Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko, että yhdessä jaksossa Ryan viittasi ensimmäiseen vaimoonsa? Villapakassa Caleb kommentoi olleen jossakin tietyssä paikassa ensimmäisen vaimonsa kanssa. Sitten Samson vastasi: Sama täällä, ja myös Ryan heti siihen perään vastasi: Sama täällä. Kukaan Villapakassa ei reagoinut Ryanin kommenttiin mitenkään, kun intoilivat vain Calebistä. Olen siitä lähtien odottanut, että sarjassa palattaisiin asiaan, eli onko Ryanilla ollut vaimo? Monta jaksoa on jo mennyt eikä mitään ole selvinnyt, joten epäilen jo, ymmärsinkö itse Ryanin sanat väärin. Huomasitteko te samaa?
Anteeksi tarkoitin tietenkin Sam eikä Samson. Meni nimet sekaisin.
Mietin jo, että enemmän mua kiinnostaa Samsonin eka vaimo. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ystävyyssuhteista oli puhetta. Ilmiselvät parit mainittu.
Itse olen tykännyt myös kylän herrakerhosta, joka toisinaan aktivoituu. Yleensä alkoholin äärelle, mutta hyvää fiilistä ja hauskaahan heillä tuntuu olevan, vaikka kipeistä aiheista välillä puhuvat. Jimmy, Bob, Dan, Rishi... Keitä heitä nyt olikaan.
Esim poikamiestalon nuorista miehistä ei saa samaa henkeä, kun joku niistä tekee väärin tai joku moralisoi..Ryan, Nate, Mac..
Huvitti kun Liam kuuli Calebista ekan kerran. Se ilostunut uteliaisuus oli käsinkosketeltavissa Cainilla on veli! :D Liamin ihastus Cainiin on luonut mukavan ystävyyden heidän välilleen.
Joopa. Oli tosi hauska lisä ohjelmaan tuo Liamin ja Cainin ystävyys. Liam oli niin innostunut, Cain vähän ujosteli... todella oiva lisäys sarjaan.
Ystäviä, tavallaan: Brenda ja Faith, syöpä yhdisti. Oli muutamia tosi herkkiä kohtaamisia. Eric siinä välissä, myhäillen.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko, että yhdessä jaksossa Ryan viittasi ensimmäiseen vaimoonsa? Villapakassa Caleb kommentoi olleen jossakin tietyssä paikassa ensimmäisen vaimonsa kanssa. Sitten Samson vastasi: Sama täällä, ja myös Ryan heti siihen perään vastasi: Sama täällä. Kukaan Villapakassa ei reagoinut Ryanin kommenttiin mitenkään, kun intoilivat vain Calebistä. Olen siitä lähtien odottanut, että sarjassa palattaisiin asiaan, eli onko Ryanilla ollut vaimo? Monta jaksoa on jo mennyt eikä mitään ole selvinnyt, joten epäilen jo, ymmärsinkö itse Ryanin sanat väärin. Huomasitteko te samaa?
Minusta ne vain kettuilivat nousukkaana pitämälleen Calebille.
Ystäviä myös:
Rhona ja Vanessa
Kimillä ei taida olla ystävää??? Rhonan kanssa jo lähentyivät...
Kukas on Maryn ystävä? Karhu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tykännyt myös kylän herrakerhosta, joka toisinaan aktivoituu. Yleensä alkoholin äärelle, mutta hyvää fiilistä ja hauskaahan heillä tuntuu olevan, vaikka kipeistä aiheista välillä puhuvat. Jimmy, Bob, Dan, Rishi... Keitä heitä nyt olikaan.
Esim poikamiestalon nuorista miehistä ei saa samaa henkeä, kun joku niistä tekee väärin tai joku moralisoi..Ryan, Nate, Mac..
Huvitti kun Liam kuuli Calebista ekan kerran. Se ilostunut uteliaisuus oli käsinkosketeltavissa Cainilla on veli! :D Liamin ihastus Cainiin on luonut mukavan ystävyyden heidän välilleen.
Joopa. Oli tosi hauska lisä ohjelmaan tuo Liamin ja Cainin ystävyys. Liam oli niin innostunut, Cain vähän ujosteli... todella oiva lisäys sarjaan.
Ystäviä, tavallaan: Brenda ja Faith, syöpä yhdisti. Oli muutamia tosi herkkiä
Brendan, Faithin ja Ericin yhteisasuminen oli kyllä mukavaa katseltavaa.
Jäi epäselväksi, jäikö Dawn vielä yön yli miettimään Kim-duunin lopettamista, vai jäikö voimaan se pidä tunkkisi. Joka tapauksessa, alusta asti ihmettelin Dawnin päätöstä aloittaa noin paljon aikaa vaativa työ samaan aikaan, kun on juuri ottanut huollettavakseen traumalapsi-Clemmien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäviä, tavallaan: Brenda j
Kyllä. Emmeä parhaimmillaan. Sama myös ne jotkut ukkokerhot merirosvolaivalla ja Dougin huumekasvustot...
Vierailija kirjoitti:
Jäi epäselväksi, jäikö Dawn vielä yön yli miettimään Kim-duunin lopettamista, vai jäikö voimaan se pidä tunkkisi. Joka tapauksessa, alusta asti ihmettelin Dawnin päätöstä aloittaa noin paljon aikaa vaativa työ samaan aikaan, kun on juuri ottanut huollettavakseen traumalapsi-Clemmien.
Just. Oli niin hinku saada Clemmie. Sit Billy ja Dawn meni molemmat töihin, uppo-outo Nicky vie tytön uuteen kouluun... ihan outoa. Toivottavasti jäi nyt kotiin ja hoitaa lapsia tasapuolisesti, eipä tuo Lucaskaan ole kauaa äipän kaa ollut... ja jatkuvaa muuttoa huushollista toiseen ja vielä Harrietkin kuoli...
Eipä ole kovin pitkäikäisiä Emmen papit: Ashley, Harriet... jokohan Charlesia arveluttaa??? Miten pärjää nyt yksin pappina, kun olivat Harrietin kanssa yhdessä, ennenkuin tuo poliisiksi palasi
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole kovin pitkäikäisiä Emmen papit: Ashley, Harriet... jokohan Charlesia arveluttaa??? Miten pärjää nyt yksin pappina, kun olivat Harrietin kanssa yhdessä, ennenkuin tuo poliisiksi palasi
Älä huoli. Kyllä Charles varmaan pärjää ja mikä häntä nyt pitäisi arveluttaa? Kuolemako? Miksi ihmeessä sen enempää kuin muitakaan kuolevaisia?Ai, koska on juuri Emmerdalen pappi? Höpsis. Charles ei varmaan ole taikauskoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Oli niin hinku saada Clemmie. Sit Billy ja Dawn meni molemmat töihin, uppo-outo Nicky vie tytön uuteen kouluun... ihan outoa. Toivottavasti jäi nyt kotiin ja hoitaa lapsia tasapuolisesti, eipä tuo Lucaskaan ole kauaa äipän kaa ollut... ja jatkuvaa muuttoa huushollista toiseen ja vielä Harrietkin kuoli...
Pidä tunkkis tuli siihen sävyyn, että sanoin ääneen ja taasko muuttokuormaa roudaamaan.
Nyt ei vaan taida olla ketään kenen nurkkiin lähtis noin vaan.
Tekisivät asumiskuviot silleen selväksi, ettei jokaisen eri mielisyyden jälkeen pitäs muuttaa. Spekulointia vaan, kukaan ei muuttanut!
Ehkä Dawn ei osannut sanoa Kimin työtarjoukseen ei. Hän asuu jo Kimin nurkissa ja Nicky the Mannykin tuli talon puolesta. Ja olihan se kaikinpuolin hyvä työehdotus nuorelle kokemattomalle.
Näkeekö Kim Dawnissa enemmän potentiaalia kuin Gabbyssa. Vai ovatko samalla viivalla Kimin silmissä?
Gabby nyt ainakin on nälkäisenpi ja valmis tekemään. Thomaksen hoitoon jättäminenkään ei näyttäisi olevan ongelma.
👍 Marlon, Liam
👎 Amy, Moira
Gabby olisi varmaan viheliäinen vastus kanssakilpailijoille, jos osallistuisi Suomen Diiliin. Olisi Jaajo ja kumppanit kummissaan.😄
Eipä kovin paljon näy hellyyttä Kimin ja Willin välillä... onkohan välit ihan ok?
Kummallista tosiaan että kaikki vaan bunkkaa toistensa nurkissa, perheetkin. Hyvin harvalla on oma asunto mutta onneksi aina löytyy jokin nurkka minne roudata laukut. Yleistä Englannissa?
Kummastuttaa myös miten hirveän hanakasti kaikki sekaantuvat toistensa yksityisasioihin eikä riitä mikään puhelinsoitto vaan kotona asti rampataan kertomassa omia mielipiteitä. Tyypillistä englantilaisille?
Joku kirjoitti taannoin hyvän huomion, että ne meitä eniten ärsyttävät hahmot ovat itse asiassa taitavimpien näyttelijöiden tulkitsemia.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kovin paljon näy hellyyttä Kimin ja Willin välillä... onkohan välit ihan ok?
Kimillä on valtti hihassaan, hän on ymmärtääkseni ainoa, joka tietää Malonen ruumiin sijainnin ja pystyy siis pitämään hauturi-Wilin näpeissään.
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti taannoin hyvän huomion, että ne meitä eniten ärsyttävät hahmot ovat itse asiassa taitavimpien näyttelijöiden tulkitsemia.
Näin juuri. Esim Zak ja Vinny ovat viime aikoina olleet tosi vähän ruudussa. Ei huomaa juuri lainkaan. Samoin myös Rodney ja Brenda. Charity on osannut ottaa tilansa, samoin Mac, aina enemmän. Kerry oli myös loistava outoudessaan. Chas on paljon esillä, ei kuitenkaan tuo juuri mitään uutta hahmoonsa. Kim? Odotan seuraavaa 'kohtausta'.
Mulla on paljon suosikkeja ja inhokkeja vuosien varrella.
Robertia inhosin jo lapsena. Se oli kiukkunen ja katkera kaikesta, juoni ja temppuili. Jo ennen Andyn tuloa. Sitten Robert vasta räjähtikin kaikessa kateellisuudessaan. Sugdenien ei olisi ikinä pitänyt ottaa Andya Robertin takia.
Robertista tuli jopa salonkikelpoinen Aaronin kanssa. Olisko kaapissa olo selittänyt hänen kieroon kasvamisen? Tosin Katien oli raivannut tieltään ja Andy lähtenyt karkuteille. Oli tilaa hengittää.
Katie oli kaunis ulkoisesti (säälitti sen ohuen ohut tukka), piti outoa peliään veljesten kesken. Nautti saamastaan huomiosta. En tykännyt, kun käytöksellään jatkuvasti aiheutti ongelmia.
Eric Pollardista tykkäsin ennen politiikkaan menoa. Pikkusen lurjus, Davidin ilmestyminen kuohitsi miehen täysin. Nyt hän on ehkä liian rehti ja hyvä. Tykkään kuitenkin. Etenkin tuosta isä-poika parivaljakosta.
Moira on kestosuosikki (kuten Diane) Tykkään vahvoista, itsenäisistä naisista. Chas kuului ennen samaan porukkaan. Menetti otettaan Gracien myötä ja viimiset rippeet katos Alin myötä.
Bernice on hentula, draama ja naurua. Kiitos kyllä. Val ja Viv antoivat samoja fiboja ennen. Näihin rouviin verrattuna Bernice on oppityttö.
Jimmy Kingiä ei sovi unohtaa, ihana.
Lopetan nyt ennen kuin ehdin kaikki listata.