Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Näin heteronaisena voin kertoa Moiran olevan kyllä kuuma, ja kyllä Mandykin aikas namu on 😘
Miehistä en uskalla kertoa suosikkiani ettei palstatrolli pure prsettään, mutta Cainhan se on 🤫
Vierailija kirjoitti:
Näin heteronaisena voin kertoa Moiran olevan kyllä kuuma, ja kyllä Mandykin aikas namu on 😘
Miehistä en uskalla kertoa suosikkiani ettei palstatrolli pure prsettään, mutta Cainhan se on 🤫
Kiusaaja senkun jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaja senkun jatkaa.
Kyllähän se Cain aikamoinen kiusaus onkin 😉 i samma på svenska.
Nuorena sitä erehtyy helpommin, viittaan nyt sievään vaan ei niin siveään Katieen🙂
Ulkonäkökin on makuasia. Kun itse katson peiliin, hyi hirviömummo! Noin käy, vaikka omasta mielestäni olen vielä soiva peli. Soihan se epävireinen viulukin.
Makuasia tämäkin eli mä en tykkää Bernicestä. Turhamainen kana.
Ihme kun Bernice suostui pitämään kammottavaa luonnottoman näköistä peruukkia korona-aikaan jolloin näyttelijöillä ei ollut kampaajia eikä meikkaajia. Samantha Giles ei mukamas osannut laittaa hiuksiaan ja siksi peruukki Bernicen päähän. Luulisi että pesu, föönillä kuivaus ja harjaus onnistuisi keneltä vaan varsinkin jos tukka sellainen suora hamppu joka ko. henkilöllä on.
Korona-aikaa eletään yhä. 3 sukulaistani sai tartunnan 2 eri paikkakunnalta. Tartunnan lähde kymysysmerkki, luultavasti ruokakauppa tms. Juorulehdet hehkuttavat syyhyä ja saavat ihmiset paniikkiin, vaikka asiantuntijoiden mukaan se ei niin helposti tartu ellet ole pitempiaikaisessa lähikontaktissa. Korona, influenssa, norovirus ym. tarttuvat helpommin.
Emmerdalen suosikkihahmoni naisista on Charity (hauska ja kipakka) ja miehistä Jimmy (ihana hömelö). Ketkä teillä? Kertokaapa suosikki mies ja nainen. Moniakin varmasti on, mutta jos saisi sanoa vain yhden kumpaakin 😀
Chip toki kaikkein paras 😍
Entä inhokit tai he ketkä ei niin suosikkeja? Mulla Bernice ja Charles.
Mun suosikki on nykyään Eric, hänen jotenkin kuiva huumorinsa ja järkevyytensä liikeasioissa puree minuun. Naissuosikki oli Liv, jos poistuneista saa sanoa. Nykyisistä Gabby, seuraan mielenkiinnolla hänen tarinaansa.
👍 Kim & Paddy
👎 David & Chloe
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki on nykyään Eric, hänen jotenkin kuiva huumorinsa ja järkevyytensä liikeasioissa puree minuun. Naissuosikki oli Liv, jos poistuneista saa sanoa. Nykyisistä Gabby, seuraan mielenkiinnolla hänen tarinaansa.
Ai niin, lisäyksenä inhokit: Caleb ja Chastity
Rrrrrrrrakastin Valia!
Nykyisistä plussaa Mandylle ja Billylle (grrrrrr, nam) ja miinukset vaikkapa Dawnille ja sille lierolle Ethanin pomolle (yäääääk)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍 Kim & Paddy
👎 David & Chloe
Vaihdatko Chloen, ei ole enää mukana
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Rrrrrrrrakastin Valia!
Nykyisistä plussaa Mandylle ja Billylle (grrrrrr, nam) ja miinukset vaikkapa Dawnille ja sille lierolle Ethanin pomolle (yäääääk)
Oi hyvä kun muistutit. Greg.
Saako olla menneitäkin vai nykyään ohjelmassa olevat?
Menneistä suosikit Edna ja Pete
Ei niin suosikit Shadrack ja Emma
Ei suosikit Amy ja Matty
Suosikit Moira ja Samson
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍 Kim & Paddy
👎 David & Chloe
Vaihdatko Chloen, ei ole enää mukana
Taasko spoilaajatrolli tuli pilaamaan keskustelua. Suksi v*****n!!!
Mun lempparit on Chas ja Naomi, voimaannuttavat minua suuresti.
Inhokkina Cain, sen aggresiivista kontrollointia ei jaksa.
😀 Moira ja Cain
Veli Kaaleppi ja ?? ehkä Dawn tai Chloe?? Sanotaan Chloe jos pakko valita
Tykkään: Vic ja David
En: Greg ja Amy
Vierailija kirjoitti:
Eric on hyvä hahmo kaikkinens mutta Gabbyä en voi sietää. Umpikoero nousukas joka jäi lusmuilemaan lapsen varjolla Kimin kotiin ja lähipiiriin.
Söötitkin mokailee joskus. Lopulta Robert koitui kuolemaksi hänelle.