Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
25841/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikki on nykyään Eric, hänen jotenkin kuiva huumorinsa ja järkevyytensä liikeasioissa puree minuun. Naissuosikki oli Liv, jos poistuneista saa sanoa. Nykyisistä Gabby, seuraan mielenkiinnolla hänen tarinaansa.

Eric on hyvä hahmo kaikkinens mutta Gabbyä en voi sietää. Umpikoero nousukas joka jäi lusmuilemaan lapsen varjolla Kimin kotiin ja lähipiiriin.

Gabby näyttelee hyvin...

Vierailija
25842/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Nicolan äiti?

Nico ja Jimmy mun suosikit

Vinny ja Mandy ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25843/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

April ehdoton suosikki ja Billy

Ei Will, Dawn

Vierailija
25844/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marlon ja Rhona suosikit

Chas, Vinny ei niinkään

Vierailija
25845/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicon äiti on Maureen Blackstock, Rodneyn toka vaimo. 

Vierailija
25846/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍 Cain ja Moira

👎 Nicky ja Gabby

Entisistä kaipaan Lisaa ja Ashleyta

Vierailija
25847/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinannut tunnistaa Nickyä ilman sitä virnettä, kun Gabby vakuutteli, että työpaikka pysyy.

Vierailija
25848/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni ohi, miksi Rhona piti niin pahana asiana sitä, että teini-April meikkaa vapaa-aikana. No en kyllä koulunkaan sääntöjä ymmärrä, jos siellä oikeasti on kielletty kynsilakat ja meikit. Mutta koulun sääntöihin Rhona ei voi vaikuttaa, kun taas kotisääntöihin voi. Eli siis, miksi April ei saisi meikata vapaa-aikana?

Vierailija
25849/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko, että yhdessä jaksossa Ryan viittasi ensimmäiseen vaimoonsa? Villapakassa Caleb kommentoi olleen jossakin tietyssä paikassa ensimmäisen vaimonsa kanssa. Sitten Samson vastasi: Sama täällä, ja myös Ryan heti siihen perään vastasi: Sama täällä. Kukaan Villapakassa ei reagoinut Ryanin kommenttiin mitenkään, kun intoilivat vain Calebistä. Olen siitä lähtien odottanut, että sarjassa palattaisiin asiaan, eli onko Ryanilla ollut vaimo? Monta jaksoa on jo mennyt eikä mitään ole selvinnyt, joten epäilen  jo, ymmärsinkö itse Ryanin sanat väärin. Huomasitteko te samaa?

Vierailija
25850/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko, että yhdessä jaksossa Ryan viittasi ensimmäiseen vaimoonsa? Villapakassa Caleb kommentoi olleen jossakin tietyssä paikassa ensimmäisen vaimonsa kanssa. Sitten Samson vastasi: Sama täällä, ja myös Ryan heti siihen perään vastasi: Sama täällä. Kukaan Villapakassa ei reagoinut Ryanin kommenttiin mitenkään, kun intoilivat vain Calebistä. Olen siitä lähtien odottanut, että sarjassa palattaisiin asiaan, eli onko Ryanilla ollut vaimo? Monta jaksoa on jo mennyt eikä mitään ole selvinnyt, joten epäilen  jo, ymmärsinkö itse Ryanin sanat väärin. Huomasitteko te samaa?

En huomannut. Luulin jotenkin, että siitä paikasta oli kyse, että myös Ryan käynyt siellä. En kyllä tarkasti muista kohtausta

Vierailija
25851/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni ohi, miksi Rhona piti niin pahana asiana sitä, että teini-April meikkaa vapaa-aikana. No en kyllä koulunkaan sääntöjä ymmärrä, jos siellä oikeasti on kielletty kynsilakat ja meikit. Mutta koulun sääntöihin Rhona ei voi vaikuttaa, kun taas kotisääntöihin voi. Eli siis, miksi April ei saisi meikata vapaa-aikana?

Luulen, ettei Rhona usko meikkauksen jäävän vain kotiin... menihän kynsilakoissakin kouluun.

Nythän me odotellaan maanantaita, josko selviäisi, k e h e n  Marshall on ihastunut

Vierailija
25852/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomennokset ovat välillä aika hassuja. "Paras" oli kun Belle syntyi ja sai nimen Tinkerbelle, niin suomentaja päätti suomentaa senkin = Helinä-keiju 😆

Vierailija
25853/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Ashley ennenkin väkivaltainen vai vasta muistisairauden tultua? Pahoinpiteli isäänsä.

(Sotken jotenkin Ashleyn isän ja Karhun🙃)

Vierailija
25854/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tarkoitin tietenkin Sam eikä Samson. Meni nimet sekaisin.

Vierailija
25855/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä koulua, jossa teinit pakotetaan olemaan ilman meikkiä. Teini-iässä on monilla akneakin, jonka mieluummin peittää meikillä.

Vierailija
25856/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mestaa Ryan on varmaan tarkoittanut. Liekö koskaan ollut edes sängyssä kenenkään kanssa, saatikka avioliitossa. Muistelen, että Dawniin taisi olla joskus ihastunut mutta ei kait siitä mitään sen ihmeempää tullut?

Vierailija
25857/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä koulua, jossa teinit pakotetaan olemaan ilman meikkiä. Teini-iässä on monilla akneakin, jonka mieluummin peittää meikillä.

Teinit ei tarvitse meikkiä ja aknekin vaan pahenee jos käyttää meikkivoidetta. Itse asiassa nykynuorten meikkaus on järkyttävää kun luonnollinen kauneus ei riitä. Yläastelaiset ja lukiolaiset pyntättyjä irtoripsineen, ja ihan pikkumukuloillekin on omat meikkinsä. 

Vierailija
25858/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyssuhteista oli puhetta. Ilmiselvät parit mainittu.

Itse olen tykännyt myös kylän herrakerhosta, joka toisinaan aktivoituu. Yleensä alkoholin äärelle, mutta hyvää fiilistä ja hauskaahan heillä tuntuu olevan, vaikka kipeistä aiheista välillä puhuvat. Jimmy, Bob, Dan, Rishi... Keitä heitä nyt olikaan.

Esim poikamiestalon nuorista miehistä ei saa samaa henkeä, kun joku niistä tekee väärin tai joku moralisoi..Ryan, Nate, Mac..

Huvitti kun Liam kuuli Calebista ekan kerran. Se ilostunut uteliaisuus oli käsinkosketeltavissa Cainilla on veli! :D Liamin ihastus Cainiin on luonut mukavan ystävyyden heidän välilleen.

Vierailija
25859/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liam & Cain bromance 👍

Vierailija
25860/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinit ei tarvitse meikkiä ja aknekin vaan pahenee jos käyttää meikkivoidetta. Itse asiassa nykynuorten meikkaus on järkyttävää kun luonnollinen kauneus ei riitä. Yläastelaiset ja lukiolaiset pyntättyjä irtoripsineen, ja ihan pikkumukuloillekin on omat meikkinsä. 

Jokainen sukupolvi tekee sen vuorollaan. Aikansa meikki ja muoti. Niille sitten aikuisena nauretaan ja muistellaan. Eli ei mitään pahaa ole teininä hakea itseään, kunhan ei mitään pistoksia ja leikkauksia ruveta ottamaan.

Ketju on lukittu.