OLENKO MÄ HOIKKA VAI NORMAALI, 160/52 ??
itse olen omasta mielestäni tosi hoikka, mutta tiedä sitten miten muut asian näkevät. Muutama lisäkilo ei haittaisi.
ap
Kommentit (21)
Riippuu lihasten määrästä ja ruumiinrakenteesta, minkälaisia muut mitat on?
normaali... (166/59). Pitäisi viitisen kiloa saada pois, ei vaan ole enää niin helppoa kun ikää kertyy!!
mä oon aina luullu et oon hoikka.. millasii ne hoikat sit on?
Farkkujen koko 27/32. Yläosa koko 34.
Pitääköhän sit muuttaa suomi24 profiiliin normaali.... :D
ap.
millasii ne hoikat sit on?
Tuolla painolla vähintään viisi senttiä pidempiä.
Pitäisikö täällä nyt vaan sinua mielyttääkseen sanoa -hoikka olet
näytin vain laudalta, en hoikalta :D
Kait se on niin ruumiinrakenteesta kii.
Olet aika lyhyt, joten olettaisin, että normaalipainoinen olet.
Etkä varmaan edes bmi-taulukon alapäässä.
Ihmeellinen tarve sulla saada kuulla, että olet hoikka. Jos sulle sanotaan, että normaalilta kuulostat, niin ihme tarve selitellä, että "eikun mä olen hoikka".
Kehon painoindeksi
Pituus
cm Paino
kg
BMI on 20.3
Normaalialue
mieluummin kuulen että olen normaali :)
Mä oon 158/60 ja peilin mukaan normaali.
itse olen 166 ja painan n. 50 ja olen siro ja hoikka...joten sanoisin sinun olevan normaali:)
Pari vuotta sitten olin itse 160/54. Minun ruumiinrakenteellani olin vähän kurjan näköinen. Sain muutaman lisäkilon, jolloin olin tyytyväinen.
senttiä pidempi ja samanpainoinen ja olen hoikka.
Jos olisin kymmenen senttiä lyhyempi ja tämän painoinen olisin taatusti normaali, tai ainakaan en enää hoikka.
kaikilla ei kilot näytä samalta.
Minusta normaalipainon alarajalla olevakin on hoikka, niin kuin ap. Ja laiha on sitten sama kuin alipainoinen.
painoindeksistä vaan peilistä, että kuka on hoikka ja kuka laiha. Jotkut ovat luonnostaan hoikkia, mutta joku voi olla samoilla imtoilla näännytetty ja laiha,.
Minusta normaalipainon alarajalla olevakin on hoikka, niin kuin ap. Ja laiha on sitten sama kuin alipainoinen.
Kuten sanoin, peilin mukaan olen ihan normaalivartaloinen, tosin aika lihaksikas. 17
Mielestäni olen normaali, mutta sitten taas yleisellä, nykyisellä mittapuulla, jonka mukaan 38 on tämän mittaiselle "normaalikoko", taidetaan sit olla hoikkia. :)