Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Mä ihailen Nicolan kaarta. mä inhosin kun Robneyn teini prinsessa tuli kylään. mutta nyt jo pitkään Nicola(ja Jimmy) on ollut mun suosikki hahmo ja pari. Nicola ei ansaitse Jimmyn kohtelua ja vihdoin katkesi kamelin selkä. Ei tuosta taida sovintoa tulla vaikka minä kovasti toivonkin. Eikä kiitos Mandyä ja Jimmyä yhteen. oikeasti!
kiitos juonipaljastusten tiedän että Meenaa joudutaan katselemaan vielä pitkään. Mutta miten David on noin sinisilmäinen. Ei Meenasta ole äitipuoleksi. Oikea perhe tsiisus! käykö hän muuten ikänä töissä vai hengaa vaan välillä hoitaja vaatteissa kaupalla.
Häiritsee kovasti Aprilin suru Leannesta. Eivät he nyt kovin hyviä kavereita olleet. Paremmin olisi myös voitu muistaa että sekä April ja Heath+Cathy ovat menettäneet äitinsä. Kiva nähdä heitä yhdessä hehän ovat sukua Cathy on Aprilin täti ja Heath on eno.
Mukava välillä nähdä Robneytä ja Dianea.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihailen Nicolan kaarta. mä inhosin kun Robneyn teini prinsessa tuli kylään. mutta nyt jo pitkään Nicola(ja Jimmy) on ollut mun suosikki hahmo ja pari. Nicola ei ansaitse Jimmyn kohtelua ja vihdoin katkesi kamelin selkä. Ei tuosta taida sovintoa tulla vaikka minä kovasti toivonkin. Eikä kiitos Mandyä ja Jimmyä yhteen. oikeasti!
kiitos juonipaljastusten tiedän että Meenaa joudutaan katselemaan vielä pitkään. Mutta miten David on noin sinisilmäinen. Ei Meenasta ole äitipuoleksi. Oikea perhe tsiisus! käykö hän muuten ikänä töissä vai hengaa vaan välillä hoitaja vaatteissa kaupalla.
Häiritsee kovasti Aprilin suru Leannesta. Eivät he nyt kovin hyviä kavereita olleet. Paremmin olisi myös voitu muistaa että sekä April ja Heath+Cathy ovat menettäneet äitinsä. Kiva nähdä heitä yhdessä hehän ovat sukua Cathy on Aprilin täti ja Heath on eno.
Mukava välillä nähdä Robneytä ja Dianea.
Niinpä. Koronan takia on näytetty aina vain muutamaa ihmistä kerrallaan ja osa häipyi pidemmäksikin aikaa.
kyllä koronan vaikutukset näkyy ja selvästi vanhemmat näyttelijät ovat olleet harvakseltaan kuvissa niin kuin Diane ja Robney sekä Rishi. Kun taas Ericiä ja Faithia on juonten takia näytetty enemmän mutta vain harvojen vasta näyttelijöiden kanssa.
Zak on hävinnyt käytännössä kokonaan mitä nyt viime viikolla istui pubissa. Olisin myös tykännyt että olisi kerrottu mitä Pearlin kävi eikä vain häivytetty tätä. En ole edellenkään toipunut että tämä muka antoi talonsa noin vaan Harrietille joka oli Pearlilla vuokralla ja otti Dawnin ilman lupaa asumaan. Muuttaen itse Rhonan sohvalle jonne taisi sittemmin muumioitua tai jotain.
Emmen ja kaunareiden käsikirjoittajilla samanlaiset juonikuviot. Ovet harvoin lukossa, aina joku kuuntelee salaa oven takaa tai portaissa. Nyt on väkivalta astunut kuvaan mukaan. Isot porukat kirjoittamassa, mutta ideat lopussa!
Muistanko omiani vai olikos Kellyllä ja Rodneyllä jotain sutinaa?! Siitä on kylläkin jo aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistanko omiani vai olikos Kellyllä ja Rodneyllä jotain sutinaa?! Siitä on kylläkin jo aikaa.
En kyllä muista mutta ei se tarkoita ettei jotain olis voinut olla. palaakohan Kelly takaisin kuvioihin. Missäs Kelly muuten on? Ei sillä että olis ollut ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Äh, ei jotenkin ollut uskottavaa, että yhtäkkiä Nicola haluaakin erota Jimmystä, kun on tähän asti taistellut avioliittonsa puolesta, vain siksi, että Jimmy ei heti oikeuskäsittelyn jälkeen tullut kotiin.
Mulla jäi kymmenen päivän jaksot väliin heinäkuussa, kun olin lomareissussa, joten viitsittekö kertoa onko Carl siis lähtenyt kokonaan Julietelle?
Jimmy halus et Carl on äidillään pitempään oikeudenkäynnin ajan. Nicola ei olis tahtonu. Siitä yksi riita taas. Nyt sitten ihmetellään, miten lasten käy jos ero tulee... kumpa ei tulisi
Vierailija kirjoitti:
Leylan pitäisi nyt vaan antaa olla. On todella rasittavaa, kun joku mistään mitään ymmärtämätön tuputtaa apuaan, mikä vain pahentaa tilannetta. Parasta on vain olla hiljaa. Cain ymmärsi sen.
On myös vaikeaa nähdä kun läheinen musertuu suruun, eikä voi mitenkään auttaa. Tässä on nyt rinnakkain kaksi samantapaista juonikuviota. Jimmy torjui Nicolan ja Liam Leylan. Jää nähtäväksi, miten kumpikaan parisuhde sen kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä muista mutta ei se tarkoita ettei jotain olis voinut olla. palaakohan Kelly takaisin kuvioihin. Missäs Kelly muuten on? Ei sillä että olis ollut ikävä.
Mihinköhän Kelly muuten lähtikään? Ainakin Elliot-poika on Jimmyn ja Nicolan perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, nyt kun sanoit, tuli mullekin aika vahva muistikuva että ne taisikin jopa seurustella aikoinaan! Rodney oli silloin hyvin charmikas hopeakettu! On tietty edelleen mutta hiukan elähtäneempi, anteeks.... ;) Kellya ei haitannut jos oli vanhempi, kunhan oli varakas ja Rodney taisi olla aika varakas silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leylan pitäisi nyt vaan antaa olla. On todella rasittavaa, kun joku mistään mitään ymmärtämätön tuputtaa apuaan, mikä vain pahentaa tilannetta. Parasta on vain olla hiljaa. Cain ymmärsi sen.
On myös vaikeaa nähdä kun läheinen musertuu suruun, eikä voi mitenkään auttaa. Tässä on nyt rinnakkain kaksi samantapaista juonikuviota. Jimmy torjui Nicolan ja Liam Leylan. Jää nähtäväksi, miten kumpikaan parisuhde sen kestää.
Jotenkin ainakin luulen että ei ainakaan Liamin ja Leylan tule kestämään pitkässä juoksussa. Nicolan ja Jimmyn liiton toivoisin kestävän, ainoa Emmerdale-liitto joka on kestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joku kyseli kenestä Robney ja Eric kisasivat niin Valistahan ne. Val lämmitteli välejään Robneyhyn sarjaan tullessaan. Mutta kun Robneylle paljastui että Valin poika Paul on myös hänen poika niin välit viileni. Eric siitä sitten Valin voitti.
Valin näyttelijä oli hyvä mutta kyllä mäkin koen että Diane on se hyvis sisko ja Val oli se ilkimys.
Mites muut koette onko sarjan tekijät oikeassa. Sekä Val että Viv on poistettu sarjasta kun näyttelijät pyysivät vähemmän ruutuaikaa. Itse en ymmärrä miksei voisi kirjoittaa vähemmän kohtauksia vs tappaa suosikki hahmo.
Jostain luin, että noiden kuvaussessiot on tosi rankkoja. Ovat aina välillä tiiviisti juonikuvioissa, ja silloin päivät todella täysiä. Ehkä se, että joku haluaa vähemmän ruutuaikaa, tarkoittais muille sitä entistä enemmän.
Mä mielummin katselisin osa aika Valia ja vaikka jotain uutta hahmoa puoliaikaisesti kun sitä uutta hahmoa kokoaikaisesti.
Val ja Viv olivat hermoja repiviä hahmoja. Hyvä kun häipyivät.
Parhaat. :) Nyt on hahmoja yritetty paikata Faithilla ja Mandyn takaisin tuonnilla. Eipä onnistu, vaikka hauskoja hahmoja nämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllähän Kelly oli jonkin aikaa Rodneyn kanssa. Niillähän oli ihan yllättävänkin kiva juttu menossa.
Mulla on hämärä mielikuva, että Kelly sai jonkun tositelkkari kiinnityksen ja muutenkin tykkäs siitä elämästä enemmän kuin äidin roolista, joten antoi Elliotin Jimmylle.
Mitä olen noita britti Emmerdale keskusteluita seurannut, niin Kellyn takaisin tulosta ei ole keskusteltu edes.
Kyllä käy sääliksi Leylaa. Vastavihitty vaimo ja nyt tuli vertauskuvallisesti "molemmilla nyrkillä silmiin".
Liam on elämänsä pohja kosketuksessa, ja hän ei näe siis jaksa nähdä vaimonsa tuskaa.
Päinvastoin "iskee lisää" tuskaa.
Lääkärinä , ehkä hieman toivoisi häneltä toisenlaista suhtautumista läheisten auttamis yrityksiin.
Käyköhän tässä lopulta niin, että Leyla ei enää jaksa Liamin jatkuvaa syyttelyä ja henkistä tyrkkimistä ja Leyla jättää Liamin. Varsinkin kun Bearnice tulee pataruokineen ja korttineen Liamin ympärillä pyörimään.
Voi olla että siinä Liam lämpenee Bearnicelle jonkin aikaa ja Leyla joutuu näkemään senkin. Ehkä.
Kunnes suru laantuu, Liam voi haikailla Leylaa takaisin, onko Leyla enää halukas tulemaan.....????
Odotan mielenkiinnolla Davidin ja Vicin suhteen uutta lämpenemistä, heillä ei ole ihan neutraalit tunteet kuitenkaan pelissä.
Ja Dawn ja Bill. Heillä olivat "varma" pari, kunnes sattui se karmea tapahtuma Harrietin kotona, ja Dawn kielsi kaikki tunteensa Billille moneen kertaan ja pakotti jättämään hänet.
Luulen että he pian lämpenevät toisilleen uudestaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllähän Kelly oli jonkin aikaa Rodneyn kanssa. Niillähän oli ihan yllättävänkin kiva juttu menossa.
Mulla on hämärä mielikuva, että Kelly sai jonkun tositelkkari kiinnityksen ja muutenkin tykkäs siitä elämästä enemmän kuin äidin roolista, joten antoi Elliotin Jimmylle.
Mitä olen noita britti Emmerdale keskusteluita seurannut, niin Kellyn takaisin tulosta ei ole keskusteltu edes.
Mennyt on mennyttä. Näinhän se menee oikeassakin elämässä. Ihmiset menevät eteenpäin kukin tahoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen sanoo, että jätä minut rauhaan, niin silloin hänet jätetään rauhaan. Ei on ei, tässäkin tilanteessa. Leylan käytös vain pahentaa tilannetta. Suorastaan rasittava tapaus, mutta niinhän se on aina ollut.
Osa sanojista ei kuitenkaan tiedä mitä sanoo. Liam nyt porskuttaa vähän siellä ja täällä ja on kaikille ilkeä. Jonkun pitäs läppästä pikkasen, että loputtomassa surussakaan ei pidä läheisiään k-päisesti kohdella.
Mitä sitten jos nuoret halus pitää muistotilaisuuden? Se oli heille tärkeä juttu ja Liam käyttäytyy kuin pikku kakara. HÄNEN SURUNSA - kyllä, mutta muillakin on oikeus surra. Pysäyttäähän tuommoinen kenet vaan. Jopa pikku Aprilin, joka sano hyvin, että ilkeähän Leanna oli suurimman osan ajastaan ja silti hänestä on outoa kulkea nyt samassa bussissa.
Surija tulee kuulemaan kaiken maailman kliseet moneen kertaan vielä. Etenkin lapsensa nuorena menettäneet, kuten Liam. Sille vaan pitää kovettaa itsensä ja olla kohtelias.
Liamkin sanoi, ettei tiedä kummat on pahempia ne jotka välttelee kohtaamista vai ne jotka toistelee kliseitä. Tiedän tasan tarkkaan tuon tunteen. MUTTA ihmiset ei vaan osaa olla noissa tilanteissa. Se on vaikeaa, kun ei halua häiritä, mutta haluaisi olla avuksi.
Leyla sentään yrittää. Elämä jatkuu, vaikka Liamin rakkain on viety. Liam aivan liikaa käyttää energiaansa Leylan hätyyttelyyn, ellei siellä ole sitten jotain enemmän takana. Kateellisuus, että Jacob elää ja hänen lapsensa ei.
Liam jo ilkeyksissään toivoi Leylan kuolleen, eikä Leannan. Aika kova täytyy olla, jos tuosta saa parisuhdetta aikaiseksi.
Sitä vaihtoehtoa ei ollut, että Leyla olisi ollut edes paikan päällä. Jos olisi ollut kyse auto-onnettomuudesta ja kumpainenkin autossa, niin silloin tuommoinen suruhuutelu olisi jopa ollut ymmärrettävää. Nyt ei.
Minä taidan jättää Emmerdalen väliin niin kauan kuin Meena keikkuu vapaana, tai ylipäätään sarjassa. En kestä katsoa, eihän leffakaan puolta vuotta kestä. Kiitos ja hyvää jatkoa.
Liamin näyttelijä on kyllä hyvä. Todella uskottavasti vetää nyt tuota surevan isän roolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi murha ja lohduttelut päälle niin johan aukeni Davidin koti :(
Pollardin Taavi osaa olla raivostuttavan hölmö välillä :( Niin vain sai Miina tuossakin haluamansa läpi.
Mikä Miina?
Niin oli ja se iänikuinen pähee kaulanauha myös.