PUOLUKOIDEN KESKIVIIKKO
Kerrankin minä ehdin laittamaan aloituksen.
En ole täällä puolella vähän aikaan laittanutkaan mitään....no, laitan tännekin saman, minkä tonnen ryhmän puolelle, jotta muutkin näkevät
Eilen näytin miehelle vauvan korin, ei se ensin sanonut mitään muuta ku ihan söpö, mutta lisäs siihen ettei uskalla sanoa enää mielipiteitään, kun muka aina kerron kuitenkin ne kavereille...
Eilen mietittiin nimiä vauvoille, pientä pehmenemistä miehessä.. :) :)
Silti tiedän, ettei aikataulu ole kuitenkaan muuttunut, mutta asenteen pehmeneminen voi johtaa vaikka mihin....toivottavasti minun toivomaan suuntaan. Ai nii, mietittiin, että Joanna voisi olla kiva, ehkä.
KOulua taas tänään...ja gradua pitäis tehdä, muttei millään jaksa ja pää on tyhjä.
Nyt muuten keksin, minkä voisin laittaa ainakin aluksi koriin vauvan peitoksi, mulla on sellainen vaaleansininen fleece-peitto, jonka kulmassa on nalle puh, vielä paketissa se on jossakin tämän sekamelskan keskellä...
Ilona
Kommentit (23)
joo, nimen oon vaihtanu kun menin eilen naimisiin :)
Ohhoh, aikas yllättävä yllätys sulla olikin sitten :) Wau!
Onnea perheellesi, joka kohta on ihan oikea perhe :)
Ja kyl on Hansullakin jännät ajat... täällä mukana bd olikos se noin et peukut pystyyn ja sit paljon +++++++ tuulia :D
Pitäisköhän taas puhua vähän vauvasta miehelle... on aina mukava kuulostella että mites pehmeenä se nyt on :)
Aika huono uutinen, se työpaikka jonka aloitin... siellä on tosi huono fiilis.. ne painostaa ja on epäystävällisiä :( Meen vielä huomenna katsomaan miten menee, mutta luulen et haen toiseen paikkaan.
Nyt vauvaaiheeseen mars ;)
Empä oo aikoihin ehtinyt edes lukemaan pinoja. johtuu ihan siitä et töissä ja koulussa pitänyt niin hirveää kiirettä. Eipä oo mun elämässä mitään uutta. Oon ollu viikon ajan niin väsyny etten oo jaksanu aatellakaan koko vauva-asiaa ja toisaalta tuntuu nyt kauheen hyvälle kun on sellanen rauhallinen olo asian suhteen..
Onko JJ vaihtanu nimee vai mikä se nimijuttu oli? oon iha pihalla kun en kuulu yhteisöön..
Mukavaa illan jatkoa kaikille!!