Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
18441/44653 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole Arthur tuo Laurelin lapsi? Jännästi Natea syytetään Chloen tapailemisesta, vaikka Chloe itse sitä haluaa tehdä. Ja molemmat ovat aikuisia kuten Chloe totesi.

No Arthurhan se on kuten jokainen sarjaa seurannut tietää. Ainakin, jos pää on edes jotenkuten kondiksessa.

Aivan, anteeksi, Arthur eikä Thomas. Ehkä kuitenkin ihan inhimillinen erehdys kun heidän sukunimensä on Thomas. Ja kyllä olen sarjaa seurannut todennäköisesti jo ennen kuin itse olet syntynyt. Pään kunnosta vaikea mennä varmuudella sanomaan, ei ole kuvattu koskaan. Kustannatko jos käyn kuvauttamassa, kun asia ilmeisesti huolettaa?

Vierailija
18442/44653 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hazel on kylmä akka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18443/44653 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa Gabby kostaisi Jamien tempun eikä antaisi tämän tavata Thomasia.

Vierailija
18444/44653 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tappanut ketään sen takia että mut voitas vaan heittää sivuun ja unohtaa! Nyt sitä oikeudenkänytiä kehiin ku olis jo!

Vierailija
18445/44653 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki paapoo Manpreetia kuin jotain pikkulasta? Voi voi, ei sun tarvi todistaa. Kuitenkin lääkäriksi kouluttautunut ja monessa liemessä keitetty nainen, niin luulis että löytyy henkistä kompetenssia tehdä muutakin kuin nyyhkiä.

Hassua ajatella, et lääkäri olis automaattisesti jotain vahvempaa tekoa, kuin muut. Just tapasin mun syöpälääkärin, ja hän oli kyl täysin kumoonpuhallettava. Todella pätevä itse sairauden suhteen. Mutta ihmisihmislääkäri ei sillee. Mulle tietty tärkäintä, että osaa hommansa.

Hassua, että joku ajattelee niin ja hassua, että sinä ajattelet toisin. On se hassua, että ihmiset ajattelevat eri tavalla. Tunnetko syöpälääkärisi oikein syvällisestikin kun pystyt esittämään tämän analyysin hänen kumoonpuhallettavuudestaan?

Vierailija
18446/44653 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hazel on kyllä ehdottomasti ärsyttävin hahmo tällä hetkellä. Koko ajan hyssyttyelyä, selittelyä ja kontrollointia.

Vierailija
18447/44653 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti_itsekin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole Arthur tuo Laurelin lapsi? Jännästi Natea syytetään Chloen tapailemisesta, vaikka Chloe itse sitä haluaa tehdä. Ja molemmat ovat aikuisia kuten Chloe totesi.

No Arthurhan se on kuten jokainen sarjaa seurannut tietää. Ainakin, jos pää on edes jotenkuten kondiksessa.

Aivan, anteeksi, Arthur eikä Thomas. Ehkä kuitenkin ihan inhimillinen erehdys kun heidän sukunimensä on Thomas. Ja kyllä olen sarjaa seurannut todennäköisesti jo ennen kuin itse olet syntynyt. Pään kunnosta vaikea mennä varmuudella sanomaan, ei ole kuvattu koskaan. Kustannatko jos käyn kuvauttamassa, kun asia ilmeisesti huolettaa?

Kyllähän Suomessakin miehiä usein kutsutaan sukunimellä, joten etpä mitään mokaa tehnyt. En tiedä, että kuinka Englannissa.

Kuulosti hauskalta kun tyttären inttikaverit jakautuivat niin, että miehiä kutsuttiin sukunimellä ja naisia etunimellä. Tämä siis lomilla ollessaan.

Vierailija
18448/44653 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Belle muka tajunnut jo siinä vaiheessa kun Al tutki sen papereita, että se on kiinnostunut siitä ideasta?

Vierailija
18449/44653 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Belle muka tajunnut jo siinä vaiheessa kun Al tutki sen papereita, että se on kiinnostunut siitä ideasta?

Tai no tulihan se jo silloin metsäreissulla todettua, ettei ole mikään penaalin terävin kynä.

Vierailija
18450/44653 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hazel on kyllä ehdottomasti ärsyttävin hahmo tällä hetkellä. Koko ajan hyssyttyelyä, selittelyä ja kontrollointia.

Hazel Chloe ???

Vaikea valita ärskympi

Vierailija
18451/44653 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meena Jutla kirjoitti:

Mä en tappanut ketään sen takia että mut voitas vaan heittää sivuun ja unohtaa! Nyt sitä oikeudenkänytiä kehiin ku olis jo!

Hei Meena! Muistutuksena että oikeudenkäyntisi on ensi viikolla. Yst terv Hottenin poliisilaitos.

Vierailija
18452/44653 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chloe on pelkkää luuta ja nahkaa. En vois aatellakkaan että komea Nate siitä kiinnostuis. Jos sänkyyn asti joutuisivat niin siinähän Chloen paikat olisivat kovilla ja luut rikkoutuisivat. Mikä heidän ikäeronsakin on?

Vierailija
18453/44653 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kukaan ole kysynyt Cainiin liittyvästä vankilasta eikä Cloen lapsesta, joten "jotkut kysyy ja niihin vastataan" on pelkästää ilkeää. Mitä järkeä seurata sarjaa, jos tietää etukäteen tapahtumat vuosien päähän.

Yhtälailla Farmi-sarjassa paljastetaan tulevia tapahtumia. Miksi ei siis täällä?

Koska tässä ketjussa on omat sääntönsä. Mene sinne Farmiin spoilaamaan.

Laitapa ne säännöt tännekin!

Tuollaiset on luettavissa enkä löydä sieltä mitään, joka kieltäisi laittamasta etukäteen paljastuksia.

https://www.vauva.fi/artikkeli/keskustelualueen-saannot

Kiitos linkistä. Tekis sullekin hyvää lukea se ja ymmärtää.

Aika alussa löytyy:

Trollausta eli esimerkiksi tahallista yliärsyttämistä ja provosointia sisältävät viestit.

Sitähän ne spoilaukset tässä ketjussa on. TROLLAUSTA. Sitten hetken päästä siellä muistutetaan muiden kirjoittajien kunnioittamisesta. Sehän ei trollaamisessa täyty.

Olkaa hyvät. :)

Spoilaaminen ei ole trollausta jos on ihmisiä jotka haluavat lukea niitä. Säännöissä myös lukee että pitää käyttäytyä hyvien tapojen mukaisesti. Sinä joka olettelet toisia trolleiksi ilman kunnon todisteita tekee sinusta epäkohteliaan.

Kohteliasta olis paljastella paljasteluketjussa. Jännä, et tää sama keskustelu pitää käydä taas. Ne on noi lomat taas tyrkyllä...kouluissa lyhyet päivät...

Tälleen kahden koululaisen (teinin) äitinä voin kertoa, että koululaiset eivät kyllä katso Emmerdalea. Nää spoilaajat on vaan raukkoja, joilla on paha olo itsensä kanssa.

Täällä yhden teinin äiti kertoo että kyllä muuten ainakin mun 15v tyttö katsoo emmentaalia telkkarista parhaan kaverinsa (14v) kanssa. On heidän lempisarjansa.

Okei, pahoittelut yleistyksestä. Sun teini on selvästi fiksumpi kuin meidän. :) Meidän vaan pyörittelevät silmiä kun äidin pitää olla aina telkkarin äärellä klo 18.30. (ja tiedän kyllä, että sen voi katsoa Katsomosta mihin aikaan vaan)

Vierailija
18454/44653 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee ahdistelija toi Chloe.

Vierailija
18455/44653 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ni missä hitossa se kamera/ video on joka kuvasi silloin seikkailupuistossa vedessä sitä ett Meena yritti hukuttaa victorian?

Eikös se ollut siellä Meenan muistoesinelaatikossa?

Onkos se muistoesinelaatikko muuten jo löytynyt sieltä Liamin puutarhapalstalta? Multa on mennyt jotenkin ihan ohitse.

Vierailija
18456/44653 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alli on ällö.

Oli sentää melkein Bellen appi.

Törkeää toimintaa. Tietty jäi kiinni.

Hauska oli kohtaus, kun Kerry jaarittelee ja jaarittelee eikä huomaa et Allia ei pahemmin kiinnosta. Outo pari😏

Vierailija
18457/44653 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ni missä hitossa se kamera/ video on joka kuvasi silloin seikkailupuistossa vedessä sitä ett Meena yritti hukuttaa victorian?

Eikös se ollut siellä Meenan muistoesinelaatikossa?

Onkos se muistoesinelaatikko muuten jo löytynyt sieltä Liamin puutarhapalstalta? Multa on mennyt jotenkin ihan ohitse.

Löytyi joo. Osa viallisia esim Leannan sormuksessa liian monen dna/sormenjälkiä

Vierailija
18458/44653 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chloe on pelkkää luuta ja nahkaa. En vois aatellakkaan että komea Nate siitä kiinnostuis. Jos sänkyyn asti joutuisivat niin siinähän Chloen paikat olisivat kovilla ja luut rikkoutuisivat. Mikä heidän ikäeronsakin on?

Luut rikkoutuisivat???

Kunhan saat ikää lisää, tajuat elämän todellisuuden.

Terv. Ehjäluinen Neito 45kg

Vierailija
18459/44653 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meena Jutla kirjoitti:

Hei Meena! Muistutuksena että oikeudenkäyntisi on ensi viikolla. Yst terv Hottenin poliisilaitos.

Hm. No, hyvää kannattaa odottaa.

Vierailija
18460/44653 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Meenaa ole määrätty mielentilatutkimuksiin?

Muidu on epäillysti jättänyt taakseen useita ruumiita, eikä korvien väliä tutkita?

Ketju on lukittu.