G: JULKKIS joka on yrittänyt pokata Sinua?
Kommentit (226)
Oletko koskaan kuullut julkisuuslainsäädännöstä, noin alkujaan? Julkisuuden henkilö ei nauti samanlaista yksityisyyden suojaa kuin tavallinen henkilö.
Vierailija:
julkimoista näin vapaata riista. siis, että saa paljastella juttuja toisten elämästä. ajatelkaa nyt hieman toisiakin. vai onko oma elämä niin vähäpätöistä?
yrittänyt saada hampurilaisen munalla!
Vierailija:
Njassa, ei saanut.
Renny Harlin, sai, valitettavasti, viisi päivää peräkkäin pressansviitissä.
Stefan Lindfors, ei saanut.
Kauko Röyhkä, ei saanut.
Jari Sarasvuo, en kerro.
Hjallis, again, ei saanut.
Lauri Törhönen, ei ei saanut, vaikka pääsi hiplailemaan, yäks.
Mauri " Koiramäki" Kunnas, ei saanut, vaikka oli ihan täpinöissään.Surullista, mutta totta. Enkä muuten ole edes kovin nätti, hilpee vaan.
Vierailija:
Oli kuulemma niiiiiiin kyllästynyt kylmiin, tyhjiin hotellihuoneisiin ja ainaiseen matkustamiseen, olisi halunnut naisen lämpöä edes yhdeksi yöksi :D Ei ollut uskoa kun kohteliaasti kieltäydyin kunniasta..
Hänhän on ollut iät ja ajat Anunsa kanssa ja heillä on nyt vauvakin :( Tulin kyllä surulliseksi tästä tiedosta. Toivottavasti vaimo ei lue tätä ketjua.
Ei kait... Voi itku... No ei mun unelmissa :) Ja sinnepä hän jääki..
Luulin että se nyt ois vähintään " kiltti poika" ... Ainut lohtu että on ees sinkku. Jutusta päätellen.
Mutta tuollahan eräs kirjoittikin, että on niin symppiksiä- eli ne jotka on oikeesti olleet läheisissä tekemisissä jonkun" julkkis" ihmisen kanssa, eivät alennu tähän ketjuun. On kaikenlaista tarinaa, mut kun niissä on vähänkään sydän mukana, ei sellaiselle ihmiselle haluu pahaa.
Et sikäli tää on säälittävä ketju- pätemisketju kavereille joille ei oikeesti oo tapahtunu mitään. ja puolet näistäki on todennäköisesti tajunnu perusflirtin ihan väärin.
Onko Tommi Mäkinen oikeesti häntäheikki???Muutaman kerran nimittäin tavannut muissa ympyröissä.
Mä en oo ikinä nuorenakaan ollut niin nätti, että ketään julkkista olis kiinnostanut pokata meikäläistä. Tai sitten ei olleet tarpeeksi epätoivoisia:-DDD
eikö kukaan mainitse Mäkeläisen Mikkoa (iskelmälaulaja) ?
Lieneekö häntäheikki ollenkaan?
Ja vielä, eikö nyt helkkari ratiakin ole niin selvästi ei-niin-naisista-tykkäävä kuin kukaan vois olla.
Sillä on ollut iät ja ajat suhde erään kokkolalaisen muijan kanssa. Oli jo silloin Katjan aikaan, sen jälkeen ja käsittääkseni tän uuden muijan aikaankin. Tapaavat aina silloin tällöin ja pelkkää seksiä.
Yök, ällöttävä kaljuuntunut rehentelijä tämä Kalle ! En ois kuuna päivänä ees alkanut kanssaan olemaan, kun kerran Katjaakin petti ja vielä lapsen sai toisen kanssa.. ihmettelen todella miksei Katja jättänyt silloin Kallea!
Luuli, että yritin pokata sitä.
J
Joskus 90- luvun alussa päätyi nukkumaan mun vesisänkyyn megabileiden jälkeen.
En halunnut teiltä pimppiä.
Mulla on huono ääreisverenkierto ja halusin vain sänkyyn lisälämpöä.
Riemukkaan onnistuneesti jatkot hytissä oli tosi mahtava tapaus.
Toinen " julkku" oli aikoinaan suomen suosituimpia miesmalleja ja vuoden verran tapailtiin enemmän tai vähemmän säännöllisesti.
Pukusuunnittelija Pirilä. Käytiin samoissa treeneissä stadikalla (aikido). Olin aika järkyttynyt asiasta, kun ikää oli silloin minulla 13 vuotta...