Oletteko onnistuneet saamaan S-Pankin sovellusta Android puhelimeen?
Minä en. Harmittaa, kun en näe saldokertymää jne.
Kommentit (31)
Voit katsoa pankkiautomaatilla paljonko sulla on saldoa.
Hyvin on toiminut jo pitkään. S-mobiili pelittää hyvin.
Käy S-Pankissa kysymässä neuvoa. Mulla ei ole Androidin.
Mikä on ongelma? Hyvin toimii minulla.
Mä en saa sitä tekstarilla lähetettävää koodia puhelimeeni ja siihen se sitten tyssääkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
olemme
Just.
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa sitä tekstarilla lähetettävää koodia puhelimeeni ja siihen se sitten tyssääkin.
Ap
Onko numero varmasti oikein? Jos ei ala toimimaan niin ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Olen. Justiinsa pari kuukautta sitten laitoin.
Eikö sinulle siis tule sitä tekstiviestiä ollenkaan missä on se koodi?
Vierailija kirjoitti:
Voit katsoa pankkiautomaatilla paljonko sulla on saldoa.
Oho, kätevää.😂
eri
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miks ei muka jos tuohon saakka pääset niin ei sitten puhelimen iästä tuntuisi olevan kiinni.
Se ladataan Play sivustolta, sovellukset. Ja varmistetaan että on just se. Joskus pitää päivittää puhelimen sovelluksia myös Playn kautta, että ne toimii. Lisäksi jos on Chrome, asetukset pitää katsoa (maksu kohdassa), että ei joudu antamaan liikaa varmistuksia pankkiin kirjautuessa tai maksaessa. Ja haluaako kirjautua sormenjäljellä, pitää asetukset katsoa puhelimessa ja pankissa.
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha Android sulla.
Android käyttiksen voi päivittää, jos puhelin ei ole liian vanha. Tarkista siis mikä versio on itselläsi ja tee päivitys.
Mulla on viisi vuotta vanha Nokia7 ja sovellus toimii.
Vuosia ollu jo käytössä useassa eri puhelimessa (S7 edge, P30 pro, s23 Ultra), ja hyvin toimii.
olemme