Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43572)

Vierailija
321/43572 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesnallejen puuttuessa, sen halivan, ison nallekarhun tittelinkin taitaa nyt joutua ottamaan Emmerdalen ainoa isokokoinen ja pehmeähkön näköinen, mutta tosin poikkeuksellisesti, naispuolinen hahmo.

Eli Lisa Dingle.

Vierailija
322/43572 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa Ashleyn kohtalo. Oon aina tykänny hahmosta tosi paljon.

Onko muuten koskaan kenenkään häät mennyt ihan normaalisti?

Itse en kyllä muista, vaan yleensä viime metreillä vielä mietitään mentäiskö vai ei vihille ym. sekoilua. Ja väki oottaa kirkossa.

Tänään kumminkin itse seremonia meni nappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/43572 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa Ashleyn kohtalo. Oon aina tykänny hahmosta tosi paljon.

Onko muuten koskaan kenenkään häät mennyt ihan normaalisti?

Itse en kyllä muista, vaan yleensä viime metreillä vielä mietitään mentäiskö vai ei vihille ym. sekoilua. Ja väki oottaa kirkossa.

Tänään kumminkin itse seremonia meni nappiin.

Eikös Nikhilin ja Gennien häät menneet mallikkaasti... ainakin muistelen niin että oli kaunis tilaisuus siellä metsässä

Vierailija
324/43572 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää Emmessä, kun henkilöhahmoihin "ei voi luottaa" eli saattavat yht'äkkiä muka muuttua erilaisiksi persooniksi. Ei oikeassa elämässä näin ole, vaan suurin osa ihmisistä on selkeästi tietynlaisia eivätkä siitä muuksi muutu. Joku ankara elämänkokemus tai muu kriisi saattaisi olla uskottava vaikutin muuttumiseen, mutta niinhän juuri ei Emmessä tapahdu! Outoa, että kuolemanvaarassa useitakin kertoja olleet (nykyisistä hahmoista mm. Chas) eivät ole traumatisoituneet mitenkään. Elämänsä jatkuu kuin aina ennenkin.

Esim. Paddyn muuttunut käytös voisi johtua viljasiiloon tai ampumisen kohteeksi joutumisesta, mutta siihen ei ole kukaan edes vihjannut.

Bartonin Emma (tekis mieli sanoa: ämmä) on mentaalitapaus. Hänen "rakastaa"/vihaa käytöksensä on muuten käsittämätöntä. Mutta miten ihmeessä perheen oma (fiksu?) miesväki ja koko kylä ei tajua, että ämmä on oikeasti skitso?!

Semmoista juonenkäännettä vielä odottelen, turhaan varmaan, että joku kelmi tulisi uskoon ja muuttuisi sitä kautta.

Kyllä Chas traumatisoitui. Briteissä puukotti psykoosissa Dianea ja joutui hoitoon. Tällä hetkellä on taas ok.

Ööh, näkynyt kyllä suomessakin jo viikkoja sitten..

Vierailija
325/43572 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallehullu kirjoitti:

Miksi sarjassa ei ole vakituisena hahmona lääkäriä ? Kylän asukkaissa riittäisi hoidettavaa. Eläinlääkäreitä on sitä vastoin useampi. Rhona, Vanessa tai Paddy olisi voitu alunperin kirjoittaa lääkäriksi eläinlääkärin sijaan.

Kallehan on lääkäri.

Vierailija
326/43572 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin petyin ku Liv meni juoruaan Gordonille Aaronin ja Robertin asioita. Miks aina vaan niillä vastustaa. :(

Vierailija
327/43572 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittaa tuo Jimmyn tyhmyys ja yksinkertaisuus. Onko Jimmyn tarkoitus olla normaali vai kehitysvammainen? Tuommoinen tyhmyys aikuisella miehellä , ei kyllä olis normaalia oikeassa elämässä. Sitten tuo Ashleyn dementia on huonosti näytelty, ilme pitäisi olla tokkurainen ja poissaoleva, eikä tuommoinen ihan normaali ja dementikko ei itse tiedä , että ei muista.

328/43572 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

RaDiOaCTiVe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä juonipaljastuksia tiedätte?

Voi kuule,mä tiedän monta...

- James kuolee vammoihin,joita sai Emman aiheuttamassa kolarissa. Samassa rytäkässä myös ainakin Robert ja Aaron loukkaantuvat,toinen pahasti.

- Ne kaksi menevät muuten kihloihin ;).

- Carly ja Marlon avioituvat.

- Ashley ja Laurel saavat tytön. Myös yhdellä toisella parilla on vauvahaaveita.

- Cain pettää Moiraa (arvatkaa vaan kenen kanssa),mutta tulee lopulta järkiinsä ja tajuaa rakastavansa vain tätä. Siinä kohtaa vaan ovat valitettavasti jo eropaperit edessä...

- Debbie palaa kylään, draaman saattelemana tietenkin. Andy ja Ashley taas poistuvat molemmat lopullisesti.

Nää taitaa olla vasta Briteissä tapahtuneita? Just vilkasin vaan youtuben etusivua ja Debbien paluusta oli klippejä..

Emman kolari oli ennen joulua.

Vierailija
329/43572 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesnallejen puuttuessa, sen halivan, ison nallekarhun tittelinkin taitaa nyt joutua ottamaan Emmerdalen ainoa isokokoinen ja pehmeähkön näköinen, mutta tosin poikkeuksellisesti, naispuolinen hahmo.

Eli Lisa Dingle.

Sopii. Varsinainen äitikarhu. Ei mikään diplomaatti eikä penaalin terävin kynä, mutta eiväthän karhut olekaan.

Vierailija
330/43572 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What, mikä tää juttu on, miks Liv meni Gordonin luo ja kirjoitti osoitteen Chasin puhelimeen? Mikä motiivi?

Liv katsoi sen osoitteen Chasin puhelimesta, kun haluaa nähdä isänsä. Ei ole saanut pitää yhteyttä.

Minä en tajunnut, mistä se Chas hoksasi, että Liv oli käynyt hänen puhelimellaan.

Vierailija
331/43572 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What, mikä tää juttu on, miks Liv meni Gordonin luo ja kirjoitti osoitteen Chasin puhelimeen? Mikä motiivi?

Liv katsoi sen osoitteen Chasin puhelimesta, kun haluaa nähdä isänsä. Ei ole saanut pitää yhteyttä.

Minä en tajunnut, mistä se Chas hoksasi, että Liv oli käynyt hänen puhelimellaan.

Siinä oli auki Gordonin yhteystiedot sivu vaikka Chas ei itse sille oo soitellu viime aikoina.

Vierailija
332/43572 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en jaksa ennää koko emmedalee kun KAIKKI, ihan kaikki juonittelee kostaa ja kiukuttelee

Vierailija
333/43572 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eric Pollardista on vanhemmiten tullut nallekarhu, ennen oli luikurimainen tikkumies.

Vierailija
334/43572 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun toi Holly tuli takaisin. Sitä vinkujaa ei kukaan kaivannut.

Vierailija
335/43572 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako teistä kukaan sitä ihanaa lämminhenkistä Emmerdalea, joka se aikoinaan oli?

Nykyään kylän kakaratkin ovat kaikki häiriintyneitä rikollisia. 

Vierailija
336/43572 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme on jotenkin latistunut, jatkuvine ihmedraamoineen.

Jossain vaiheessa tuottaja vaihtuu, ja uudemmat jaksot ovat kuulemma mielenkiintoisia.

Saas nähä.

Vierailija
337/43572 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää Emmessä, kun henkilöhahmoihin "ei voi luottaa" eli saattavat yht'äkkiä muka muuttua erilaisiksi persooniksi. Ei oikeassa elämässä näin ole, vaan suurin osa ihmisistä on selkeästi tietynlaisia eivätkä siitä muuksi muutu. Joku ankara elämänkokemus tai muu kriisi saattaisi olla uskottava vaikutin muuttumiseen, mutta niinhän juuri ei Emmessä tapahdu! Outoa, että kuolemanvaarassa useitakin kertoja olleet (nykyisistä hahmoista mm. Chas) eivät ole traumatisoituneet mitenkään. Elämänsä jatkuu kuin aina ennenkin.

Esim. Paddyn muuttunut käytös voisi johtua viljasiiloon tai ampumisen kohteeksi joutumisesta, mutta siihen ei ole kukaan edes vihjannut.

Bartonin Emma (tekis mieli sanoa: ämmä) on mentaalitapaus. Hänen "rakastaa"/vihaa käytöksensä on muuten käsittämätöntä. Mutta miten ihmeessä perheen oma (fiksu?) miesväki ja koko kylä ei tajua, että ämmä on oikeasti skitso?!

Semmoista juonenkäännettä vielä odottelen, turhaan varmaan, että joku kelmi tulisi uskoon ja muuttuisi sitä kautta.

Kyllä Chas traumatisoitui. Briteissä puukotti psykoosissa Dianea ja joutui hoitoon. Tällä hetkellä on taas ok.

Ööh, näkynyt kyllä suomessakin jo viikkoja sitten..

Ok, sorry. En seuraa juurikaan Suomen jaksoja, niin ajattelin ettei täällä ole vielä näkynyt, kun edellinen kirjoittaja sanoi ettei edes Chas ole traumatisoitunut vaikka on kokenut niin paljon...

Vierailija
338/43572 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen samaa mieltä, että Lisa on ehkä kaikista nallemaisin tällä hetkellä, äitikarhu. Zak on ehkä miehistä kaikista nallekarhun näköisin ainakin, ja yleisesti melko rauhallinen. Hän on kuitenkin sellainen, joka saattaa aina yllättää / taantua tasolle, jossa yhtäkkiä vetäiseekin kuonoon jotakuta. Lisäksi Lisan jättäminen ei oikein sovi nallekarhulle.

Vierailija
339/43572 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto kun toi Holly tuli takaisin. Sitä vinkujaa ei kukaan kaivannut.

Mä kyllä tykkäsin Hollysta silloin, kun oli mukana ensimmäisen kerran. Naiivi koulutyttö, jolla vain sattui menemään hauskanpito överiksi. En ymmärrä, miksi hänestä(kin) on nyt pitänyt tehdä tuollainen pikkurikollinen, vieläpä erittäin tyhmä sellainen.

Oikeastaan koko Bartonien perhe on mennyt jotenkin pilalle, vaikka he olivat lemppareitani vielä silloin, kun John oli elossa. Adam oli ennen söpö ja tunnollinen koulupoika, mutta nykyään kylän pahin white trash ja Moirakin tuntuu olevan vain pelkkä turha sivuhahmo/rikosten peittelijä Cainin juonikuvioissa.

Hottis David on ainoa, joka jaksaa kiinnostaa tällä hetkellä. Hienoa, että hänelle on vihdoin saatu vakavampi juonikuvio.

Vierailija
340/43572 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jimmy on nallukka, tykkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi