Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
22521/44653 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Faith lähettää porukkaa pois tarkotuksella, Chas kylpylään ja nyt Cain hakemaan karkkia 4 tunnin ajomatkan päästä. Mahtaakohan toteuttaa nyt sen poismenonsa.

Samaa täällä itkustelin. Faith jätti jäähyväiset ja lähetti kaikki pidemmälle itsestään.

Faithistä näki että oli väsynyt ja kumpikin lapsista vaan lähti, kun käskettiin. En todellakaan lähtenyt pidemmälle, vaikkei sitä koko ajan päivystääkään. Kuka nauttii spajutuista, kun kotona on kuolemankielissä joku...

Mä en muista, että Diane ja Faith olisi olleet noin hyviä kavereita? Tokihan kylillä näkivät, mutta oliko heillä aiemminkin ystävyyttä? Mulla oli puolen vuoden katsomispaussi, että sekin hämärtelee muistoja.

Vierailija
22522/44653 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se April äksyili? Onko nyt muuttunut ärsyttäväksi teiniksi??

Eikös Marlon sanonut, että April äksyili koska ei ehdi nähdä ihastustaan Arthuria kun pitää olla auttamassa?

Sulta puuttuu kaikki välimerkit niin vaikea saada vastauksesta selvää.

Ja sä et osaa "lainata!!!"

Osaa tai ei, niin ei tää palstakaan tee tätä lainaamista helpoksi.

Nytkin tuli kaikki lainaukset yhdenkirjaimen pystyjonona tohon keskelle ruutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22523/44653 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Faith lähettää porukkaa pois tarkotuksella, Chas kylpylään ja nyt Cain hakemaan karkkia 4 tunnin ajomatkan päästä. Mahtaakohan toteuttaa nyt sen poismenonsa.

Samaa täällä itkustelin. Faith jätti jäähyväiset ja lähetti kaikki pidemmälle itsestään.

Faithistä näki että oli väsynyt ja kumpikin lapsista vaan lähti, kun käskettiin. En todellakaan lähtenyt pidemmälle, vaikkei sitä koko ajan päivystääkään. Kuka nauttii spajutuista, kun kotona on kuolemankielissä joku...

Mä en muista, että Diane ja Faith olisi olleet noin hyviä kavereita? Tokihan kylillä näkivät, mutta oliko heillä aiemminkin ystävyyttä? Mulla oli puolen vuoden katsomispaussi, että sekin hämärtelee muistoja.

Samaa ihmettelin. Mut ehkä olivatkin läheisempiä, vaikkei sitä niin näytettykään. Rodneytä kans ihmettelin, olikos ne Faithin kanssa hyviäkin kavereita? 

Vierailija
22524/44653 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin. Mut ehkä olivatkin läheisempiä, vaikkei sitä niin näytettykään. Rodney

Rodney taisi toimia nyt enempi vaan puuhamihenä, että sai roudattua Dianen ja jäätelöauton paikalle.

Vierailija
22525/44653 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittikö Rodneykin alussa riiata Faithia mutta tämä antoi saman tien pakit 🤔

Vierailija
22526/44653 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että Faith jätti Moiran ulos suunnitelmistaan. 

Vierailija
22527/44653 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittikö Rodneykin alussa riiata Faithia mutta tämä antoi saman tien pakit 🤔

En muista tuollaista Rodneyn puolelta. Ericin kanssa Faithillä oli säpinää kyllä. Enkä muista Dianenkaan olleen läheinen ystävä Faithin kanssa, mutta ehkä he olivat sitten.

Vierailija
22528/44653 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodney yritti tosiaan iskeä Faithia mutta Eric kiinnosti enemmän.

En muista kovasti näytettäneen Dianea ja Faithia ystävinä mutta onhan heillä mm yhteisiä lapsenlapsia Sarah ja Jack. Minua ei olisi yhtään haitannut nähdä heitä enemmän. Diane voisi tulla pysyvästi takaisin.

Vierailija
22529/44653 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Faith käyttänyt Rodneyta lähinnä hyväksi, kun yritti saada Ericiä mustasukkaiseksi?

Vierailija
22530/44653 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin. Mut ehkä olivatkin läheisempiä, vaikkei sitä niin näytettykään. Rodney

Ymmärtäisin täysin heidän ystävyytensä. Meneviä tyttösiä, joille flirttimaistui.

Olisi ollut hauskempi nähdä heidän menojaan ja keskusteluita.

Rodney oli niin elementissään kun pääsi järjestämään ja tapaamaan Dianen. Luulen, että Rodneyta vei auttamisen ilo ja ajatus seikkailusta. 

Vierailija
22531/44653 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Faith käyttänyt Rodneyta lähinnä hyväksi, kun yritti saada Ericiä mustasukkaiseksi?

Karhuakin.

Tuli ihan Dianen kuviot mieleen. :D Alan oli läpeensä rakastunut Dianeen ja neidon silmät vilkutti Jackin puoleen. Silloin Ericin haikaili Dianen perään, muttei niin hanakasti kuin Alan. Rodneyta vanha suola janotti, kuten aina.

Vierailija
22532/44653 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tänään se päivä kun Faith kuolee?

Vierailija
22533/44653 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Faith ei ollut yksin viimeisiä hetkiään.

Vierailija
22534/44653 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Faith😭😭😭🖤💔mä itken silmäni punaisiks. 

Vierailija
22535/44653 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno roolisuoritus Faithilta. Myös Cainilta. Mestarinäyttelijöitä! 

Vierailija
22536/44653 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi Faith😭😭😭🖤💔mä itken silmäni punaisiks. 

Kyllä silmäkulma kostui täälläkin.

Vierailija
22537/44653 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin rakastan Emmerdalee Faith&Cain🖤🖤

Vierailija
22538/44653 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno roolisuoritus Faithilta. Myös Cainilta. Mestarinäyttelijöitä! 

Siis loistava jakso. Moiran ilmeet. Cain. Zak.

(Ja Chas-pöhkö!!!)

Vierailija
22539/44653 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuollut koska huomisessa ohjelmakuvauksessa sanotaan että 'Chas kiiruhtaa Faithin luokse'. Tai voi olla että Chas tulee liian myöhään.

Vierailija
22540/44653 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuollut koska huomisessa ohjelmakuvauksessa sanotaan että 'Chas kiiruhtaa Faithin luokse'. Tai voi olla että Chas tulee liian myöhään.

Saajan sitä kiiruhtaa mutta Chasin ja Faithin hyvästit tuli kyllä heitettyä jo aiemmin. En siis spoilaa mitään vaan näkihän sen, että Faith lähti kauniisti pois, poikansa kainalossa.

Ketju on lukittu.