Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
18401/44653 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon näitä jaksoja vähän jälkijunassa ja äsken tuossa Laurel jäi himoissaan Jain luo yöksi vaikka olivat eronneet vastikään. Kysymys kuuluu: missä oli Dotty? 😅 Äiti olen itsekin ja en ainakaan itse voisi ihan näin toimia, että jättäisin alle kouluikäisen lapsen yksin tai edes teinin kanssa kotiin yöksi 😅 Ja jos vaikka Laurel olisikin himoiltansa saanut järjestettyä lapsenvahdin yöksi, niin mitä hän olisi selittänyt Thomasille syyksi että on yön kotoa pois. Jännä kun välillä unohtuu näissä sarjoissa lasten olemassaolo kokonaan. 🤣

Vierailija
18402/44653 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin_äiti kirjoitti:

Katon näitä jaksoja vähän jälkijunassa ja äsken tuossa Laurel jäi himoissaan Jain luo yöksi vaikka olivat eronneet vastikään. Kysymys kuuluu: missä oli Dotty? 😅 Äiti olen itsekin ja en ainakaan itse voisi ihan näin toimia, että jättäisin alle kouluikäisen lapsen yksin tai edes teinin kanssa kotiin yöksi 😅 Ja jos vaikka Laurel olisikin himoiltansa saanut järjestettyä lapsenvahdin yöksi, niin mitä hän olisi selittänyt Thomasille syyksi että on yön kotoa pois. Jännä kun välillä unohtuu näissä sarjoissa lasten olemassaolo kokonaan. 🤣

Ai sori, nyt katoin jakson loppuun ja olihan se sentään Gabbyn pyytänyt lapsenvahdiksi. Mutta edelleen aika holtitonta toimintaa minusta Thomasia kohtaan kun juuri tehnyt tälle selväksi ettei palaa Jain kanssa yhteen ja sitten viettääkin yön sen kanssa 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18403/44653 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti_itsekin kirjoitti:

itsekin_äiti kirjoitti:

Ai sori, nyt katoin jakson loppuun ja olihan se sentään Gabbyn pyytänyt lapsenvahdiksi. Mutta edelleen aika holtitonta toimintaa minusta Thomasia kohtaan kun juuri tehnyt tälle selväksi ettei palaa Jain kanssa yhteen ja sitten viettääkin yön sen kanssa 😅

Gabby vauva aiotaan kastaa Thomasiksi. Tuskin vauva siitä piittaa mitä Laurel mahdollisesti on sille tehnyt selväksi. Kunhan ei ole huutanut pienen korvaan.

Vierailija
18404/44653 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole Arthur tuo Laurelin lapsi? Jännästi Natea syytetään Chloen tapailemisesta, vaikka Chloe itse sitä haluaa tehdä. Ja molemmat ovat aikuisia kuten Chloe totesi.

Vierailija
18405/44653 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole Arthur tuo Laurelin lapsi? Jännästi Natea syytetään Chloen tapailemisesta, vaikka Chloe itse sitä haluaa tehdä. Ja molemmat ovat aikuisia kuten Chloe totesi.

No Arthurhan se on kuten jokainen sarjaa seurannut tietää. Ainakin, jos pää on edes jotenkuten kondiksessa.

Vierailija
18406/44653 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chloella ei tunnu olevan mitään muuta tekemistä kuin tuputtaa itseään jätkille. Onko se vähän tyhmä/yksinäinen?

Vierailija
18407/44653 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chloella ei tunnu olevan mitään muuta tekemistä kuin tuputtaa itseään jätkille. Onko se vähän tyhmä/yksinäinen?

Eikä kyllä paljoa tarvitse tuputtaa, näyttää vientiä olevan. Noah:kin kävelee kylillä perässä ja vonkaa suhteeseen. Aika kieron olonen akka tuo Millien isoäiti.

Vierailija
18408/44653 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kyllä paljoa tarvitse tuputtaa, näyttää vientiä olevan. Noah:kin kävelee kylillä perässä ja vonkaa suhteeseen. Aika kieron olonen akka tuo Millien isoäiti.

Noah vonkaa teinikiimassa. Loput äijät on ollut kännissä.

Vierailija
18409/44653 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hazel mummo on kiero mutta niinhän se oli tyttärensäkin, jos rehellisiä ollaan.

Vierailija
18410/44653 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nate on kyllä kova jätkä - äiti ja molemmat tyttäret! Eikä unohdeta että hässi myös isän vaimoa.

Vierailija
18411/44653 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmmmm. Saavat luvan näyttää mua tänään.

Vierailija
18412/44653 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt se Chloe työntyy jo ilmaiseksi töihin, että pääsee Natea vonkaamaan. Kunnon tyrkky.

Vierailija
18413/44653 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mietin tänään että on se hyvä että gabbyn lapsen sukunimi on Tate thomasin sijaan, koska jos se olisi Thomas niin hänen nimensä olisi Thomas Thomas.

Vierailija
18414/44653 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabbyssa hautausmaalla oli jotain samaa kuin nuoressa Winona Ryderissa, Ryder vaan paljon sirompi.

Vierailija
18415/44653 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gabbyssa hautausmaalla oli jotain samaa kuin nuoressa Winona Ryderissa, Ryder vaan paljon sirompi.

Hetki hautausmaalla oli koskettava mutta en näe yhtäläisyyksiä Gabbyn ja Winona Ryderin ulkonäössä. Winona oli saman ikäisenä nätimpi, jos nyt sille tielle lähdetään.

Vierailija
18416/44653 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään nyky-Gabbystä. Niin aikuistunut äitiyden myötä. Mitäs nyt seuraakaan Jamien suhteen?

En siis kysy vaan pohdiskelen😏

Vierailija
18417/44653 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mietin tänään että on se hyvä että gabbyn lapsen sukunimi on Tate thomasin sijaan, koska jos se olisi Thomas niin hänen nimensä olisi Thomas Thomas.

Jokuhan tuota sarjassakin mietti, olisko ollut Bernice?

Vierailija
18418/44653 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia mua ei näytetä? Ketä kiinnostaa että joku Jamie on elossa? Mun oikeudesta tulee oikeaa kunnon viihdettä!

Vierailija
18419/44653 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään nyky-Gabbystä. Niin aikuistunut äitiyden myötä. Mitäs nyt seuraakaan Jamien suhteen?

En siis kysy vaan pohdiskelen😏

On kiva myös mun mielestä ja nätti myös! Jännästi se, mitä jostakusta aattelee, vaikuttaa siihen, miltä ulkonäkökin näyttää.

Vierailija
18420/44653 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kukaan ole kysynyt Cainiin liittyvästä vankilasta eikä Cloen lapsesta, joten "jotkut kysyy ja niihin vastataan" on pelkästää ilkeää. Mitä järkeä seurata sarjaa, jos tietää etukäteen tapahtumat vuosien päähän.

Yhtälailla Farmi-sarjassa paljastetaan tulevia tapahtumia. Miksi ei siis täällä?

Koska tässä ketjussa on omat sääntönsä. Mene sinne Farmiin spoilaamaan.

Laitapa ne säännöt tännekin!

Tuollaiset on luettavissa enkä löydä sieltä mitään, joka kieltäisi laittamasta etukäteen paljastuksia.

https://www.vauva.fi/artikkeli/keskustelualueen-saannot

Kiitos linkistä. Tekis sullekin hyvää lukea se ja ymmärtää.

Aika alussa löytyy:

Trollausta eli esimerkiksi tahallista yliärsyttämistä ja provosointia sisältävät viestit.

Sitähän ne spoilaukset tässä ketjussa on. TROLLAUSTA. Sitten hetken päästä siellä muistutetaan muiden kirjoittajien kunnioittamisesta. Sehän ei trollaamisessa täyty.

Olkaa hyvät. :)

Spoilaaminen ei ole trollausta jos on ihmisiä jotka haluavat lukea niitä. Säännöissä myös lukee että pitää käyttäytyä hyvien tapojen mukaisesti. Sinä joka olettelet toisia trolleiksi ilman kunnon todisteita tekee sinusta epäkohteliaan.

Kohteliasta olis paljastella paljasteluketjussa. Jännä, et tää sama keskustelu pitää käydä taas. Ne on noi lomat taas tyrkyllä...kouluissa lyhyet päivät...

Ketju on lukittu.