Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
10801/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhojen muistelusta puheen ollen, olikos Eric pormestari silloin kun hänellä oli vaimona Gloria? Muistelisin, että se Gloria oli näyttävä nainen ja Eric silloin itse ilkimys.

Kuka oli se nainen Ericin kanssa, kun lentokone putosi kylään?

Vierailija
10802/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ednan näyttelijä näytteli myös Hyasinth Bouguetin vamppisiskoa, se tuli kyllä ihan puskista. Loisto tyyppi.

Oikeesti? Hiukkasen erilaiset roolit😮🤔

Mutta Ednan näyttelijä ei ole se blondi joka näytteli Rosea viimeiset kaudet.

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10803/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä... Olen parjannut covid ajan Emmerdalea. Tänään nousi parissakin kohtaa käsikirjoituksen hienous ja näyttelijöiden lahjakkuus esiin.

Hahmoilla on aivan älyttömän hyviä kohtauksia, joita normaalisti ei näe. Nicola pisti Jimmyn hiljaiseksi. Bernice puhui Leylalle. Viikon sisään Liamin huutelu muistojuhlaan tulleille, sekä se avautuminen ihmisten teennäisyydestä (cainilleko puhu?)

On niitä ollut paljon muitakin, nää nyt muistin. Nyt tosiaan on keretty keskittymään hahmoihin. Ei ne ennenkään ole huonosti kirjoitettu tai tehty, mutta nyt on taidokkaille dialogeille aikaa. Saa sanaseppoilla ja käyttää pidempiäkin lauseita.

Briteissä kun ollaan Shakespearen (?) jäljissä, niin pääsee saippisnäyttelijätkin oikeuksiinsa. Hienoa.

Vierailija
10804/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Liamille maistuu viina.

Siitä aasin siltaa Livin dokaamiseen. Nuori nainen lähinnä vetää raakaa vodkaa, eikä ilmekään värähdä.

Yhdessä jatkossa oli nyt tuotannon puolelta vissiin huomattu, kun ykskaks alkoi irvistelemään suullisten jälkeen. Olen näinkin marginaalia asiaa seurannut koko kesän.

Miten Liv ottaa nää kuolemat omalle kontolleen. Nytkin syyllistyi Leannan kuolemasta, koska hän sen prosecco pullon antoi. :(

Paulin kuolemasta vielä. Itse en jaksoa nähnyt, mutta olisko Livillä ollut mahdollisuus pelastaa Paul??

Itse mietin, että Paul lievästi ylipainoinen eli n. 80 kiloa.. sellaista määrä löysää lihaa ei niin vaan liikuteta. Raavaampikin mies saisi tehdä isomman duunin, että jaksaisi moista kantaa/raahata turvaan. En usko, että ns. laihaläski Liv olisi siirtänyt paulia mitenkään. Hyvä, että itse selvis.

Mun mielestä Livillä ei olisi ollut mahiksia pelastaa Paulia. Räjähdyshän tapahtui kun Liv itse oli vielä ladon lähellä. Yritys raahata isoa miestä olisi koitunut Livin kohtaloksi.

Vierailija
10805/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Meena kuvittelee siitä hyötyvänsä että pimitti tiedon siitä kun Karhu kertoi missa Liam on. Vai ihan ilkeyttäänkö salaa asian.

Vierailija
10806/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaronkin on jo kolmekymppinen.

Vierailija
10807/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän Meena kuvittelee siitä hyötyvänsä että pimitti tiedon siitä kun Karhu kertoi missa Liam on. Vai ihan ilkeyttäänkö salaa asian.

David aikoi antaa Meenalle huomiota. Joten ei halunnut että David lähtee taas Liam-jahtiin.

Vierailija
10808/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nopeasti Nicola muutti mielensä eroamisesta.

Vierailija
10809/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä paul painoi varmasti 100kg, 80-kiloa on laiheliinin paino. Eikä liv ollut millään lailla halukas pelastamaan sitä, siinä juttelivat aikansa kun paul oli puristuksissa, sitten liv lähti kävelemään pois. Turhaan suree paulin kuolemaa, paul olis tappanut livin jos olisi ehtinyt.

Vierailija
10810/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhojen muistelusta puheen ollen, olikos Eric pormestari silloin kun hänellä oli vaimona Gloria? Muistelisin, että se Gloria oli näyttävä nainen ja Eric silloin itse ilkimys.

Elizabeth Feldman(Pollard) olivat naimisissa mutta Elizabethin kuoltua kävi ilmi että Ericin ero ekasta vaimostaan Eileenistä ei ollut voimassa. Elizabethin poika haluaisin sanoa Michael oli varma että Eric tappoi Elizabethin eikä lentokone onnettomuus.

Elizabethin tyttärellä ja Kathyn veljellä oli tytär jonka huoltajaksi Kahty päätyi. Muuttivat sinne Austraaliaan. Sori tuli vähän lavea vastaus.

Vierailija
10811/44653 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllä paul painoi varmasti 100kg, 80-kiloa on laiheliinin paino. Eikä liv ollut millään lailla halukas pelastamaan sitä, siinä juttelivat aikansa kun paul oli puristuksissa, sitten liv lähti kävelemään pois. Turhaan suree paulin kuolemaa, paul olis tappanut livin jos olisi ehtinyt.

Kiitos kaikille vastanneille.

Silläkin kyselin, kun olen ihmetellyt, miksei kukaan läheinen tuo tätä näkökulmaa Livin tietoon.. vai eikö ne vaan osaa ajatella, kun eivät nähneet onnettomuutta? 😉

Vierailija
10812/44653 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerry saisi tulla takaisin .

Mihin hän edes lähti ? Se jakso on jäänyt mulla katsomatta....

Kun heille tuli ero Danin kanssa. Kerry oli aina niin ihanan huolehtivainen Ameliesta.

Ja Kerry oli Emiksen huumori nainen !

Ja Dan huumori mies.

Heidän kommenttinsa naurattavat tai ainakin tuli iloinen fiilis heidän vitseistään.

Lähtikö Kerry tunnontuskissaan, kun poltti karkkitehtaan ja Frankin sen mukana?

Multakin on kys jakso näkemättä, mutta paljonhan tuo kärsi Vanessan ja Tracyn näkemisestä...

Eikö lähtenyt jonkun kaverin luo? Näyttelijä oli raskaana ja korona, niin Kerry kirjoitettiin ulos.

Vierailija
10813/44653 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Liamille maistuu viina.

Siitä aasin siltaa Livin dokaamiseen. Nuori nainen lähinnä vetää raakaa vodkaa, eikä ilmekään värähdä.

Yhdessä jatkossa oli nyt tuotannon puolelta vissiin huomattu, kun ykskaks alkoi irvistelemään suullisten jälkeen. Olen näinkin marginaalia asiaa seurannut koko kesän.

Miten Liv ottaa nää kuolemat omalle kontolleen. Nytkin syyllistyi Leannan kuolemasta, koska hän sen prosecco pullon antoi. :(

Paulin kuolemasta vielä. Itse en jaksoa nähnyt, mutta olisko Livillä ollut mahdollisuus pelastaa Paul??

Itse mietin, että Paul lievästi ylipainoinen eli n. 80 kiloa.. sellaista määrä löysää lihaa ei niin vaan liikuteta. Raavaampikin mies saisi tehdä isomman duunin, että jaksaisi moista kantaa/raahata turvaan. En usko, että ns. laihaläski Liv olisi siirtänyt paulia mitenkään. Hyvä, että itse selvis.

Mun mielestä Livillä ei olisi ollut mahiksia pelastaa Paulia. Räjähdyshän tapahtui kun Liv itse oli vielä ladon lähellä. Yritys raahata isoa miestä olisi koitunut Livin kohtaloksi.

Niinpä, ei Liv millään olisi jaksanut Paulia sieltä roudata ulos. Aivan turhaa itsesyyteskelyä. Terapiaa Liv tarvitsisi.

Vierailija
10814/44653 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elizabeth Feldman(Pollard) olivat naimisissa mutta Elizabethin kuoltua kävi ilmi että Ericin ero ekasta vaimostaan Eileenistä ei ollut voimassa. Elizabethin poika haluaisin sanoa Michael oli varma että Eric tappoi Elizabethin eikä lentokone onnettomuus.

Elizabethin tyttärellä ja Kathyn veljellä oli tytär jonka huoltajaksi Kahty päätyi. Muuttivat sinne Austraaliaan. Sori tuli vähän lavea vastaus.

Kuinkan moni näistä Emmerdalen asukkaista on lähtenyt Australiaan/tullut sieltä? Baarinpitäjä Louise, Bernice, Kathy...

Tässä joitain, mutta ei esim. Louisea: https://emmerdale.fandom.com/wiki/Australia

Vierailija
10815/44653 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on näytetty yllättävästi jo kahtena iltana peräkkäin Bobin kaksosia !  Se tyttö on kyllä jo nyt ihme juonittelija ja kiero !  Hän juonitteli jo keväällä Aprillin kustannuksella, ja voi olla että näissäkin nykyisissä kiusaamis viesteissä on tämä kaksos tyttö ( mikä sen nimi olikaan ) takana jollain tavoin.

Bob on vielä "helisemässä" sen tytön kanssa.

Liamin kohtalo  vähän arveluttaa nyt. Ajaako kolarin  ? ...,ja miten lopulta käy kolari osapuolten  ?

Meena on tekemällä tehty 100 % paskaksi . Hän on kuin tuholainen, joka tuhoaan kaiken edessään olevan.

Tästä Liamista saadun tiedon panttaamisesta hän varmasti jää joku ilta kiinni !  Karhu-ukko  tulee varmasti sanoneeksi siitä myös Davidille jossain vaiheessa. Ja lentääkö Meena ulos Davidilta ?

Mutta syksyllähän Davidin ja Vickin välit lämpenevät, johtuneeko sitten Meenan lisääntyneistä kieroiluista.

Mandy on välillä rasittava ! Hirmu sählääjä jossain asioissa. He sopisivat sen Karhu-ukon kanssa parhaiten yhteen  :)

Vierailija
10816/44653 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiahan on Emmerdalen siirtomaa mutta tiedä sitten kuinka yleistä sinne muuttaminen on.

Seth, Betty, Sandy, Doug ainakin edellä mainittujen lisäksi.

Bobin tytär on Cathy ja varmasti pyörittää isäänsä kuin pässiä narussa. Taitaa tyttö tulla äitiinsä. Heath taas vaikuttaa kovin hiljaiselta ja ujolta Bobin ja Vivin geeneillä.

Vierailija
10817/44653 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin että kyllä mutkikkaita ovat nämä Emmerdalen sukulaissuhteet. Esim. Jamie on Noahin setä, kaksoset ovat Aprilin eno ja täti, April ja Elliot ovat serkuksia, Joe Tate on Noahin veli (mihin se Joe oikein sitten katosikaan...?), Zoe Taten lapsi on myös Aprilin ja Elliotin serkku (mihin Zoe katosi?).....ja mitäs vielä?

Vierailija
10818/44653 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Australiahan on Emmerdalen siirtomaa mutta tiedä sitten kuinka yleistä sinne muuttaminen on.

Seth, Betty, Sandy, Doug ainakin edellä mainittujen lisäksi.

Bobin tytär on Cathy ja varmasti pyörittää isäänsä kuin pässiä narussa. Taitaa tyttö tulla äitiinsä. Heath taas vaikuttaa kovin hiljaiselta ja ujolta Bobin ja Vivin geeneillä.

Seth oli niin ihana!

Vierailija
10819/44653 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhii, sepä oliskin riemukas pari; Karhu ja Mandy!!! Siitä saisi kirjoitettua tosi hauskoja kohtauksia! ;)

Vierailija
10820/44653 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihhii, sepä oliskin riemukas pari; Karhu ja Mandy!!! Siitä saisi kirjoitettua tosi hauskoja kohtauksia! ;)

No siinäpä olisikin! :)

Ketju on lukittu.