Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ärsyttävin radiojuontaja

Vierailija
11.04.2013 |

Kuka/ketkä on mielestäsi ärsyttävimmät tai muuten vain huonoja radiojuontajia mielestäsi? Miksi näin?

Nrj: Renne Korppila, itseään täynnä oleva ihminen. Nariseva ääni ja jutut monesti kaksimielisiä. Puistattava ilmestys muutenkin.

Voicella päiväjuontaja Marianne Tuominiemi on ihme kikattelija. Ärsyttää sellainen puhetyyli, joka kuulostaa kuin juuri olisi purskahtamassa nauruun. Ja lopettaa ne kappaleet silleen hienosti kesken, sitten puhuu ja kappale loppuun. Samat maneerit. 

Radio Helsingissä monet juontajat ovat aivan kuin jossain pöllyssä.

Kommentit (232)

Vierailija
81/232 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Hartlin! Päläpäläpäläpälä söin karkkia päläpäläpäläpälä halusin ostaa kasvin, mutta en  ostanutkaan päläpäläpälä AAARGH! I don't care!

Vierailija
82/232 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 13:23"]

Ylex:n Etusivun Aura ja Jukka. Se ohjelman luonne on yks ärsyttävimpiä ja sitten nämä kaksi vielä todella huonosti näyttelevät väittelijöitä. Viha synnyttää vihaa ja se näkyy tässä, ymmärrän kyllä heitä että on varmasti vaikea olla joka päivä väittelemässä miljoonista eri asioista ilman että alkaa päässä heittää, sen takia tässä ohjelmassa pitäisi olla vaihtuvat juontajat. Ei ole uskottavaa näiden "mielipiteet". Ohjelma on ärsyttävää "nytpä mä sanon jotain tosi fiksua ja miten nämä asiat on" jaaritusta, en tätä kuuntele kuin vahingossa nykyään vaikka Ylex muuten on kuuntelussa.

[/quote]

Tästä ihan samaa mieltä. Ja lisäksi Ylex viikonlopun Anne Lainto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/232 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 15:27"]

Sääpoika Dennis Voicella. Homot on ok mutta se homoaksentti - sitä mä en kestä.... Käännän heti kanavaa.

sori!

[/quote]

Mikä on homoaksentti? LoL

Musta Dennisillä on hyvää läppää. Nauran niitä sen juttuja usein vielä työpäivän aikana.

[/quote]

mä oon käyny sen Dennisin kanssa samalla luokalla joten tunnen sen. Ihan sairaan hauska tyyppi. Kuuntelen nykyään voicen aamua ihan sen takia. Se Tony vaikuttaa vähän tosikolta tosin. 

nimimerkki. Entinen Aamupoikien kuuntelija

Vierailija
84/232 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki YleX:n juontajat. En pysty kauaa kuuntelemaan koko kanavaa, koska juontajat on kikattelevia kanoja ja mukahauskoja, ehkä just just teinivuotensa ylittäneitä pojankloppeja. (Aallolla ja Rockilla on hyvät juontajat, varsinkin aamussa. Radio Rockia saa joskus kuunnella melkein pissat housussa, kun heittävät niin hervotonta läppää....)

Vierailija
85/232 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo, niin täynnä itseään ja jutut on keksittyä p@skaa suoraan käsikirjoittajan kynästä. Jäänyt kasiluokkalaisen tasolle.

Vierailija
86/232 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 20:22"]

Sääpoika Dennis Voicella. Homot on ok mutta se homoaksentti - sitä mä en kestä.... Käännän heti kanavaa.

sori!

[/quote]

Musta Dennisillä on hyvää läppää. Nauran niitä sen juttuja usein vielä työpäivän aikana.

[/quote]

mä oon käyny sen Dennisin kanssa samalla luokalla joten tunnen sen. Ihan sairaan hauska tyyppi. Kuuntelen nykyään voicen aamua ihan sen takia. Se Tony vaikuttaa vähän tosikolta tosin. 

[/quote] Ei vittu! En kestä sitä homppeli sääpoikaa, enkä sitä YleXän sunnuntaitransua. Homot vittuun.

Vierailija
87/232 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpas sinä avarakatseinen.  Taidat olla ihan juntti.

niin ja minusta ärsyttävin radiojuontaja on ehdottomasti se NRJn aamun natsi. Se ruma kaljupää. Iljettävä tyyppi. enkä tajuu mitä vikaa Mariannessa muka on. Marianne on musta ihana. 

Vierailija
88/232 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välihuomiona mainittakoot, että Suomipopin Annin nauru on jotain maailman hienointa! Alkaa itteäkin naurattaa, kun Anni oikein hajoaa jollekin jutulle : D

Vierailija
89/232 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oku Luukkainen on ärsyttävin. Hän puhuu niin laiskasti ja vaikuttaa jotenkin ällöttävältä.

Vierailija
90/232 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nrj: Mikko Suursalmi! Niin elähtänyt juontaja, ettei rajaa. Oikeasi, samat jutut päivästä toiseen. Kertoo jotain typeriä tutkimustuloksia. Ei mitään järkeä juonnoissa. Älyäisi jo lopettaa.

Hyi, se Dennis on niin rasittava kimittäjä, ettei rajaa. Oksettava. Eipä sillä, ne muutkin juontajat ovat yhtä toopeja Voicella.

Vierailija
91/232 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuunteleen suurinpiirtein 80% ajasta Yle 1:tä, Yle Puhetta ja loput 20 % Yle X lähinnä silloin jos Ylen kanavilta ei tule mitään itseäni kiinostavaa. Kun on muutaman kerran erehtynyt kuuntelemaan noita mainosrahoitteisia kanavia tulee mieleen kenelle ne on tarkoitettu? Onko kansan älykkyysosamäärä keskimäärin todella noin alhainen mitä niiden ohjelmien sisällöstä voi olettaa?

Vierailija
92/232 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 08:07"]

Nova konttorin kottaraiset ovat aivan hirveitä tukehtuvat kikatukseensa ja naureskelevat soittajlle.

[/quote]

Joo. Varmasti radiojournalismin ammattilaisten painajainen. Tuksun isosiskot.

Vierailija
93/232 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:12"]

Nrj: Mikko Suursalmi! Niin elähtänyt juontaja, ettei rajaa. Oikeasi, samat jutut päivästä toiseen. Kertoo jotain typeriä tutkimustuloksia. Ei mitään järkeä juonnoissa. Älyäisi jo lopettaa.

[/quote]

Ja ne tutkimukset on jotain höpönlöpöä tyyliin, "amerikkalaisen tutkimuksen mukaan miehet harrastavat seksiä keskimäärin 4 kertaa viikossa". Selvästi puuttuu juontajalta yleissivistys vai aliarvioiko se kuuntelijotaan?

Vierailija
94/232 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 21:42"]

Jaajo, niin täynnä itseään ja jutut on keksittyä p@skaa suoraan käsikirjoittajan kynästä. Jäänyt kasiluokkalaisen tasolle.

[/quote]

Joskus kuuntelin ja tuli fiilis, että kulenko väärin, kun heitti jotain juttua, mitä voisi odottaa kuulevansa 10-vuotiaan pojan suusta.

Ei taida olla ihan terävin kynä penaalissa. Itse asiassa ihmettelen, miten joku lääkäri on voinut ottaa tuollaisen tyypin puolisoksi? Että mikäköhän "vika" siinä vaimossa on... :D

Vierailija
95/232 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Suursalmi vaikuttaa ihan homppelilta. Hyi vittu sanon minä! 

Vierailija
96/232 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen Jokikunnas. On niin täynnä itseään. En muista kanavan nimeä, mutta kiusaa miespuolista juontajapariaan siellä.

Vierailija
97/232 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Minusta Nrj:n iltapäivän naisjuontajaa ei jaksa kuunnella, koska vaikuttaa siltä että puhuu aina vaan seksuaalisesta suuntautumisestaan.

ja toinen kenestä en tykkää on Rockin Korporaation nainen. Hänellä tuntuu harvoin olevan mitään järkevää sanottavaa, toisinaan on hävettänyt kun hän on puhunut kotikaupungistaan ja sen ihmisistä. Lisäksi hän vaikuttaa todella lapselliselta, kieltäytyy puhumasta jos hänet keskeytetään jne.

Toki noilla juontajille varmaan on jonkilaiset roolit saneltuna etteivät ihan omina itsenään juttele mutta silti...

Vierailija
98/232 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 20:22"]

sori!

[/quote]

[/quote]

[/quote] Ei vittu! En kestä sitä homppeli sääpoikaa, enkä sitä YleXän sunnuntaitransua. Homot vittuun.

[/quote] joo ja sen lisäksi että hän on hanurimies niin on vielä hurri. Kehuskelee jollain merkkivaatteilla. Palakoon helvetissä saatanan hurri-merkki-homo.

Vierailija
99/232 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nova konttorin kottaraiset ovat aivan hirveitä tukehtuvat kikatukseensa ja naureskelevat soittajlle.

Vierailija
100/232 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin joskus novan kuuntelemisen Samuli aaltosen ( kansakunnan kahvitunti) takia, ja sen toisen, mukahauskan (juonsi jotain auto-ohjelmaa ja visaa tvssä) kenen nimen onneksi olen jo unohtanut. Puistatus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme