Miksi lapsettomat tai yksilapsiset on suvussa huonoimassa asemassa muihin nähden?
Kommentit (12)
Arvostusta ei enneta missään asiassa! Ja kaikille lapsettomuus ei ole oma valinta.
Arvostusta ei enneta missään asiassa! Ja kaikille lapsettomuus ei ole oma valinta.
auttanut asiaan. Surkuttelua tulee, mutta elämässä olevia muita saavutuksia ei pidetä arvossa. Vain lapset olisi tarpeeksi.
auttanut asiaan. Surkuttelua tulee, mutta elämässä olevia muita saavutuksia ei pidetä arvossa. Vain lapset olisi tarpeeksi.
Mutta väsyttää kun kukaan ei näytä tajuavan että yksi lapsi riittää meille loistavasti...
lapsia myös käyttäytyy alentuvasti.
Mutta väsyttää kun kukaan ei näytä tajuavan että yksi lapsi riittää meille loistavasti...
En mä ole ikinä törmännyt tuohon ilmiöön aiemmin.
Itse luulen, että he vain jäävät lapsiperheiden varjoon. Esim. meillä kolme äänekästä lasta, ja mieheni ja minä olemme aika meneviä ihmisiä, kun taas miehen veli vaimonsa kanssa ovat lapsettomia hiljaisia hyssyköitä, jotka tuntuvat arvostellen katsovan meitä.
pääsee suvun täysivaltaiseksi naisjäseneksi vasta kun on äiti. Sitä ennen eivät tuntuneet pitävän ihan aikuisena. En usko, että asenne on tietoinen.
samassa asemassa kuin muita.