Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruminta mitä sinulle on sanottu?

Vierailija
14.04.2013 |

Kuka sanoi ja tilanteessa missä?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 11:38"]

"Sun pillu maistuu ihan ruispaloilta." Ja näin minusta tuli neuroottinen intiimialueitteni hajusta ja mausta (johon en taida voida edes vaikuttaa).

[/quote]

Eikö tuo ole enemmän kohteliaisuus. Normaalisti pillu ei maistu etäisestikään niin hyvältä kuin ruispalat.

Vierailija
62/89 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi joku random-äijä että "Kaikki ei tykkää sun näköisistä, mutta tiedätkös että minä pidän sua ihan nättinä."

Joo kiitos ja heippa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs opiskelukaveri möläytti luokassa kaiken kansan kuullen: Sä oot ollut varmaan ei-toivottu lapsi. Pahinta on että hän saattoi olla oikeassa.

Vierailija
64/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies huusi minulle riidan päätteeksi "saatanan huora" julkisella paikalla.

Vierailija
65/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä (oltiin silloin vielä yhdessä) huusi, että "yrittäsit sinäki valmistua ja menisit töihin".

Sitä ennen olin raskauden puolestavälistä liikuntakiellossa, äitiyslomalla (mies reissutöissä) ja sen jälkeen palasin opintohen pariin ja tein 80 op lukuvuodessa. Silti mies huusi noin, vaikka tiesi, että opintojen venähtäminen oli mulle äärettömän arka paikka. Olin roikkunut yliopistolla jo seitsemän vuotta, opinnot venyneet töiden takia.

Vieläkin kirpaiseen kun muistelen tuota.

Vierailija
66/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ******, anna oksennuspussi (tarkoittaen minua) Tyyppi, jota tapailin sanoi kaverilleen minut nähdessään monen vuoden jälkeen. Olin sairastunut tuona aikana masennukseen ja lihonut 10-15 kg (olin ennen alipainoinen). Minun mielestä noin ei sanota kenestäkään, tuo kertoi minulle miten kusipäätyyppi oli kysessä, en olisi suoraansanottuna uskonut, että noin inhottavasti voi toisesta ihmisestä sanoa.

Vierailija
67/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 09:51"]

Hyi ******, anna oksennuspussi (tarkoittaen minua) Tyyppi, jota tapailin sanoi kaverilleen minut nähdessään monen vuoden jälkeen. Olin sairastunut tuona aikana masennukseen ja lihonut 10-15 kg (olin ennen alipainoinen). Minun mielestä noin ei sanota kenestäkään, tuo kertoi minulle miten kusipäätyyppi oli kysessä, en olisi suoraansanottuna uskonut, että noin inhottavasti voi toisesta ihmisestä sanoa.

[/quote]

Joo ei vittu mikä luuseri kusipää se tyyppi. Ei kukaan normaali ihminen noin sano..

Vierailija
68/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia alatyylisisiä solvauksia mitä nyt voi keksiä ja joita ei tähän voi edes kirjoittaa, yksityiskohtaisia tappouhkauksia ja kuvailuja miten se tapahtuu kun hengestäni pääsen. Ex-mies erotilanteessa. 

Vierailija
69/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä ruminta mutta loukkaavinta mitä nyt yhtäkkiä muistan on se kun isä sanoi silloin kun sairastin anoreksiaa että "et sinä vielä liian laiha ole" ja arvatkaa miltä se anorektikosta tuntuu, sama kuin olisi sanonut että olet vieläkin läski.

Vierailija
70/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vitun narkkari." Olin eroamassa raivokohtauksia saavasta miehestä, minulla oli pieniä lapsia, ja sorruin polttamaan uudestaan, pari tupakkaa päivässä, pitääkseni itseni kasassa. Ei se muuten olisi ollut niin paha, mutta kokonaistilanteeseeni nähden tuo kuuluu pahimpien joukkoon ja että se tuli vielä aviomieheltä.

Noin muuten, julkisesti sanottu "vedä ranteet auki" on varmaan pahin.

Vierailija
71/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulle sanottu pahasti useastikin, mutta en muista mitä. Turha niihin on takertua, paljon kivempi on muistella kehuja.

Vierailija
72/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapa ites" sanoi koulukiusaaja, naapuriluokan poika mulle yläasteella.

Vierailija
73/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ventovieraat aikuiset miehet (tosin humalassa) huusivat marketin sipsihyllyllä että "mene pois siltä hyllyltä, sun ei pidä enää syödä noita!"

Olen kieltämättä ylipainoinen, mutten mitenkään huomiotaherättävästi. Olen kokoa 42.

Vierailija
74/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 10:16"]

Ventovieraat aikuiset miehet (tosin humalassa) huusivat marketin sipsihyllyllä että "mene pois siltä hyllyltä, sun ei pidä enää syödä noita!"

Olen kieltämättä ylipainoinen, mutten mitenkään huomiotaherättävästi. Olen kokoa 42.

[/quote]

Kumma, kun känniääliöt, lähes laitapuolenkulkijat, katsovat oikeudekseen huudella muille ihmisille mitä sattuu... Itse olen kohdannut myös tuota, kun kävelin paikallisen räkälän kohdalla perheeni kanssa. JA olivat todella surkeassa jamassa.

Vierailija
75/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala- ja yläasteella ainoat kommentit, joita koskaan kuulin ulkonäöstäni, olivat:

- Hyi saatana mikä läskivalas, tapa ittes

- Hyi vittu, kattokaa tota.

- Saatanan rantapallo, painu vittuun.

Kotona tarhaikäisestä asti äiti on irvistänyt aina, jos jokin vaate on ollut pienempi kuin mallia teltta. Ei, en kykene vieläkään käymään esim. uimahallien suihkuissa tai kavereiden kanssa saunassa.

Vierailija
76/89 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sussa on matoja", sanoi aviomieheni, kun olin raskaana ja oli koko ajan nälkä.

Sama mies huusi myöhemmin: "painu helvettiin, ettei mun tarvitse katsella sun typerää naamaa!" sekä "sä oot yks saatanan kusipää!"

Vierailija
77/89 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mies kysyi kesken syntymäpäivien: "Ootko raskaana?" Vastaus: "en" sitten hän kertoi "Olet lihonnut niin paljon puolen vuoden aikana." Aika järkyttynyt olo oli sen jälkeen.

Vierailija
78/89 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hfshha

Vierailija
79/89 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttu haukkui homoksi ja narsistiksi salem nuorten gaalassa vaikka olen heteroseksuaali. 

Vierailija
80/89 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut sanoa sanaakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi