Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tullut aika Meenan ja Robertin päästä vapaaksi, sekä Valin ja Faithin nousta kuolleista?
Olisiko tullut aika mennä eteenpäin? Sinunkin.
Vierailija kirjoitti:
Nicolalla ja Bernicellä sama äiti, eri isä.
Eipäs, kun sama isä, eri äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nicolalla ja Bernicellä sama äiti, eri isä.
Eipäs, kun sama isä, eri äiti
Just näin. Ei kyllä Diane oo Nicolan äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tullut aika Meenan ja Robertin päästä vapaaksi, sekä Valin ja Faithin nousta kuolleista?
Noup. Opin justiinsa perruuttammaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Robert oo oikeesti lusinu jo vuosikaudet??? Minkä tuomion sai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perruutus on hyvä taito osata monessaki mieles. Peruutettiinhan Dallasissaki kun Bobbi nous kuolleista kun kaik oliki Pam-Pam-Pamelan unta. Miksei Emmerdalissaki vois moista tapahtua kun saippuaaha se on sekin. Mutta, Jaakko Teppo RIP 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perruutus on hyvä taito osata monessaki mieles. Peruutettiinhan Dallasissaki kun Bobbi nous kuolleista kun kaik oliki Pam-Pam-Pamelan unta. Miksei Emmerdalissaki vois moista tapahtua kun saippuaaha se on sekin. Mutta, Jaakko Teppo RIP 💕
Meil päin vanhat miehet peroittaa🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robertin näyttelijä halusi pois. Tuomio oli kai elinkautinen, josta joku määräosa pitää joka tapauksessa lusia. Mutta yhdellä kynänheilautuksellahan tulisi armahdus tai ehdonalaista, jos näyttelijä haluaisi/suostuisi tulemaan takaisin, tai korvaisivat hänet taas uudella. Eikös tämä viimeisin ollut vähintään kolmas "Robert"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robertin näyttelijä halusi pois. Tuomio oli kai elinkautinen, josta joku määräosa pitää joka tapauksessa lusia. Mutta yhdellä kynänheilautuksellahan tulisi armahdus tai ehdonalaista, jos näyttelijä haluaisi/suostuisi tulemaan takaisin, tai korvaisivat hänet taas uudella. Eikös tämä viimeisin ollut vähintään kolmas "Robert"?
Joopa. Se yksi Robert oli ihana, seukkas sen Katien kaa, olivat söötti pari. Kun uusi näyttelijä astui kehiin, luonnekin muuttui. Oli ilkeä, häikäilemätön ja muuttui vielä homoksikin. Vai bi? Voi olla vaikea hahmo, jos on monta näyttelijää...
On ihanaa, kun Marlon on tullut tavallaan takaisin. Puhe ei kangertele enää (ainakaan sairauden takia). Eikä ole enää vuoteenomana. Heillä on nyt haasteena pikkuinen varhaisteini. On hyvä, että isä on paremmassa kunnossa niin voi tukea perhettään uuden edessä.
Marlonin on ihan turha mennä noin kymmenennettä kertaa naimisiin kun juttu ei kestä, eikä Marlon voi ilmeisesti löytää enää koskaan toista suurta rakkautta, toista Triciaa.
3 Robert lukuunottamatta ihan lapsi Robertteja. En kyllä itse kuvailisi ihanaksi teini Robertiakaan joka iski tarkoituksella veljensä vaimon Katien ja aiheutti lopulta tämän kuolemankin.
Vierailija kirjoitti:
Olisit sitten sanonut niin.
Oma vikasi kun menit olettelemaan. Ei mun tarvi selitellä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Eikö saa toivoa hahmojen paluuta? Mitä sua muiden haluamiset liikuttaa? Sinä et määräile täällä muiden haluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Eikö saa toivoa hahmojen paluuta? Mitä sua muiden haluamiset liikuttaa? Sinä et määräile täällä muiden haluja.
Juurikin näin 😀
Vierailija kirjoitti:
3 Robert lukuunottamatta ihan lapsi Robertteja. En kyllä itse kuvailisi ihanaksi teini Robertiakaan joka iski tarkoituksella veljensä vaimon Katien ja aiheutti lopulta tämän kuolemankin.
No mut kun ne oli niin 'in luuv'💕
Vierailija kirjoitti:
Se Katie oli mun mielestä yksi sarjan kauneimmista naisista. Semmoinen luonnonkaunis: vähän ripsaria ja huulikiiltoa ja näytti upealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Katie oli mun mielestä yksi sarjan kauneimmista naisista. Semmoinen luonnonkaunis: vähän ripsaria ja huulikiiltoa ja näytti upealta.
Niin oli. Mukavakin, herttainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oli. Mukavakin, herttainen.
Niin mukava ja herttainen, että petti Andya Robertin kanssa.
Olisit sitten sanonut niin.