Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Harmi kun Suomessa ei näytetty sarjaa 1970-luvulta asti, näkisi Sugdenin perheen alkuaikoja. Onko Peggy ainoa Annien lapsista jota Suomessa ei olla nähty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi tulispa McKenzie takaisin.
Oioioi tuli. Kunpa ei lähtis... jallittiko vaan Charityä?
Oioi Paddy oli ihana sairaalassa. Tuo hoitsu on kans tosi hyvä
Rhona puolestaan raivostuttava. Hoitsu pyysi sitä himmailemaan, mutta ei... Marlon yrittää sanoa, niin Rhonalta järjetön painostus ja sanonen täyttäminen. Antais miehen rauhassa sanoa, ehkä ei turhautuisi niin nopeesti.
Tuommoiset asiat ei vaan hätäilemällä lutviudu. Sairastuu helposti vielä masennukseen yms.
Ryan toimi hienosti välien sovittelijana äitinsä ja Mackenzien välillä. En ole mikään suuri Charity-fani mutta silti mua äsytti Charityn puolesta, kun Moira niin innokkaasti vastusti veljensä ja Charityn yhteen paluuta.
Mikähän Amelian mieltä painaa? Onko se nyt sitten raskaana niinkuin joku täällä joskus pyynnöistä huolimatta spoilasi?
Vierailija kirjoitti:
Ryan toimi hienosti välien sovittelijana äitinsä ja Mackenzien välillä. En ole mikään suuri Charity-fani mutta silti mua äsytti Charityn puolesta, kun Moira niin innokkaasti vastusti veljensä ja Charityn yhteen paluuta.
Hirvee haloo tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvee haloo tyhjästä.
Kyllä mutta olisi Charity silloin mennyt pidemmällekin. Vanessahan se säpsähti ja "pakeni" paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Moira paraskin paheksumaan ketään. Hänellä on luiskahtanut housut kinttuun vaikka kenen kanssa.
Kerry on kyllä puhjennut kukkaan. Sarjan kauneimpia naisia nykyään.
Moira tuntuu pitävän Mackia pikkupoikana yhä, kenen puolesta hänen pitää "hoidella" asioita. Rasittavaa.
Onneks Mack ja Charity pääsivät sopuun ja lopettivat sen jonninjoutavan länkyttämisen melkein-pususta. Vaikka Moira yritti siitäkin vänkyttää ja juoksee vielä perässä määkimässä ja kököttää vieressä mulkoilemassa. Keskittyis omaan elämäänsä, mokoma tekopyhä.
Tracy ärsyttää jo, kun sen nimi mainitaan. Toinen odottaa muksunsa näkemistä niin ei kun muksu hoitoon mieluummin. Oikea vieraannuttaja. Nate vaan nielee kaiken.
Ja Manpreet tärisee todistaako vaiko ei, kun oikeasti on PAKKO todistaa. "En tiedä mitä tehdä". No buhuu, mitä jos vaikka todistaisit niinkuin muutkin ihmiset!
Kyllä ärsyttää taas kaikki tänään 🤣 Paitsi Ryan. Ja Mackin uus tukka on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Moira tuntuu pitävän Mackia pikkupoikana yhä, kenen puolesta hänen pitää "hoidella" asioita. Rasittavaa.
Onneks Mack ja Charity pääsivät sopuun ja lopettivat sen jonninjoutavan länkyttämisen melkein-pususta. Vaikka Moira yritti siitäkin vänkyttää ja juoksee vielä perässä määkimässä ja kököttää vieressä mulkoilemassa. Keskittyis omaan elämäänsä, mokoma tekopyhä.
Tracy ärsyttää jo, kun sen nimi mainitaan. Toinen odottaa muksunsa näkemistä niin ei kun muksu hoitoon mieluummin. Oikea vieraannuttaja. Nate vaan nielee kaiken.
Ja Manpreet tärisee todistaako vaiko ei, kun oikeasti on PAKKO todistaa. "En tiedä mitä tehdä". No buhuu, mitä jos vaikka todistaisit niinkuin muutkin ihmiset!
Kyllä ärsyttää taas kaikki tänään 🤣 Paitsi Ryan. Ja Mackin uus tukka on hyvä.
Hassua, mulla sama tosta Tracystä. Puistattaa jo nimen kuuleminen. Kaipa se Tracy roikkui vähän turhan pitkään naukumassa vailla sen kummempaa roolia. Tuli totaalinen kyllästyminen häneen.
Huh, on todella monipuolista keskustelua. Minulla ei olekaan mitään lisättävää, vaikka olen jo yli 20 vuotta tiiviisti ollut mukana Emmerdalessa. Tosin en muista kovin vanhoja tapahtumia hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Huh, on todella monipuolista keskustelua. Minulla ei olekaan mitään lisättävää, vaikka olen jo yli 20 vuotta tiiviisti ollut mukana Emmerdalessa. Tosin en muista kovin vanhoja tapahtumia hyvin.
Sun kommentin sisällöstä ei ymmärrä mitään. Ihan oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi tulispa McKenzie takaisin.
Oioioi tuli. Kunpa ei lähtis... jallittiko vaan Charityä?
Oioi Paddy oli ihana sairaalassa. Tuo hoitsu on kans tosi hyvä
Ehtiihän nuo naimisiinkin, mutta Mack saa Charityltä kenkää, kun paljastuu Chloen vauvan isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kommentin sisällöstä ei ymmärrä mitään. Ihan oikeesti.
Minkäs sille voi. Oma vikasi, jos et ymmärrä.
Viimeinkin Meena on ruudussa. Aloin jo kyllästyä.
Ryan paras näyttelijä. Mackin pitkät hiukset oli hienot, lyhyt ei sovi..
Vierailija kirjoitti:
Ryan paras näyttelijä. Mackin pitkät hiukset oli hienot, lyhyt ei sovi..
Macin pitkät hiukset? Ei ole edes ollut mitään pitkiä hiuksia. Ja nää nykyiset pari senttiä lyhyemmät sopii komealle miehelle myös hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Viimeinkin Meena on ruudussa. Aloin jo kyllästyä.
Mua ällötti nähdä sitä mutta sikäli hyvä, että Meenan keissi viimein etenee.
Vanessalle taidetaan viritellä jotain suhdetta. Kyllä oli niin näsäviisaita heittoja Villapakassa näillä kahdella naisella.
On kyllä niin tylsää ilman Meenaa, etten jaksa kirjoittaa tätä kommenttia.