Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on fantasia, jota et halua/uskalla/kehtaa kertoa kumppanillesi ?

Vierailija
02.07.2009 |

Minulle ehkä kuristettavana oleminen, tai todella vanhat harmaat sedät..

N 30

Kommentit (236)

Vierailija
101/236 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se olis semmonen 18v kiree peppuinen teinipimu, jota sais opettaa isolla kullilla kunnolla. Ei välttämättä mitään hissuttelua, vaan kunnon panoa! Ajatella nyt kun sellanen pieni kiree peppu on kunnolla pystyssä ja sais naida oikein huolella...myös peppu neitsyys menis samalla.

Vierailija
102/236 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Fantasia siitä miten eläisimme keskiajalla ja kylämme valtaisi naapurimaan sotilaat. Meidät alistettaisiin orjiksi. Kylän miehet kastroitaisiin ja naiset joutuisivat jalkavaimoiksi...

Kukapa nyt kertoisi miehelleen, että kiihottuu ajatuksesta, että joutuisi toisen miehen orjattareksi ja katselemaan miten oma mies kastroitaisiin.

Sinä ja useammat muut feministit.

Hyvä että kerroit tietämättömyytesi ja toit aiheen keskuuteemme, nimittäin:

Nyt sinun tulee jatkossa osata tulee erottaa ideologia ja sairaus toisistaan (ei sen luulisi olevan edes vaikeaa)

Em. kertomus oli sairas ja väkivaltainen.

Minä en feministinä ja häpyhuulien suurena ihailijana tunnista itseäni siitä.

M48, ihmisten ystävä

Sinä olet selkeä trolli, tai pahemmanlaatuinen hölmö. Feminismi on vihan uskonto, ja he tekevät politiikka tuon naisen fantasian voimin. Ja sinä kannatat sitä, koska luulet että tuommoinen hyvesignalointi olisi eduksesi.

Ok, mutta millaisesta vulvasta pidät?

Ryppyisen sulkijalihaksen näköisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/236 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieras kirjoitti:

Anteeks nyt vaan. Hyvää yötä

Älä enää koskaan nimittele täällä!

Kirjoituksesi lähtee nyt poistoon.

Äksdeedee. Täälä saa setämiehet vittuilla ja piilovittuilla asiallisesti kirjoittaville ihmisille. Mut sit ku nuorempi sälli laittaa jauhot suuhun ni lähtee kirjotukset poistoon. Mallia ala-aste: ”älä enään nimittele” - yhy yhy yhy

Kommenttina ja huomiona, mitä tähän mainitsemaasi tragikomediaan tulee, Emmi-fantasiasi ei ollut lopputulemaltaan mikään menestystarina.

Menetit nyt täällä vain kasvosi, oikeassa elämässä et olisi uskaltanut toki fantasiasta kertoakaan joten voit kulkea kohti uusia pettymyksiä kuin kuka tahansa kehityskelpoinen reipas nuori mies.

Sinänsä harmillista että sinulle tuli pahamieli.

M48, osaaja

Et siis ole ymmärtänyt tämän ketjun nimeä nyt oikein? Tännehän kirjoitetaan fantasiat joita ei halua tai uskalla kertoa???

Ja mitä pettymyksiin tulee, en ole pettynyt pitkään aikaan mihinkään. Surullista että noin vanha mies ottaa hoidettavakseen paljon viriilimmän ja mielikuvituksellisemman nuoren miehen fantasian :’)

*Trööt* väärän vastauksen merkiksi!

Minä hoitelen vain muijaani.

M48

Niinhän minäkin hoitelen?

Koet että parinvaihdossa on jotain vikaa, koe se ihan rauhassa minä ja muut miljoonat ihmiset emme koe. Hieno asia jos jotkin pariskunnat tällöistä voi harrastaa ja saada nautintoa.

Vierailija
104/236 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimppa pimpat vastakkain naisilla.

Vierailija
105/236 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieras kirjoitti:

Anteeks nyt vaan. Hyvää yötä

Älä enää koskaan nimittele täällä!

Kirjoituksesi lähtee nyt poistoon.

Äksdeedee. Täälä saa setämiehet vittuilla ja piilovittuilla asiallisesti kirjoittaville ihmisille. Mut sit ku nuorempi sälli laittaa jauhot suuhun ni lähtee kirjotukset poistoon. Mallia ala-aste: ”älä enään nimittele” - yhy yhy yhy

Kommenttina ja huomiona, mitä tähän mainitsemaasi tragikomediaan tulee, Emmi-fantasiasi ei ollut lopputulemaltaan mikään menestystarina.

Menetit nyt täällä vain kasvosi, oikeassa elämässä et olisi uskaltanut toki fantasiasta kertoakaan joten voit kulkea kohti uusia pettymyksiä kuin kuka tahansa kehityskelpoinen reipas nuori mies.

Sinänsä harmillista että sinulle tuli pahamieli.

M48, osaaja

Et siis ole ymmärtänyt tämän ketjun nimeä nyt oikein? Tännehän kirjoitetaan fantasiat joita ei halua tai uskalla kertoa???

Ja mitä pettymyksiin tulee, en ole pettynyt pitkään aikaan mihinkään. Surullista että noin vanha mies ottaa hoidettavakseen paljon viriilimmän ja mielikuvituksellisemman nuoren miehen fantasian :’)

*Trööt* väärän vastauksen merkiksi!

Minä hoitelen vain muijaani.

M48

Niinhän minäkin hoitelen?

Koet että parinvaihdossa on jotain vikaa, koe se ihan rauhassa minä ja muut miljoonat ihmiset emme koe. Hieno asia jos jotkin pariskunnat tällöistä voi harrastaa ja saada nautintoa.

Minä en siis hoitele sinun fantasioita tai siis ongelmiasi, ainakaan veloituksetta, tarkoitan.

Vierailija
106/236 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaille pääseminen jonkun nuoren ja urheilullisen miehen lauettua ensin naisystävään. Silti aistillista seksiä, ei mitään teinitouhuilua. M54

Vierailija
107/236 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkomies38 kirjoitti:

Kyllähän se olis semmonen 18v kiree peppuinen teinipimu, jota sais opettaa isolla kullilla kunnolla. Ei välttämättä mitään hissuttelua, vaan kunnon panoa! Ajatella nyt kun sellanen pieni kiree peppu on kunnolla pystyssä ja sais naida oikein huolella...myös peppu neitsyys menis samalla.

Tarvis ekana sen ison kullin.

Vierailija
108/236 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkomies38 kirjoitti:

Tarvis ekana sen ison kullin.

Kyllä mä omaa 18cm pidän enemmän isona kun pienenä.

Vierailija
109/236 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 armeija poikaa yhtäaikaa varustettuina isoilla kaluilla ja armeijavaatteet päällä sepalus auki ottaisivat minut koko yön.

Varattu nainen 54v

Vierailija
110/236 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on se että strippaisin hänelle ja hän tekisi käsitöitä siinä samalla saamatta koskea. Jos uskaltaisin, toteuttaisin. Tällä palstalla on kuitenkin ollut niin paljon puhetta miten jo 30v nainen on rupsahtanut että taidan jättää unelmaksi.......

Minulla sama fantasia ja toteutettiinkin se. Laitoin miehen sohvalle istumaan, musaa soimaan ja eikun menoksi. Mies varmaan tajusi homman jujun ja alkoikin runkkaamaan itseään, vaan eipä saanut kunnolla pystyyn. Loppui mun tanssi ja jäi nolo fiilis. Että enkö ole haluttava tms.

Ei ollut tarkoitus pelotella, ei näin kuitenkaan useimmille käy (uskoisin). Tuo fantasia on kuitenkin helpoimmasta päästä toteuttaa, joten rohkeutta vain peliin. Jos mies yrittää korsketella sua, työnnä vain käsi aina lempeästi pois "ei saa koskettaa"

Eli kun mies ei runkannut kuten sinä olit ajatellut, niin otit itseesi?

Kuinka usein naiset hymähtävätkään miehen vilautksille tms. tai muuten vaan eivät kostu kunnolla vaikka mies yrittää omalla tavallaan toista vietellä. Miten naiset suhtaudutte, jos mies näistä nolostuu, ottaa itseensä ja lopettaa toiminnan?

Vierailija
111/236 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2-3 armeija poikaa yhtäaikaa varustettuina isoilla kaluilla ja armeijavaatteet päällä sepalus auki ottaisivat minut koko yön.

Varattu nainen 54v

Lasten hyväksikäyttöä.

Vierailija
112/236 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on montakin, mutta liittyvät ryhmäseksiin. Vaimoani naisi vieras tai minä naisin vierasta naista ja vaimoni katselisi. Vaimoni voisi myös lesboilla minun katsellessa.

M51

Vierailija
113/236 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu nainen 54v

Lasten hyväksikäyttöä.

18-20 vuotiaita kolleja. Missä kohtaa tässä on lapsia?

Vierailija
114/236 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu nainen 54v

Lasten hyväksikäyttöä.

Kyllä tuon ikäiset pojat ovat ihan lapsia yli viiskymppiseen naiseen nähden. Tuolla naisella on selkeä iän ja kokemukset tuoma auktoriteettiasema poikiin nähden. Se tekee siitä hyväksikäyttöä.

Vierailija
115/236 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu nainen 54v

Poikia. Ilmankos et kehtaa kertoa ja eikös se tytöttely ollut väärin? 🙃

Vierailija
116/236 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu nainen 54v

Lasten hyväksikäyttöä.

Kyllä tuon ikäiset pojat ovat ihan lapsia yli viiskymppiseen naiseen nähden. Tuolla naisella on selkeä iän ja kokemukset tuoma auktoriteettiasema poikiin nähden. Se tekee siitä hyväksikäyttöä.

Tuon ikäisenä nuorena miehenä koettu upea kokemus. Ei ollenkaan paha.

Itse koin 17 v aikuisen naisen ja edelleen muistelen hyvällä.

Vierailija
117/236 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ehdotettaisiin vaimon kanssa vaimon kaveri pariskunnalle, että vaihdetaan vaimot vuorokaudeksi.

Vaimolla monta haluttavaa kaveria, mutta eräs persikkapeppu Julia vie voiton.

Saisin tuoda Julian kotiimme vuorokaudeksi ja nussisimme koko tuon ajan.

Julia rakastuisi isoon munaani ja haluaisi jatkossakin saada sitä.

Aloittaisimme rauhallisella rakastelulla tutustumaan toisiimme, mutta pian selviäisi että molemmat pitäisi rajusta menosta.

Niimpä Julian toiveesta pitäisin häntä seksiorjajani ja panisin häneltä äänen käheäksi.

Huudattaisin häntä suihkussa, pesukoneen päällä, keittiön pöydällä ja sängyssä. Menisimme myös autolla johonkin metsä tielle.

Veisin Julialta salaa peppuneitsyyden rajulla otteella.

Vierailija
118/236 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin sellainen fantasia mitä itse olen miettinyt monesti. "Isäntä" saisi käskyttää kunnolla ja pistää minut alistumaan koiralle. Jos mieheni yllättäisi ja näin tekisi niin varmasti suostuisin vaikka ei saisi.

Vierailija
119/236 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tulisi mieleenkään kertoa miehelle, että ajatus olisin kaulapannassa ja "isäntäni" astuttaisi minut uroskoiralla, kiihottaa. En muuten kertoisi myöskään, että minua on koira nuollut.

Tätä siis tarkoitin...

Vierailija
120/236 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on äiti poika leikit. Hän olisi äiti ja minä poika.   Nais ystäväni on 9 - vuotta vanhempi. Että voisimme onnistua harhauttaa muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan