Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43573)

Vierailija
361/43573 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanko väärin vai oliko niin että Ericsson ei oikeesti oo Davidin isä? D tietää tän mutta E ei. Tuleekohan joskus ilmi vai onko tää juonenpätkä haudattu kokonaan?

Vierailija
362/43573 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistanko väärin vai oliko niin että Ericsson ei oikeesti oo Davidin isä? D tietää tän mutta E ei. Tuleekohan joskus ilmi vai onko tää juonenpätkä haudattu kokonaan?

On Eric Davidin isä. En ainakaan löytänyt emme-wikistä muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/43573 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siinä oli sitä isyyden testailua joskus ja kaikenlaista sotkua, mutta että testi ois oikeesti osoittanut että Eric ei ollut biologinen isä. Tajusin varmaan väärin. On niin monimutkainen tuo juonikuvio että tällainen yksinkertaisempi mamma ei vaan pysy mukana 😬😉

Vierailija
364/43573 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Outoa katsella Emmerdalea ilman Ednaa ja Bettyä. :(

Vierailija
365/43573 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä k12 jaksot on parhaita, mutta tämä hautajaisjakso on tylsyyden huippu.

Vierailija
366/43573 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacob on kuin jostain virsikirjasta.

Vierailija
367/43573 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jacob on kuin jostain virsikirjasta.

vitsikirjasta*

Vierailija
368/43573 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana tuo Livin hahmo on tehty raivostuttavaksi! Jää mulla sarja tauolle ainakin joksikin aikaa sen takia.. En vaan kestä sitä

Vierailija
369/43573 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sandy kutsui Laurelia isäkseen?

Vierailija
370/43573 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kakaroista on sarjassa tehty ärsyttäviä manipuloijia ja kieroilijoita. Niitä sitten hyyssätään ja ymmärretään loputtomasti.

Naurettavaa Jacobinkin paapominen, kun David on sairas ja tarvitsisisi kaiken myötätunnon ja rauhan, eikun mennään tämän alahuuli lerpallaan olevan teinin mukaan ettei vain pahoita mieltänsä. Sama kuvio  Livin ja Aaronin kanssa.

Vierailija
371/43573 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut Lachlaniin! Ja ennenkuin moititte pedoksi, olen -98, samanikäinen ku näyttelijä. Kyllä, kyllä, melko nuori Emmerdalen katsoja :)

Mutta mitä mieltä mammat olette Lachlanista =)

(näyttelijähän on siis jo 18)

Vierailija
372/43573 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut Lachlaniin! Ja ennenkuin moititte pedoksi, olen -98, samanikäinen ku näyttelijä. Kyllä, kyllä, melko nuori Emmerdalen katsoja :)

Mutta mitä mieltä mammat olette Lachlanista =)

(näyttelijähän on siis jo 18)

Ei ole mun makuun, mutta olenkin yli 30. Lachlan saisi ainakin leikata tukkansa.

Vierailija
373/43573 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emman ja Jamesin kanssa asuu AIKUISET pojat?!?! Ja Moses-vauvakin kai. Asunnossa, jossa on muistaakseni asunut Andy joskus yksin. Ei varmaan mikään suuri lukaali kun keittiökin on pelkkä saareke.

Ja perhe on tosiaan tiivis; edes pubissa ei voi käydä ilman perheenjäseniä. Ahdistaa katsoa. Mitä väliä vaikka äiti on yrittänyt tappaa yhden lapsista.

Vierailija
374/43573 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacob on lutunen, kun se huolehtii sairaasta Davidista. Sitten kun Jacob on vähän vanhempi, niin toivottavasti näille kahdelle tulisi oikea suhde... :)

Vierailija
375/43573 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuota tohtori Baileytä nyt syytetään? Alaikäiseen sekaantumisesta? Eihän Belle missään vaiheessa oikeasti ollut hänen asiakkaansa, vaan sehän oli koko ajan valetta. Ei kai yksityiselämän sotkut virkaa vie?

Vierailija
376/43573 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuota tohtori Baileytä nyt syytetään? Alaikäiseen sekaantumisesta? Eihän Belle missään vaiheessa oikeasti ollut hänen asiakkaansa, vaan sehän oli koko ajan valetta. Ei kai yksityiselämän sotkut virkaa vie?

Mä ihmettelen koko suhdekuviota, jotenkin täysin epäuskottava kun se Belle näyttää oikeasti neljätoistavuotiaalta ja käyttäytyy kuin kakara. Se säätö Kirinin kanssa oli samasta syystä outo. Se olisi ollut uskottavampaa että Belle stalkkaa tuota lekuria.

Vierailija
377/43573 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä Jacob! Tykkään koko ajan enemmän Lachlsnista. Harmi että on tainnut poistua englannin jaksoista jo.

Vierailija
378/43573 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, miks Belle ja Lachlan jäi tuonne talolle rupattelemaan? Jermaine vaimoineen saattoi tulla minä hetkenä hyvänsä, niin kuin tulikin. Luulisi että olisivat sen tajunneet.

Vierailija
379/43573 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa meni kokonaan ohi miten Jermainen vaimo tajusi Jermainen ja Bellen suhteen? Tuli ihan puun takaa. Vai tajusiko? Tuo kuvio on mennyt niin monimutkaiseksi.

Vierailija
380/43573 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa meni kokonaan ohi miten Jermainen vaimo tajusi Jermainen ja Bellen suhteen? Tuli ihan puun takaa. Vai tajusiko? Tuo kuvio on mennyt niin monimutkaiseksi.

Näki ilmeestä kun menivät miehensä kanssa Dinglejen talolle. Ja Belle sönkötti edelleen siitä stalkkasmisesta mutta vaimo tajusi että se valehtelee.