Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
10781/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meena-paholainen on korona ajan tyhmä juoni.

Vähän todellisuutta pitää kässärin kirjoittajilla olla !

Ei kukaan rikosten tekijä pyöri missään tekemässä hurjia ja vakavia rikoksia, ettei mitään todistusaineistoa jää .

Ja ettei kukaan nää Meenaa rikospaikalla tai sen lähettyvillä.

Ideat on loppuneet kirjoittajalta. Samaa sontaa pyörittävät puoli vuotta.

Vierailija
10782/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin ihan ulalla kun puhuttiin kellystä ja robneystä ja kyselin mihin kelly lähti. sekoitin Kellyn ja Kerryn Amyn äidin. Hänen lähtönsä syytä en muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10783/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan rikosten tekijä pyöri missään tekemässä hurjia ja vakavia rikoksia, ettei mitään todistusaineistoa jää .

Onhan se ärsyttävää, kun katsojana tietenkin toivoo, että tuollaiset paskiaiset jäisivät nopeasti kiinni ja joutuisivat vastuuseen teoistaan. Minä kyllä silti jatkan sitkeästi katsomista. Tapahtuuhan joka jaksossa aina muutakin.

Vierailija
10784/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jost niin. Kuka Kelly? Kerryn muistan kyl. Sekavaa kun samanlaisia nimiä...

Vierailija
10785/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hys nyt. Tässä ketjussa saa kirjoittaa nimet ihan miten haluaa. Ei sillä ole mitään väliä, vaikka kukaan ei enää tajua kenestä puhutaan. Tämä on sellainen hyvän mielen ketju.

Vierailija
10786/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelly ja Kerry on esiintynyt Emmerdalessa aivan eri aikaan. Täällähän aina välillä "kaivellaan" menneitäkin.

Vierailija
10787/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ärsyttävää, kun katsojana tietenkin toivoo, että tuollaiset paskiaiset jäisivät nopeasti kiinni ja joutuisivat vastuuseen teoistaan. Minä kyllä silti jatkan sitkeästi katsomista. Tapahtuuhan joka jaksossa aina muutakin.

Mua harmittaa kun se spoilaaja pilasi, olisi ollut kiva aina pitää toivoa yllä että jokohan tänää peto jää nalkkiin. Nyt kun se s###tanan tollo paljasti ettei pitkään aikaan meni maku varmasti monilta jotka haluaisi jännittää!!!

Vierailija
10788/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No piti sen pahattaren pimittää sekin tieto että Karhu tapasi Liamin. Pitää niinku kaikki ja kaikkien asiat ja välit sotkee!

Ja pahaenteisesti muuten livautti Meena Davidille muuttotouhuissa että voi olla että itsekin vielä tarvitset ensiapilaukkua, jos et ole kiltisti.

Hetken jo pelkäsin että se Mandy möläyttää Nicolalle suukko-jutun, kun luuli että ne puhuivat suukosta, kun tuli portaita alas.

Vierailija
10789/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa kun se spoilaaja pilasi, olisi ollut kiva aina pitää toivoa yllä että jokohan tänää peto jää nalkkiin. Nyt kun se s###tanan tollo paljasti ettei pitkään aikaan meni maku varmasti monilta jotka haluaisi jännittää!!!

Nyt pelkään, että Liam juotuaan ajaa jonku yli.

Vierailija
10790/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelly Windsor, Vic Windsorin tytär ja Donna Windsorin siskopuoli. Oli viimeisen päälle b*tch. Jimmy Kingin poika Elliot on Kellyn lapsi.

Vierailija
10791/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leylan pitäisi nyt vaan antaa olla. On todella rasittavaa, kun joku mistään mitään ymmärtämätön tuputtaa apuaan, mikä vain pahentaa tilannetta. Parasta on vain olla hiljaa. Cain ymmärsi sen.

On myös vaikeaa nähdä kun läheinen musertuu suruun, eikä voi mitenkään auttaa. Tässä on nyt rinnakkain kaksi samantapaista juonikuviota. Jimmy torjui Nicolan ja Liam Leylan. Jää nähtäväksi, miten kumpikaan parisuhde sen kestää.

Jotenkin ainakin luulen että ei ainakaan Liamin ja Leylan tule kestämään pitkässä juoksussa. Nicolan ja Jimmyn liiton toivoisin kestävän, ainoa Emmerdale-liitto joka on kestänyt.

😖

Vierailija
10792/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerry saisi tulla takaisin .

Mihin hän edes lähti ? Se jakso on jäänyt mulla katsomatta....

Kun heille tuli ero Danin kanssa. Kerry oli aina niin ihanan huolehtivainen Ameliesta.

Ja Kerry oli Emiksen huumori nainen !

Ja Dan huumori mies.

Heidän kommenttinsa naurattavat tai ainakin tuli iloinen fiilis heidän vitseistään.

Vierailija
10793/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liam on jotenkin paremman näköinen tukka sekaisin ja se virkamies-ilme pois kasvoilta.

On niin nuoren ja haavoittuneen näköinen.

Ja punainen.

Vierailija
10794/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytettiin Liam niin epätoivoisena, täysin sekona ja vielä viinaa kaatoi suuhunsa pullollisen, että...

Jotainhan siitä seuraa ???

Ajaako kolarin ?

Vahingoittaa itsensä tai jonkun toisen ????

Lähtökohdat katastrofille ovat ilmassa.

Vierailija
10795/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on jäänyt vanhoilta ajoilta eniten mieleen Cainin ja poliisiAngien rakkaussuhde.

Se oli niin riipaisevaa, rajua...mutta herkkää kuitenkin.

Muistan vieläkin kuinka itkin sen traagista loppua.

Minäkin muistan sen, Cain oli niin komea ollakseen britti:).

Taisin pöhkö olla jopa ihastunut häneen, hih

Ja minä pöhkö n 64 näin viikko sitten unta että hengailin Cainin kans jossain läheisissä tunnelmissa! Oli niin hempeä olo vielä herättyänikin! Ei mitään tuhmaa, muuten vaan.

"Miksi naiset aina rakastuvat ketkuihin?" Tämä tosiasia taitaa olla ikuinen arvoitus meille maallikoille ja osittain myös ammattikallonkutistajille?

Renttuihin.

Vierailija
10796/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitäkin on jotka haluavat jännittää ja nähdä mitä tapahtuu.

Itse en ainakaan tässä tapauksessa ( puoli vuotta samaa hulluutta 😝) mitenkään jaksaisi katsoa ja pettyä ja pettyä että eikö VIELÄKÄÄN jää tuo lumppu kiinni ! Sitten jo luovuttaisin katsomisen. Nyt kun tiedän että ei jää kiinni, ei niin iso ole pettymys.

Vaikka ärsyttää tuo liero !

Vierailija
10797/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelly Windsor, Vic Windsorin tytär ja Donna Windsorin siskopuoli. Oli viimeisen päälle b*tch. Jimmy Kingin poika Elliot on Kellyn lapsi.

Nyt vähän oikaisen, että Kellyhän ei ollut Vivin lapsi vaan Vicin. Viv oli Scottin ja Donnan äiti, Kathyn ja Heathin myös.

Kelly oli kunnon narttu. Kullankaivajien aatelia.

Vierailija
10798/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerry saisi tulla takaisin .

Mihin hän edes lähti ? Se jakso on jäänyt mulla katsomatta....

Kun heille tuli ero Danin kanssa. Kerry oli aina niin ihanan huolehtivainen Ameliesta.

Ja Kerry oli Emiksen huumori nainen !

Ja Dan huumori mies.

Heidän kommenttinsa naurattavat tai ainakin tuli iloinen fiilis heidän vitseistään.

Lähtikö Kerry tunnontuskissaan, kun poltti karkkitehtaan ja Frankin sen mukana?

Multakin on kys jakso näkemättä, mutta paljonhan tuo kärsi Vanessan ja Tracyn näkemisestä...

Vierailija
10799/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vähän oikaisen, että Kellyhän ei ollut Vivin lapsi vaan Vicin. Viv oli Scottin ja Donnan äiti, Kathyn ja Heathin myös.

Kelly oli kunnon narttu. Kullankaivajien aatelia.

Anteeksi! Eihän tuo teksti mitään oikaisua tarvinnut, ite kele luin väärin Vicin. Pahoittelut.

"ehkä mä vaan aattelin, että siinä oli kirjoitusvirhe, ku se ja sama, miten nimet kirjottaa" 🤭😇

Vierailija
10800/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Liamille maistuu viina.

Siitä aasin siltaa Livin dokaamiseen. Nuori nainen lähinnä vetää raakaa vodkaa, eikä ilmekään värähdä.

Yhdessä jatkossa oli nyt tuotannon puolelta vissiin huomattu, kun ykskaks alkoi irvistelemään suullisten jälkeen. Olen näinkin marginaalia asiaa seurannut koko kesän.

Miten Liv ottaa nää kuolemat omalle kontolleen. Nytkin syyllistyi Leannan kuolemasta, koska hän sen prosecco pullon antoi. :(

Paulin kuolemasta vielä. Itse en jaksoa nähnyt, mutta olisko Livillä ollut mahdollisuus pelastaa Paul??

Itse mietin, että Paul lievästi ylipainoinen eli n. 80 kiloa.. sellaista määrä löysää lihaa ei niin vaan liikuteta. Raavaampikin mies saisi tehdä isomman duunin, että jaksaisi moista kantaa/raahata turvaan. En usko, että ns. laihaläski Liv olisi siirtänyt paulia mitenkään. Hyvä, että itse selvis.

Ketju on lukittu.