Anoppini vihaa minua, koska apen mielestä olen kaunis, fiksu ja mukava.
Appi on näin ääneen sanonutkin ja viihtyy hyvin seurassani. Anoppi on todella mustasukkainen, vaikkei taustalla tietenkään ole mitään *sellaisia* tunteita. Vain ystävyyttä ja iloa siitä, että viihdyn mieheni perheenjäsenen seurassa.
Tilanne on menossa todella tulehtuneeksi. Katson paremmaksi, etten anoppilassa kovin usein käy. Etenkään jos appi on paikalla. Olen alkanut melkeinpä vältellä appea, mutta hän lyöttäytyy iloisesti seuraani aina kun törmäämme jossain. Ja anoppi sitten synkistelee ja on masentunut ja surullinen ja minulle kiukkuinen.
Kommentit (4)
Ja ei todellakaan ole ok, että appesi kehuu sinua noilla sanoilla vaimonsa kuullen.
Anoppisi ei muuten vaan pidä sinusta. Ehkäpä ärsytät häntä luonteellasi tai käytöstavoillasi.
Appi on taas sellainen normaali suomalisnen mies, joka tulee kaikkien kanssa toimeen.
Kyllä se siitä vuosien saatossa.
Tarvitaan vain yksi anoppi, jolla on huono itsetunto ja taipumusta mustasukkaisuuteen sekä yksi viehättävä miniä ja avot that's it. Joissain tapauksissa kun ei tarvita edes sitä appea, se oma poika/mieskin riittää.
eli sairaalloisen mustasukkainen. Siihen auttaa vain lääkkeet, jos sekään. Et todennäköisesti voi asialle muuta, kuin oppia elämään sen kanssa. Voimia siihen! Harvat käynnit varmasti parantavat tilannetta.