Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruminta mitä sinulle on sanottu?

Vierailija
14.04.2013 |

Kuka sanoi ja tilanteessa missä?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä nyt tunnu niin pahalta kuin silloin murrosikäisenä tuntui: kadulla tuli vastaan romaninainen (aivan vieras) ja kun tuli kohdalleni, niin huusi "Hyi siua, rumaa rillipäätä!".  En ole ollut mikään kaunotar koskaan, mutta ihan tavallisen näköinen. Tuntui kyllä ihan kamalalta, kun on muutenkin siinä iässä epäarma itsestään.

Oletteko muuten useinkaan nähneet romaneilla silmälaseja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"You are like an eating machine and it shows" sanoi kerran brittipoika mulle...

Vierailija
4/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanoi: " sä et voi käyttää shortseja tai hametta, kun sulla on niin rumat nilkat.." Siitä se sitten lähti. Hän arvosteli mua kaiken tavoin mitä vaan voi. Koskaan kehuja sieltä suunnasta ei ole kuullut.

ehkä pahin on ollut: "mua ällöttää halata sua, kun sä näytät niin paljon isältäs"

Vierailija
5/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos sä oisit mun äiti, mä tappaisin itteni."

Olen opettaja, joka siinä poisti häirikköteiniä luokasta. Vähän se kieltämättä kirpaisi, kun olimme yrittäneet mieheni kanssa siinä vaiheessa lasta jo viisi vuotta.

Vierailija
6/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla minua on luultu perussuomalaiseksi.

Se on jo aikamoinen loukkaus.

Vierailija
7/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas mitä kusipäitä ihmiset osaavatkin olla.

Vierailija
8/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huusi (karjui), että "Painu Vit...uun senkin läskiyrjötys".  Oltiin erossa 2 kk, laihduin 10 kiloa ja hmm palattiin yhteen. En kyl unohda hetkeksikään tuota, ja et itkin 3 viikkoa putkeen, enkä voinut mennä töihin.

Vierailija
9/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot huono äiti. Toivottavasti et saa enää lisää lapsia!"

Oma rakas avomies sanoi humalassa riidan päätteeksi.

Annoin anteeksi, mutta joutui kyllä lepyttelemään, tekemään kotitöitä, ostamaan kukkia ja suklaata monta viikkoa.

Vierailija
10/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana viimeistä kertaa ja oli puhetta sterilisaatiosta. Kysyin, miksei mies voisi mennä siihen minun sijaan. Vastaus oli: "Että mulla olis vielä joskus mahdollisuuksia järkevään elämään!"

Tuohon sisältyi äkkiseltään aika paljon järkyttäviä ajatuksia.

Vierailija
11/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä saan parempaakin pillua"

"Ei meillä tuu koskaan olemaan hyvää seksiä, jos koskaan olikaan..."

"Sä et kelpaa muuta ku lohdutukseks"

"Sä oot mulle pelkkä pillu, aina ollu"

"Raiskaa toi sillä aikaa ku mä haen kaljan, hehheh" (sanoi kaverilleen)

"Tuu tänne alasti tai hyppää kaivoon"

"Sä et tuu koskaan saamaan ketään"

"Sä oot niin tyhmä ja tylsä lehmä"

Nämä ihanalta mieheltä, johon olin rakastunut :)

Lisäksi ne perus "vitun läski/läskikasa/sika/ruma" -huutelut ikävuosina 7-20, painosta riippumatta. Vieläkin saa satunnaisesti kuulla :)

Vierailija
12/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en näe sussa mitään muuta kuin noi sun finnit"

- Ex

Vierailija
13/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 14:48"]

Mies huusi (karjui), että "Painu Vit...uun senkin läskiyrjötys".  Oltiin erossa 2 kk, laihduin 10 kiloa ja hmm palattiin yhteen. En kyl unohda hetkeksikään tuota, ja et itkin 3 viikkoa putkeen, enkä voinut mennä töihin.

[/quote]

Et ois ottanut takaisin.

Vierailija
14/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittakaapas näitä lisää. Tulostan nämä kaikki, alleviivaan exien sanomiset ja näytän kaikille jotka vaativat minua etsimään miehen.

Vierailija
15/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 10:12"]

On mulle sanottu pahasti useastikin, mutta en muista mitä. Turha niihin on takertua, paljon kivempi on muistella kehuja.

[/quote]

Minäkään en muista juurikaan moisia. Liekö sitten jotenkin suodattava kuulo, kun en noita noteeraa. Yksi on jäänyt mieleen ehkä ihan "koomisuuden" vuoksi. Olin 20v. ja ravintolassa tuli tosi känninen mies hakemaan tanssimaan. Kieltäydyin kohteliaasti ja hän laukaisi siinä, että vittu kun oot noin pitkä ja vielä saatanan hyvännäköinen ja olen kattelut sua, mut nyt voisit lähtee menee. Lienee ollut hänellä huono ilta. Olen 175 pitkä, hän oli ehkä 165-170. Mutta ollaan me tälle joskus naurettu. Ja pakit tuli täysin siksi, että oli niin hirveessä jurbassa, muuten olisin lähtenyt.

Vierailija
16/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tapa ittes ku oot niin vitun ruma.
- Vitun lehmä/huora.
- Saatanan kehitysvammanen.

Olen ihan normaalin näköinen, myöhemmin kauniiksikin kehuttu nuori nainen.

Vierailija
17/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi vittu, oot niin laiha etten halua edes koskee suhun

-avomies

Vierailija
18/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuole, vitun kusinen huora". Exä sanoi. Eipä paljoa vaikuttanut koska tiedän itse kuka ja mikä olen :)

Vierailija
19/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukuttu lahnaksi sängyssä

ex-miesystävä

Vierailija
20/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 09:51"]

Hyi ******, anna oksennuspussi (tarkoittaen minua) Tyyppi, jota tapailin sanoi kaverilleen minut nähdessään monen vuoden jälkeen. Olin sairastunut tuona aikana masennukseen ja lihonut 10-15 kg (olin ennen alipainoinen). Minun mielestä noin ei sanota kenestäkään, tuo kertoi minulle miten kusipäätyyppi oli kysessä, en olisi suoraansanottuna uskonut, että noin inhottavasti voi toisesta ihmisestä sanoa.

[/quote]

Mua yksi exä sanoi "vitun läskiksi" vaikka olen aina ollut hoikka, lähinnä huvitti suuresti kuinka joku kuvittelee voivansa tuhota itsetuntoni noin naurettavalla kommentilla. Toinen exä nauroi päin naamaa kun itkin, "susta vitun nisti ole mihinkään". Huumemenneisyyteni on minulle aika arka asia, samoin kuin paniikkihäiriö josta kärsin edelleen ja nuo miehet ovat olleet yli 30-vuotiaita! Miten henkisesti jälkeenjäänyt pitää pojan olla, ettei tajua että toisen sairauksista ja heikkouksista, kipeimmistä asioista vain VOI VITTUILLA? Näyttivät siinä vain oman epäkypsyytensä, mun itsetunto on jo nuorena murrettu ja takaisin kasvatettu joten nuo eivät merkitse juuri mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi