G: JULKKIS joka on yrittänyt pokata Sinua?
Kommentit (226)
Vierailija:
Salkkareiden " ISMO" : X
tää on ehkä pahin, ismo hönkimässä korvaan *reps*
Niillä on aikamoinen itsetunto kun ovat koko ajan ruudussa ja luulevat, että maailma pyörii niiden ympärillä.
Itseäni on yrittänyt yksi MTV3:n politiikan toimittaja, joka on usein ruudussa...
todella paljon nuorempi minua :D Mitähän se näki tällaisessa vanhassa akassa?
Vierailija:
vieläpä useampaan kertaan... : (Tiedän kyllä, että hänellä vientiä riittäisi (ei ole helppoa olla julkkiksen vaimo), mutta en voi muuta kuin luottaa hänen uskollisuuteensa, teidänkin vihjailuistanne huolimatta.
Toivottavasti tajuatte edes hävetä!
Vierailija:
Vierailija:
vieläpä useampaan kertaan... : (Tiedän kyllä, että hänellä vientiä riittäisi (ei ole helppoa olla julkkiksen vaimo), mutta en voi muuta kuin luottaa hänen uskollisuuteensa, teidänkin vihjailuistanne huolimatta.
Toivottavasti tajuatte edes hävetä!
Pelle Positiivi flirttaili minuakin hiukan kesken lasten korttienjaon, kun ojensi korttia vahingossa minulle. :) Eipä siinä, aika kivan näköinen ilman niitä meikkejä. :)
Se, että joku vain katsoo päin, ei todellakaan kerro yhtään mitään.
Ihan sairaita olette!
En tässä kertonutkaan iskemisestä, vaan tuli Pelle Positiivistä mieleeni..
Enkä sitä paitsi kertonut mitä siinä itse asiassa tapahtuikaan.
Pelastajien Tommi... Mies joka yrittää jokaisen päikkäpolin hoitsun housuihin. Been there, done that!
Vierailija:
Ei tulis pakkeja... Makunsa kullakin :)
Vierailija:
Pelle Positiivi flirttaili minuakin hiukan kesken lasten korttienjaon, kun ojensi korttia vahingossa minulle. :) Eipä siinä, aika kivan näköinen ilman niitä meikkejä. :)
siskoni vietti yhden yön kalle palanderin kanssa...yöks!
Veltto Virtanen (oli tuolloin presidentinvaaliehdokkaana : )
Sitten on myös pari hieman varteenotettavampaa ehdottelijaa rock-maailmasta, mutta ei näistä enempää kun ovat ihan sympaattisia tyyppejä.
Tuli mullekin mieleen, että osa varmaan on pitänyt ohikävelyä ja sattumalta vilkaisua iskuyrityksenä. Kaipa se hivelee itsetuntoa (?), kun kertoo eteenpäin vähän muunneltuna juttuna. Mutta eipä silti, ällöttäviä varattuja limanuljaskoita, sekä julkkiksia että taviksia, on baareissa pilvin pimein. Hieman virnuilutti tuo, kuinka Leppilampea jotkut pitävät pyhimyksenä.
olen aina luullu, et Sakke Lindfors on uskollinen - hänen vaimonsa on lapsuuden luokkakaverini !
haastattelussa Teemu kertoi heikkouksistaan, yksi näistä oli kauniit naiset.
että jos Teemulla muita naisia on niin asiasta on sovittu.
No kyllä sillä niitä naisia on ollut. Tämänhän kaikki tietää. En sitten tiedä, onko Sirpan kanssa sovittu asia...
Miks edes olla suhteessa toisen kasnsa, jos pettää sitä jatkuvasti
No kyllä sillä niitä naisia on ollut. Tämänhän kaikki tietää. En sitten tiedä, onko Sirpan kanssa sovittu asia...
Miks edes olla suhteessa toisen kasnsa, jos pettää sitä jatkuvasti
se ole pettämistä, jos molemmilla on lupa tehdä mitä haluaa. Ehkä he haluavat perheen kuten muutkin ihmiset, ja erottavat seksin ja rakkauden toisistaan.
jääkiekkoilijoiden vaimoja haluta luopua makeasta elämästä, kun osa on ihan selkeästi siihen pyrkimällä pyrkinyt. Katsovat varmasti sormien läpi, vrt Sirpa Selänne, ja heilläkin kun on monta lasta. Eihän noista jutuista voi olla tietämättä! Kun minullekkin tänne jumalan seläntaakse on kantautunut juttuja Selänteestä, ja todellakin uskon ne. Kerran hänet olen tavannut, ja ei todellakaan ollut mikään miellyttävän tuntuinen ihminen. Jäi sellainen vaikutelma että kuori on kiiltokuva pojan, ja sisus on jotain muuta, voin olla toki väärässäkin.
Onkohan Selänteen vaimollakaan mitään koulutusta, ei ole varmaan ehtinyt käymään kun on pitänyt tukea Teemua koko ajan. Aikoinaan kun oli juttuja Susanna Sievisestä, minä olin kuitenkin hänen "puolellaan", vaikka ei hän itsestään kovin miellyttävää tehnyt, mutta ajattelin että tuokin koko ikänsä hoitanut kotiasiat ja ukko aina reissuilla, voi olla hankalaa kun toinen lopettaa uransa, totutella siihen että sitten pitääkin passata ukkoa koko ajan. Sama Petra Kapasesta, otsikkojen perusteella vaikutti todella uh, mutta kun luki MeNaiset-jutun, niin mielikuva muuttui.
En toisaalta kadehdi julkkisten puolisoita, saavat varmasti kestää kaikenlaista. Juoruja, huhuja ja suoranaisia valheita, ja tietenkin niitä totuuksia omasta ukko/eukko kullasta.
Kerro lisää!!!