Antaisitko enää tilaisuutta miehelle joka saapuu hiukan myöhässä kaksille ensimmäisille eikä pahoittele lainkaan?
Siis ei mikään iso myöhästyminen, jotain vajaa 10 minuuttia, mutta molemmilla kerroilla tuli paikalle kuin ei mitään. Pelkkä "sori kun olen vähän myöhässä" olisi riittänyt. Tuntuu että tyyppi ei kauheasti kunnioita tai arvosta muiden ihmisten aikaa. Olenko kohtuuton?
Kommentit (75)
Mulle riittäisi tuossa kohtaan hylkyyn se, että hänellä on noin huonot käytöstavat.
Olisin itse seuraavan kerran 30min. myöhässä. Tarkkailisin sivummalta koska mies tulee ja tulisi itse vielä myöhemmin sen enempää selittelemättä ja katsoisin mikä on reaktio. Sen jälkeen mahdollisesti dumppaisin.
Minulla oli Tinder-kaudella sellainen linja, että jos tyyppi ei ole laittanut viestiä myöhästymisestä, voin odottaa 5 minuuttia, tai jos hän on viestittänyt olevansa vähän myöhässä ja pahoittelee, 10-15 minuuttia on vielä ok. Toistuva myöhästely kertoo että tuo käytös olisi ihan vakio jatkossakin -> hylkyyn.
Jos heti alkuun närästää niin ei se muutu paremmaksi. Ihmiset arvottaa eri asioita, mutta tietysti joku saattaa koklata vähän ehdokkaan luonnetakin että onko nipottaja, mitä ei sitten pitemmän päälle jaksaisi.
Sanoisin että ap pitää tärkeytensä ja etsii paremmin yhteeensopivan.
Vierailija kirjoitti:
Jos heti alkuun närästää niin ei se muutu paremmaksi. Ihmiset arvottaa eri asioita, mutta tietysti joku saattaa koklata vähän ehdokkaan luonnetakin että onko nipottaja, mitä ei sitten pitemmän päälle jaksaisi.
Toistuva myöhästely, jota ei edes mitenkään pahoittele, kertoo kaiken oleellisen sekä ihmisen elämänhallinnasta että yleisestä kunnioituksesta muita kohtaan.
Kyllä muakin nyppis tuollainen.
Tapailun alkumetreillä se vaan on tarkempaa näiden juttujen kanssa.
Mä myönnän laittaneeni luiskaan miehen joka kirjoitti viesteissään nimeni pienellä kirjaimella.
"Hei tiina mentäiskö tänään kahville"
En vaan pystynyt, vaikka en kielipoliisi yleensä ole.
Mies ei ole kovin kiinnostunut tekemään sinuun hyvää vaikutusta. Olet varavaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muakin nyppis tuollainen.
Tapailun alkumetreillä se vaan on tarkempaa näiden juttujen kanssa.
Mä myönnän laittaneeni luiskaan miehen joka kirjoitti viesteissään nimeni pienellä kirjaimella.
"Hei tiina mentäiskö tänään kahville"
En vaan pystynyt, vaikka en kielipoliisi yleensä ole.
Sama. En myöskään vastaa ihmisille, jotka päättävät joka lauseen kolmeen pisteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni outo lähtökohta et koklataan luonnetta noin...ei jatkoon.
Nämä tyypit on onneksi hyvin helppo karsia heti alkuunsa. Hehän nimittäin eivät muutu. Jos mies havaitsee, että odotat häntä kiltisti vartin verran heti ekoilla treffeillä, tulet odottelemaan Hänen Ylhäisyyttään aina ja joka tilanteessa läpi parisuhteen.
No. Haluatko että hän on koko yhteiselämänne kaikesta aina myöhässä eikä koskaan edes pahoittele sitä? Ai etkö halua? No sittenhän vastaus on selvä.
Jää AP:lta muna saamatta noilla kriteereillä. Kun pitää kysyä niin selvästi pesän ympärillä ei mikään pörräys käy.
Älä nyt vahingossakaan sano miehelle että hei, arvostan täsmällisyyttä ja harmittaa kun tulet myöhässä oli se vaikka pari minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt vahingossakaan sano miehelle että hei, arvostan täsmällisyyttä ja harmittaa kun tulet myöhässä oli se vaikka pari minuuttia.
Kyllä se tuppisuuna murjottaminen on paras ratkaisu :D
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen ei halua olla se kouluttaja, joka opettaa miehen ihmismäisille tavoille, kun kasvatus on vanhemmilta jäänyt tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen ei halua olla se kouluttaja, joka opettaa miehen ihmismäisille tavoille, kun kasvatus on vanhemmilta jäänyt tekemättä.
Moni suomalainen nainen onkin kommunikaatiotaidoton ja tuppisuinen idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään kouluttamista kommunikoida omia tunteita ja tarpeita. Mies tehköön mitä tehköön saamallaan tiedolla ja ap voi vetää siitä omat johtopäätöksensä.
Ikävämpää päättää tapailu tyyliin "sä teit jotain joka häiritsee mua ja sinun olisi pitänyt lukea ajatukseni ja tunteeni ilman että kerron niistä".
Ekalla kerralla katsoisin sormien läpi, toisella kerralla sanoisin asiasta. Kolmannella kerralla jos tapahtuu niin sitten ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään kouluttamista kommunikoida omia tunteita ja tarpeita. Mies tehköön mitä tehköön saamallaan tiedolla ja ap voi vetää siitä omat johtopäätöksensä.
Ikävämpää päättää tapailu tyyliin "sä teit jotain joka häiritsee mua ja sinun olisi pitänyt lukea ajatukseni ja tunteeni ilman että kerron niistä".
Jos joudun kommunikoimaan, että "odotan sinulta peruskäytöstapoja" niin ollaan kyllä menty pieleen. Ne pitäisi olla itsestään selvyys.
*siis kaksille ensimmäisille treffeille. Ap