Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
25901/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eric ja David oli sympaattisia sairaalassa. Olihan se vain ajan kysymys että Leila ratkeaa, vaikkei oikeasti varsinaisesti ratkennut jos viisastellaan.

Vierailija
25902/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murteet todellakin jees,mutta voisiko tehdä vaikka murreketjun erikseen,näitä on vaikea lukea..Aika sekasotkua olisi jos jokainen alkaa kirjoittaa omalla murteellaan🤔Anteeksi ja kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25903/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eric ja David ovat niin yhdessä ok. Leyla? Eikö mitään lohtua?

Vierailija
25904/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murteet todellakin jees,mutta voisiko tehdä vaikka murreketjun erikseen,näitä on vaikea lukea..Aika sekasotkua olisi jos jokainen alkaa kirjoittaa omalla murteellaan🤔Anteeksi ja kiitos

Eikö täällä saa muut kuin täydellistä suomenkieltä kirjoittavat palstailla? Murteet kielletty? Entä jos on muuten hoono soomi? 

Vierailija
25905/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä saa muut kuin täydellistä suomenkieltä kirjoittavat palstailla? Murteet kielletty? Entä jos on muuten hoono soomi? 

Jospa tuo kielto koskee vain savolaisia 🤭

Vierailija
25906/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko, että yhdessä jaksossa Ryan viittasi ensimmäiseen vaimoonsa? Villapakassa Caleb kommentoi olleen jossakin tietyssä paikassa ensimmäisen vaimonsa kanssa. Sitten Samson vastasi: Sama täällä, ja myös Ryan heti siihen perään vastasi: Sama täällä. Kukaan Villapakassa ei reagoinut Ryanin kommenttiin mitenkään, kun intoilivat vain Calebistä. Olen siitä lähtien odottanut, että sarjassa palattaisiin asiaan, eli onko Ryanilla ollut vaimo? Monta jaksoa on jo mennyt eikä mitään ole selvinnyt, joten epäilen  jo, ymmärsinkö itse Ryanin sanat väärin. Huomasitteko te samaa?

Minusta ne vain kettuilivat nousukkaana pitämälleen Calebille.

Nyt mäkin muistan kohtauksen, kun tämän sanoit. Siinä oli nuoret miehet sarkastisia yhdessä.

En kyllä sanoisi Samia enää nuoreksi mieheksi. Eikä Ryankaan ihan poikanen ole.

Vierailija
25907/44653 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä koulua, jossa teinit pakotetaan olemaan ilman meikkiä. Teini-iässä on monilla akneakin, jonka mieluummin peittää meikillä.

No. MInä olen pärjännyt runsaat 79 vuotta ilman meikkiä

Onneksi olkoon siitä mutta eihän tässä olekkaan kyse siitä, että koulu pakottaisi ketään meikkaamaan vaan miksi ihmeessä kieltää sen halukkailta? Onneksi näin ei ole meillä Suomessa.

Olisi toisaalta mukava ajatus, että eläisi elämäänsä juuri sen näköisenä kuin on ilman minkäänlaista ehostamista. Tavallaan älytöntä, että pitää piilottaa kasvonsa meikin/ maskin taakse. Miksi?

Vierailija
25908/44653 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Callum kidnappaa Leylan ja pitää sitä vankina metsämökissä.

Vierailija
25909/44653 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä koulua, jossa teinit pakotetaan olemaan ilman meikkiä. Teini-iässä on monilla akneakin, jonka mieluummin peittää meikillä.

Onneksi olkoon siitä mutta eihän tässä olekkaan kyse siitä, että koulu pakottaisi ketään meikkaamaan vaan miksi ihmeessä kieltää sen halukkailta? Onneksi näin ei ole meillä Suomessa.

Olisi toisaalta mukava ajatus, että eläisi elämäänsä juuri sen näköisenä kuin on ilman minkäänlaista ehostamista. Tavallaan älytöntä, että pitää piilottaa kasvonsa meikin/ maskin taakse. Miksi?

Minä teininä piilotin kasvojeni ihon meikin taakse siksi, koska en halunnut muiden näkevän akneihoani niin pahana kuin se oikeasti oli. Minulle silloiselle epävarmalle teinille oli iso helpotus se, että meikkiä oli mahdollista käyttää.

Vierailija
25910/44653 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Callum kidnappaa Leylan ja pitää sitä vankina metsämökissä.

En tiedä arvailetko vai spoilailetko, mutta ainakaan silloin Leyla ei voi ostaa huumeita. Joten jonkinlainen vieroituskeino tuokin kai.

Vierailija
25911/44653 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teininä piilotin kasvojeni ihon meikin taakse siksi

Pahemmaltahan huono iho näyttää meikattuna.

Vierailija
25912/44653 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei spoilaajatrolli, oletko taas ylpeä itsestäsi?  Äitisi tuskin on.  Looser!

Vierailija
25913/44653 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono iho, varsinkaan akneiho, ei parane meikin alla.  

Vierailija
25914/44653 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko säännöissä kielletty keskustelemasta tulevista tapahtumista? Vai keksiikö ilkimykset omia sääntöjään?

Vierailija
25915/44653 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko, että yhdessä jaksossa Ryan viittasi ensimmäiseen vaimoonsa? Villapakassa Caleb kommentoi olleen jossakin tietyssä paikassa ensimmäisen vaimonsa kanssa. Sitten Samson vastasi: Sama täällä, ja myös Ryan heti siihen perään vastasi: Sama täällä. Kukaan Villapakassa ei reagoinut Ryanin kommenttiin mitenkään, kun intoilivat vain Calebistä. Olen siitä lähtien odottanut, että sarjassa palattaisiin asiaan, eli onko Ryanilla ollut vaimo? Monta jaksoa on jo mennyt eikä mitään ole selvinnyt, joten epäilen  jo, ymmärsinkö itse Ryanin sanat väärin. Huomasitteko te samaa?

Minusta ne vain kettuilivat nousukkaana pitämälleen Calebille.

Nyt mäkin muistan kohtauksen, kun tämän sanoit. Siinä oli nuoret miehet sarkastisia yhdessä.

NO, mihin vertaa... ukkokööri: Karhu, Rodney, Bob, Jimmy

Vierailija
25916/44653 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko säännöissä kielletty keskustelemasta tulevista tapahtumista? Vai keksiikö ilkimykset omia sääntöjään?

https://www.vauva.fi/keskustelu/4951754/emmerdale-juonipaljastusketju-m…

Tuossa keskustelu spoilauksille, sinne vaan! 

Vierailija
25917/44653 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4951754/emmerdale-juonipaljastusketju-m…

Tuossa keskustelu spoilauksille, sinne vaan!

Opettele sinä lainaamaan kommentti.

Vierailija
25918/44653 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono iho, varsinkaan akneiho, ei parane meikin alla.  

Kuka paranemisesta puhu. Teininä halunnut jemmata rumaa ihoaan. Kyllä se onnistuu, kun nykyään on ohuet ja runsas pigmenttiset  meikkivoiteet.

Itsellä ei paha akne, mutta ysärillä käytin joe blascoa. Kyllä se itsetuntoa nosti, kun oli kevyt, kaunis meikkipohja, eipä helottanut kasvot punaisenaan kipeistä finneistä.

Vierailija
25919/44653 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä paljastusten tekijä revit varmaan kärpäsiltä siivet, olit koulukiusaaja ja nyt urasi huipulla olet itse ilkimys nettipalstalla 👏

Menisit vaikka töihin 😒

Voi vit tu sä olet sairas ihminen kun tällaista pas kaa suollat.

Vierailija
25920/44653 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu myös se murteilla puhuminen, siitä kukaan mitään selvää saa.

Ketju on lukittu.