanssa enää, mutta Noah silti vain elättelee toiveita. Ja heti kun Natelle alkoi taas Chloen seura kelvata niin Chloe vain häippäsee sovitusta menosta sanomatta mitään. Amelia sattui olemaan samaan aikaan kadulla, joten mahtaa Noah sitten päätyä sinne keikalle Amelian kanssa Chloen häippästyä. Amelian ei kyllä pitäisi haluta enää Noahin seuraa sen jälkeen kun Noah tylyili Amelialle niissä kahvilapippaloissa.

Chloen pitäs lopettaa Noahin hyväksikäyttö. Yrittää tehdä Natea mustasukkaiseksi, mutta tuota ei nyt kiinnosta.

Se nuorena ihastuminen ja hyväksytyksi tulemisen tarve taitaa monella sumentaa järkiajattelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18763/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sam sitkeästi puhui "mies-miehelle"- keskustelun läpi.🤗

Minä jäin tuossa miettimään sitä kun Sam puhui vain tytöistä. Mistä tiesi ettei poikansa ole homo tai bi tai vielä etsi seksuaalisuuttaan?

Koska se on normaali tapa puhua. Samson tuonee sitten ilmi, jos onkin toisella tavalla suuntautuva.

Vierailija
18764/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dan, Bob ja kuka se kolmas oli Paddy? Jimmy? Pohtivat somea ja sen vaaroja.

Matt sitten ystävällisesti neuvoi.

Ite en vaan ymmärrä, että miten nuo keski-ikäset miehet olivat niin pihalla kaikesta.

Itse olen heidän ikiään ja hämmästytti, että mitä dinosauruksia sedistä oli tehty. Kyllähän viisikymppiset ovat myös kasvaneet it:n ja somen aikakaudella.

Mehän niitä pioneereja tässä ollaan. Ei pitäs some olla vieras, vaikkei kaikkia appeja itse käyttäiskään. Ihmiset ovat samoja alustasta riippumatta.

Onneksi oli Matt. Jolla tuntuu olevan vastaava rooli nykyään kuin Bobilla. Hymyilee leveästi tiskin takana ja vitsailee.

Vierailija
18765/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sam sitkeästi puhui "mies-miehelle"- keskustelun läpi.🤗

Minä jäin tuossa miettimään sitä kun Sam puhui vain tytöistä. Mistä tiesi ettei poikansa ole homo tai bi tai vielä etsi seksuaalisuuttaan?

Sam asuu poikansa kanssa saman katon alla ja Samsonin suuntautuminen lienee tullut selväksi jo aiemmin. Poika on hetero niinkuin valtaosa ihmisistä muutenkin on.

Vierailija
18766/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Al kuolee ja Cainilla on asian kanssa jotain tekemistä.

Vierailija
18767/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Al kuolee ja Cainilla on asian kanssa jotain tekemistä.

Joo Cain ampuu Alin.
"Cain lures Al to a barn and threatens him with a shotgun. A fight ensues and both men reach for the gun".

Vierailija
18768/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cain joutuu vankilaan vaikka Kyle tappoi Alin.

"Cain is currently awaiting sentencing in prison after confessing to the murder of Al Chapman – a crime which was actually committed by his young son Kyle Winchester".

Vierailija
18769/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite en vaan ymmärrä, että miten nuo keski-ikäset miehet olivat niin pihalla kaikesta.

Itse olen heidän ikiään ja hämmästytti, että mitä dinosauruksia sedistä oli tehty. Kyllähän viisikymppiset ovat myös kasvaneet it:n ja somen aikakaudella.

Mehän niitä pioneereja tässä ollaan. Ei pitäs some olla vieras, vaikkei kaikkia appeja itse käyttäiskään. Ihmiset ovat samoja alustasta riippumatta.

Onneksi oli Matt. Jolla tuntuu olevan vastaava rooli nykyään kuin Bobilla. Hymyilee leveästi tiskin takana ja vitsailee.

Matt:ia on vaikea seurata kun tietää pojan(tytön) taustat. Ei sitä voi unohtaa partaniekkaa katsellessa. Surullista.

Vierailija
18770/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belle häviää. Kukaan ei tiedä, mihin hän joutui.

Vierailija
18771/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Belle häviää. Kukaan ei tiedä, mihin hän joutui.

Minä tiedän!

Vierailija
18772/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matt:ia on vaikea seurata kun tietää pojan(tytön) taustat. Ei sitä voi unohtaa partaniekkaa katsellessa. Surullista.

Ei sitä kieltämättä unohda, että Matty on syntyjään tyttö. Sitä en tiedä onko se surullista, ainakaan hänelle. Ei ehkä enää, kun saa elää miehenä. Miksi itsensä kokeekin.

Vierailija
18773/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdalessa kuolee porukkaa. Livkin kuolee:

"Liv and her husband Vinny went out into the gale force winds to look after Chas and Paddy's baby while they were in hospital.

Their journey was cut short when the winds became too much for them and they were plunged towards a building and crushed by a caravan".

Vierailija
18774/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kieltämättä unohda, että Matty on syntyjään tyttö. Sitä en tiedä onko se surullista, ainakaan hänelle. Ei ehkä enää, kun saa elää miehenä. Miksi itsensä kokeekin.

Matty ei ole ollenkaan Hannah.

Vierailija
18775/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meena onnistuu pakenemaan vankilasta. Tekee kasvoleikkauksen ja tulee "uutena" Emmerdaleen nimellä Judy. Jacob alkaa epäillä mutta kukaan ei usko. Lopulta Meena tappaa Jacobin ja kaikki uskovat hänen tehneen itsemurhan.

Tämä on sitten ihan totta!

Vierailija
18776/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meena onnistuu pakenemaan vankilasta. Tekee kasvoleikkauksen ja tulee "uutena" Emmerdaleen nimellä Judy. Jacob alkaa epäillä mutta kukaan ei usko. Lopulta Meena tappaa Jacobin ja kaikki uskovat hänen tehneen itsemurhan.

Onko helteet vai viina sekoittanut pääsi?

Vierailija
18777/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matty ei ole ollenkaan Hannah.

No sori hirveesti, jos ei löytynyt just Hannahin näköistä transukupuolista näyttelijää. Niitähän toki on valtavasti...

Vierailija
18778/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko helteet vai viina sekoittanut pääsi?

No sinun pääsi varmaan onkin jos et tajua vitsiä.

Vierailija
18779/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä, kun se tapetaan vankilassa.

Unohtakaa koko Meena:

Has Meena finally left Emmerdale?

The actress said: "Meena has gone, finally! I'm sure some of you will be very happy, and some of you will be sad. I'm sad because I have loved playing her. She's literally been the dream role.

Meena - onneksi- lähti.

Vierailija
18780/44653 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nohnoh. Tämmöiset totuudet olis uskottavampia, jos olisi enemmän kirittävää kuin vajaa vuosi.

Vankilapakoa ja uskottavaa kasvoleikkausta ei tehdä vajaassa vuodessa, edes saippuasarjoissa.

Ketju on lukittu.