Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vikaa on tissille nukahtamisessa???

Vierailija
18.01.2006 |

Vauvani on nyt 3kk ja moni on hokenut että ei saa antaa nukahtaa tissille, se ei ole kuulemma " hyvä tapa" . ja minä olen yrittänyt noudattaa tätä " virallista" ohjetta. vauvamme on aina ollut huono nukkumaan ja nukkumaan ollaan aina käyty suuren huudon kautta. nyt sitten jonkin aikaa sitten ajattelin että helvettiin kaikki säännöt ja periaatteet.. päiväunille käydään nyt aina tissi suussa, ellei nuku vaunuissa. yöunille jostain syystä osaa nukahtaa ihan itsekseen.. ja miten helppoa ja itkutonta elämä nykyään on!! jos tässä vaikka vauva-ajan joutuu tuttina olemaan nukkumaan mennessä, niin mitä sitten??? pääasia että vauva on tyytyväinen eikä tuo nyt minuakaan niin rasita. ei siinä nukuttamisessa muutenkaan mene kuin noin vartin verran.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi simahtaa niin mielellään tissille. Meillä taas niin ,että päiväunille nukahtaa ilmankin. Illalla ei sit millään. Käytännössä mun on mentävä samaan aikaan nukkumaan kuin vaavi. Tuolla se jo huutelee isän sylissä. Toivoisin vauvan nukkuma-ajan aikaistamista, mutta ... ei me uusavuttomat vanhemmat osata nukuttaa sitä muulla tavalla. Illalla voi otta 1 h tirsoja, mutta kunnolla ei nuku. Vauva nyt n. 3 kk.

Vierailija
22/22 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnalle nukahtamisessa. Helppoahan se oli.

Myöhemmin sitten vesipullo ja tutti ajoi saman asian meidän perheessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan