Ruminta mitä sinulle on sanottu?
Kommentit (89)
Kamalia miehiä on AV:n naisilla ollut. Ottakaa nyt itseänne niskasta kiinni ja pitäkää puolenne. Itsensä arvostaminen lienee ihan hukassa, jos on moisten kanssa.
Känni on ihan idiootein puolustus. Itse ottaisin eron, jos mieheni halveeraisi minua noin. Tai jos joku olisi menneisyydessä noin tehnyt. Mistä moinen johtuu? Ei ole tielleni sattunut idioottimiehiä vaikka ikää on 44v. Naimisissa 12v., ja ennen sitä useita pitkiä ja lyhyempiäkin suhteita.
Jos joku ventovieras jotain huutelee, niin en noteeraa. Enkä noita muistakaan. Voihan ventovieraalta vaikka puukkoakin tulla ratikkapysäkillä, jos tosi huono tsäkä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 15:24"]
Kirjoittakaapas näitä lisää. Tulostan nämä kaikki, alleviivaan exien sanomiset ja näytän kaikille jotka vaativat minua etsimään miehen.
[/quote]
Jep. Tämäkin ketju vain vahvistaa käsitystäni, että sinkkuna on hyvä.
- vähän sä olet ruma
Sanoi ylä-asteella yksi poika päin naamaa.
Tuntemattomat ihmiset julkisilla paikoilla:
- hyi vittu mikä rasvavalas
- älä syö enää!
- hyvi vittu mikä läski!
Äti:
- Sulla on pihtikintut
-Olet liian lihava, laihduta.
Isä:
- Taidat olla aika tuhdissa kunnossa
Isä mittasi kerran vitsinä takapuoleni leveyden kun istuin ruokapöydässä.
Eniten on satuttanut juuri nuo vanhempien arviot ulkonäöstäni. Saivat itsetuntoni ihan nolliin lapsena ja teininä. Voin kertoa että meni lähes kolmikymppiseksi ennen kuin pystyin edes jotenkin hyväksymään itseni.
mua haukuttiin nuorena kalanmaksasäkiksi. Oma aviomies hoki viimeiset pari vuotta ennen eroa, että olin loinen yms. En tosiaankaan ole ikinä kuvitellut, että yksikään mies minua vilkaisisi, on niin huono itsetunto.
"Mä haluaisin silpoa sun vitun ja naaman".
Koulukiusaaja 6.lla luokalla.
Nuorena luokan pojilta saadut ilkeilyt nenästäni.
"Puolinenähevonen!"
Jos nauroin, ärjäistiin: "Älä sinä hevonen siinä hirnu!"
Kun olin menossa koulun ovesta, huudettiin: "Varo ettei jää oven väliin!"
Ilkeästi virnistellen: "Kannattais lopettaa valehtelu, arvaa miks?"
Ja tota rataa. 13-vuotiaana tuntui aivan musertavalta olla niin poikkeavan näköinen kuin noiden ilkeilyjen perusteella kuvittelin olevani.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 15:38"]
Haukuttu lahnaksi sängyssä
ex-miesystävä
[/quote]
Lahna nainen on kyllä yksi pahimmista asioista, mitä miehelle voi seksissä vastaan tulla. Asian sanomisesta tulle rumaa haukkumista vain, jos se ei pidä paikkaansa. Ainakin minulle tulee lahnasta naisesta raiskaajan olo, mikä ei ole tavoiteltava tila.
Yläasteella joululoman jälkeen luokan pojalta:
"Sä oot rumentunu entisestäs loman aikana."
Kerran eräs toinen poika vahingossa pudotti penaalini ja pyysi anteeksi, johon toinen poika tokas:
"Et kai sä tolta pyydä soria?! Hyi vittu." Muistan monesti istuneeni oppitunnilla itkua pidätellen. Joskus kyyneleet tulivat väkisin ja siitähän haloo syntyi.
Teini-iässä silloinen poikaystäväni "ihan läpällä" kutsui minua ihanilla nimillä, kuten:
Fantti, möhköfantti, norsu, korsto.. Siitä alkoi muutaman vuoden laihdutus ja syömishäiriöt.
Luulin koko teini-ikäni olevani maailman kuvottavimman näköinen ihminen. Parikymppisenä on kuitenkin aina miehet kehuneet kauniiksi, upeakroppaiseksi ja ihanin: "Oot maailman kauneinta mitä ikinä oon nähny."
Lapselliset ja näyttämisenhaluiset nuoret pojat tuhoavat niin monien nuorten tyttöjen itsetunnot vain omaa egoaan pönkittääkseen. Voi kun sen vain herkässä vaiheessa kehittyvät tytöt tajuaisivat jo sielä koulunpenkeillä.:/
Äiti kutsui minua huoraksi parin vuoden ajan, sitten potkaisi kotoa pois. Poispotkimisella olikin uhkaillut jo pitkään, kuulemma "lennät pihalle kuin leppäkeihäs heti, kun yo-kirjoitukset on ohi". Jostain kumman syystä en oikein pystynyt keskittymään lukemiseen.
Tänään kuultua: kuppanen ämmä ja lutka. Taapero tuijottaa silmät pyöreinä vieressä.
"Sun pitäis olla kiitollinen, että mä oon ottanut sut taakakseni, ku sä oot tollanen ruma läski vammanen."
Näin sanoi eksäni.
Olen miehenä kuullut kyllä eniten loukkauksia toisilta miehiltä, tai pikemminkin nuorena ollessani pojilta. Kaikenlaista homoksi haukkumista rinnakkaisluokan pahiksien taholta, mutta eivät ne juuri miltään tuntuneet. Oikeastaan teot ovat olleet paljon pahempia kuin sanat. Tuli lyöntejä, potkuja, tönimistä, kampitusta sekä ilkivaltaa vastaan säännöllisen epäsäännöllisesti.
Joskus teini-ikäisenä joku tyttö haukkui vanhempieni ulkonäön mahdollisimman loukkaavasti ilman syytä, se oli pahempaa kuin suoraan minun loukkaamiseni. Sama tyttö teki noin 15 vuotta myöhemmin itsemurhan.
Olin 18-vuotias ja puhuin jostain päivän tapahtumasta kaveriporukassa, kun siihen kuulunut samanikäinen tyttö/nainen keskeytti minut kysyäkseen "mikset sä voi puhua kuin miehet". Otti ihan helkkaristi päähän, kun olin muutenkin vähän epävarma sen ikäisenä itsestäni. Tämäkin nainen oli vähän ongelmatapaus.
Minua on haukuttu koko lapsuus sekä nuoruus niin läskiksi kuin rumaksikin. Itsetunto oli tämän ansiosta pohjamudissa vuosia. Kun menin amikseen, luulin että touhu loppuisi. Ei, paheni vaan: jouduin luokan puoliromanitytön (luokan ns.pomo) silmätikuksi ja hän valjasti yli puolet luokasta, ikäluokkaa 16-19v., syrjimään minua sekä haukkumaan tarvittaessa. Eräs tilanne, joka sai minut tajuamaan ettei syy ole minussa vaan näissä muissa kusipäissä, jäi erityisen hyvin mieleeni...
Olin 16 ja tullut juuri ekoilta treffeiltäni. Kaulassani oli fritsu, jota en ollut välittänyt peittää koska en vaan jaksanut välittää + tyyliini ei kuulunut kaulan peittäminen muutenkaan eli siitä olisi varmasti joku tullut vittuilemaan. No, olimme käytännön puuhissa koko luokan kesken ekalla tunnilla ja tuo romanityttö äkkäsi fritsuni. Olin pesemässä käsiäni juuri silloin ja näin peilin kautta hänen naamallaan niin halveksuvan ilmeen, ettei ollut tosikaan. Hetken hän tuijotti ja sitten huusi: "Hyi saatana, TOLLA on fritsu! Joku on koskenut TOHON!!" Jämähdin siihen paikkaan ja vaikka itku teki tuloaan, samaan aikaan nauratti: lähes koko luokka alkoi huutelemaan ja yökkimään, kerääntyivät oikein samalle puolelle luokkahuonetta jengiksi. Minä pesin käteni loppuun ja menin jatkamaan hommiani, puoliksi nauraen ja puoliksi itkien.
2000-lukua oli tämä, pk-seudulla. Ja minä olen ihan tavallinen, perusnätti nainen. En mitenkään epämuodostunut enkä valaan kokoinen. En vajaa tai sosiaalisesti kyvytön.
"Tapa ittes" sanoi kaverini minulle syntymäpäivänäni.
25 lisää:
"Ei mua sun tuntees kiinnosta"
"Mätäne sinne neljän seinän sisälle"
"Haista huora limanen vittus"
Ei kyllä kauheasti nosta mielialaa näiden miettiminen.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 16:39"]Lapselliset ja näyttämisenhaluiset nuoret pojat tuhoavat niin monien nuorten tyttöjen itsetunnot vain omaa egoaan pönkittääkseen. Voi kun sen vain herkässä vaiheessa kehittyvät tytöt tajuaisivat jo sielä koulunpenkeillä.:/[/quote]
Minulle on aina tuskallista lukea tällaisia ketjuja, kun tulee oma samantyylinen suoritus mieleen. Olin 12-vuotiaana luokkaretkellä laivalla diskossa ja joku noin samanikäinen tyttö muusta koulusta/kaupungista tuli pyytämään minua tanssimaan. Koska itse olin kuitenkin vielä "yäk, tyttöjä" -hämmennyin tilanteessa täysin mutta vieressä olleen kaverini kanssa saimme kuitenkin tilanteen hoidettua, niin että toinen loukkasi tytön ulkonäköä ja toinen pukeutumista.
Aina kun tämä tulee mieleen, ottaa päähän ihan järkyttävästi oma käytös tuossa tilanteessa, kun ajattelee kuinka paljon rohkeutta tai poikkeuksellista luonnetta tuon on täytynyt tuossa iässä vaatia. En siis tiedä yhtään mitään jatkosta mutta tällaisia juttuja kuullessa tai lukiessa tulee ajateltua helposti pahempaa ja jokatapauksessa tuo on helposti oman elämän eniten kaduttavia tekoja.
T: Mies, 31v.
Ylä-aste oli yhtä helvettiä. Sain jatkuvasti kuulla oman luokan pojilta miten ruma olen, pitäis meikata enemmän ettei iho näytä niin kamalalta ja jokapäiväistä oli se kun kutsuttiin nimellä läski. Ja muut naureskeli tälle, itsekin nauroin mukana vaikka oikeasti se sattu ja paljon. En tiedä olisiko sitten pitänyt itkeä. Kenellekään en koskaan ole kertonut, minkälaiset jäljet se on jättänyt. Ja vieläkun siihen liitty sellaista väkisin koskettelua, kättä rintsikkaan ja peppureikäänkin yrittivät. Pimppikarvoja piti koittaa vetää tuosta housujen päältä, että jokos on kasvanut. Lyötiin rinnoille, että rumat tissit sulla. Naurut päälle. Mahaa puristeltiin ja hartian leveyttä verrattiin muiden kuullen toisiin tyttöihin. Olin kuulemma harteikas ja miehekäs. Keltaset hampaat, ruma tukka.
Huvittavinta on, että se joka minua pahiten kiusas, olikin ihastunut minuun. Koko kolme vuotta. Tää nyt on enemmän tällästä toisenlaista rumaa, mutta päivästä toiseen, jatkuvasti.. Huhhuh mitä me nuoret tytöt joudutaan kestämään. Niin ja anteeksi on pyydetty jälkikäteen nyt 7vuotta myöhemmin, mutta ei se enään vaikuta itsetuntoon. Ihan romuna on.
Pidetään tämä kauhea ketju ylhäällä, niin yksinäinen sunnuntai-ilta ei ahdista niin paljon.
Mites te olette muuten peukutelleet tässä ketjussa? Painatteko peukun alas päin jos jollekin sanottu kommentti on erityisen törkeä, vai tarkoittaako se, että viesti on huono eikä semmoisesta kommentista olisi saanut pahastua?
Anoppi kerran lipsautti minulle, että on varmaan vaikea olla lähtöisin tunnevammaisesta perheestä. Se on varmaankin ruminta ja perusteettominta, mitä minulle on ikinä sanottu.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 09:51"]
Hyi ******, anna oksennuspussi (tarkoittaen minua) Tyyppi, jota tapailin sanoi kaverilleen minut nähdessään monen vuoden jälkeen. Olin sairastunut tuona aikana masennukseen ja lihonut 10-15 kg (olin ennen alipainoinen). Minun mielestä noin ei sanota kenestäkään, tuo kertoi minulle miten kusipäätyyppi oli kysessä, en olisi suoraansanottuna uskonut, että noin inhottavasti voi toisesta ihmisestä sanoa.
[/quote]
Mua yksi exä sanoi "vitun läskiksi" vaikka olen aina ollut hoikka, lähinnä huvitti suuresti kuinka joku kuvittelee voivansa tuhota itsetuntoni noin naurettavalla kommentilla. Toinen exä nauroi päin naamaa kun itkin, "susta vitun nisti ole mihinkään". Huumemenneisyyteni on minulle aika arka asia, samoin kuin paniikkihäiriö josta kärsin edelleen ja nuo miehet ovat olleet yli 30-vuotiaita! Miten henkisesti jälkeenjäänyt pitää pojan olla, ettei tajua että toisen sairauksista ja heikkouksista, kipeimmistä asioista vain VOI VITTUILLA? Näyttivät siinä vain oman epäkypsyytensä, mun itsetunto on jo nuorena murrettu ja takaisin kasvatettu joten nuo eivät merkitse juuri mitään.