Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: JULKKIS joka on yrittänyt pokata Sinua?

Vierailija
01.03.2007 |

Kommentit (226)

Vierailija
201/226 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkö ole yrottänyt muita kuin minua

Vierailija
202/226 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteistä seksielämää, jos pettäminen on tälläistä säännöllistä kuten Selänteillä. Ei käy Sirpaa kateeksi, vaikka kuinka olisi varaa shoppailla ja lorvailla. Mutta kukin tavallaan :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/226 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä ainakin osassa anonyymit av-mammat pistävät omiaan. Mitä lie iskemiseksi tulkinneet. Joukossa on nimittäin mm. tyyppi, joka on homo ja asuu nyt ulkomailla avomiehensä kanssa. Olen käynyt kylässä, siksi tiedän.

Vierailija
204/226 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vahva mielikuva siitä on, että se (jos joku) on uskollinen.

Vahva mielikuva, hahahahaaa... Vähän niin kuin suomen maastohiihtoon 2000 -luvun alussa. :) Kuka olisi uskonut niistä niin mukavista koko kansan karpaaseista. :)

Vierailija
205/226 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

more!

Vierailija
206/226 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläpä useampaan kertaan... : (

Tiedän kyllä, että hänellä vientiä riittäisi (ei ole helppoa olla julkkiksen vaimo), mutta en voi muuta kuin luottaa hänen uskollisuuteensa, teidänkin vihjailuistanne huolimatta.

Toivottavasti tajuatte edes hävetä!

Minäkin olen julkkiksen vaimo, mutta eipä vaan omaa ukkoani tästä listasta ole löytynyt.

Ehkä sun ukkos pettää ja muna ei?

Vierailija
207/226 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Veijonen, Pedro Hietanen (hih!), Olli Jokinen, sit se yks vanha uutisankkuri jolla kihara tukka, sit se joka voitti idolsin se jolla on kaksoisvelikin ja joka ei kauaa ollu julkisuudessa lopulta...

Vierailija
208/226 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pataässässä näin muutama vuosi sitten Teemun kainalossaan koko illan huomattavan paljon Sirpaa muistuttava blondi, joka oli kuitenkin 20v nuorempi kuin oma vaimo. Ei jättänyt mitään epäilyksen sijaa kenellekään.

Ei seiskassa ole tietyistä julkkiksista mitään negatiivista, koska on tehty tietty yya-sopimus, että julkkis antaa auliisti tasaisin väliajoin juttuja lehdelle ja saa olla sitten rauhassa.

T:julkkispiireissa aikoinaan pyörinyt tavis

Vierailija
209/226 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen julkkiksen lapsi ja koko elämäni joutunut seuraamaan miten julkkisglamour sekoittaa tavisten päät.

Kaikenmaailman naiset ihan lääpällään ja tyrkyttämässä itteään mun isälleni, eivätkä osaa minuunkaan suhtautua normaalisti kun saavat tietää kuka olen.

Outoa ja mun mielestä typeerää, miten ihmisten suhtautuminen muuttuu, kun kasvot tai nimi on vilahtaneet jossain julkaisussa.

Hei haloo, sen julkkiskullatun ulkokuoren alla ollaan ihan ihmisiä, joilla on tunteet ja oikeus yksityisyyteen.

Kaikki eivät nimittäin halua ja oikein hakeudu julkisuuteen, jotkut vaan saattaa olla hyviä vaikka jossain urheilussa, ja menestymisen myötä tulevat julkiseen tietoisuuteen.

Julkisuus on taakka, näin olen sen lapsesta lähtien kokenut.

Tsemppiä kaikille julkimoille, heidän puolisoilleen ja lapsilleen! Koittakaa kestää!!

Vierailija
210/226 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei todellakaan saanut. Tämä siis viime kesänä.

Täytyy sanoa, ettei ole kaikkein hauskinta herätä kahden aikaan yöllä siihen kun humalainen mies hakkaa ikkunaa =D

Vierailija
211/226 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bahrainin sheikki ööö joku

Vierailija
212/226 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi ylimielisen oloinen tyyppi.

Katsoi mua ensin päästä varpaisiin, sitten pyysi nostamaan paitaa (minä tietysti vedin vatsaa sisään :D, oli vähän irtonahkaa yhden raskauden jälkeen) ja sen jälkeen pyysi mukaansa. No en lähtenyt. En siis tissejä näyttänyt, vaan vatsaa.

Tästä on aikaa jotain 7v. Terveiset vaan vaimolle.

Vierailija
213/226 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Hintsanen. Ja se vielä sai.

Oli joskus vuonna -96. Ja sillä on mikro, siis sitä kokoa se... alle 7cm.

Vierailija
214/226 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ketäpä se EI olis yrittänyt.

Jussi Lampi. Sama pätee häneen.

Jukka Rasila. Sille annoin ilomielin ja tapailinkin hetken aikaa. :)

Vierailija
215/226 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittänyt mun miestä.

Vierailija
216/226 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhana Hyppönen, Folke West ja Juha Kakkuri.

Hjallis ei yrittänyt minua, vaan seuralaistani. Katsoi minua Klippanilla halveksuvasti ja sanoi, että oletsä joku kesätoimittaja vai?

Vierailija
217/226 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhana Hyppönen, Folke West ja Juha Kakkuri. Hjallis ei yrittänyt minua, vaan seuralaistani. Katsoi minua Klippanilla halveksuvasti ja sanoi, että oletsä joku kesätoimittaja vai?

Vierailija
218/226 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että anonyymina voi kirjoitella mitä vaan!

vieläpä useampaan kertaan... : ( Tiedän kyllä, että hänellä vientiä riittäisi (ei ole helppoa olla julkkiksen vaimo), mutta en voi muuta kuin luottaa hänen uskollisuuteensa, teidänkin vihjailuistanne huolimatta. Toivottavasti tajuatte edes hävetä!

Vierailija
219/226 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veti keskusteluun Teemun... on kyllä käsittämätöntä, miten montaa naista se mies on ehtinyt yrittämään, kun ottaa huomioon, että viimeisen 20 vuoden aikana se on Suomessa viettänyt n. 1kk vuodessa. Ja senkin jossain helevetin möksällä sukunsa kanssa.

Vierailija
220/226 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

CHEEK :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi