Kiskaiseeko kaikki aina heti alasti, kun eka "sänkykerta"
Itellä ei tulis mieleenkään vetää heti kaikkia vaatteita pois, kun tulee ekoja kertoja tilanne uuden miehen kanssa, että tekee mieli paneskella. Nykyisen miehenkin kanssa tavattiin reilusti yli 3 kymppisinä, ja kyllä kummallakin oli ihan yläkroppa paidan peitossa ekoilla kerroilla. Ajatuskin heti alasti heittäytymisestä oli kyllä liikaa, eikä tuntunut luontevalta. Ja kun vielä ihan päivänvalossakin oltiin. Eikö sekin ole jo varsin intiimiä, että niitä elimiä sovitellaan puolituntemttattoman kanssa sisäkkäin??? Pitääkö heti riisua kaikki pois??
Kommentit (81)
"Elimiä sovitellaan puolituntemattoman kanssa sisäkkäin"?
Mitä mä just luin?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:03"]
No olenko minä ensimmäinen, jolla oli t-paita päällä?"
Millainen mies ei riisu pikkareiden lisäksi naiseltaan paitaa ja rintsikoita pois sängyssä:D Olet löytänyt todella häveliään miehen:)[/quote]
Niin olen. :)
Minulla ei ollut rintsikoita paidan alla. Miehen ex-vaimo oli tosi estynyt seksin suhteen ja mies oli oppinut niille tavoille, että mitään ei saanut tehdä eikä mihinkään koskea luvatta. Heillä ei ollut ollut seksiä kolmeen viimeiseen avioliittovuoteen, sitä ennenkin vain muutaman kerran vuodessa, kunhan vaimo ensin joi itsensä tolkuttomaan tilaan, että pystyi siihen. Hänellä on luultavasti ollut hyväksikäyttötaustaa, joten ymmärrän häntä kyllä. ihan arkinen koskettaminenkin halaamisesta puhumattakaan oli kielletty.
Tuo seksittömyysasia on vaikuttanut to
Miksi miehesi edes ryhtyy seksiin naisen kanssa, jos luulee, että se ei naiselle tee hyvää?
Seksiin ei kannata alkaa ennenkuin on siihen täysin valmis, jopa riisumaan vaatteet. Ohjeeni: odota vielä!
Pitää olla ainakin pehmeä valo, kun on jo vuosirenkaita yms.
Jos ihan vain haluaa lipitellä piparia tai lutkutella kullia, niin silloin riittää alaosan riisuminen. Muuten vaatteet pois. Sukat voi jättää jalkaan.
Mulla on pitkä suhde takana. Sen uuden kun tapaan ja nakuillaan niin luulen että mun on pitänyt ottaa pari rohkaisu ryyppyä.
Sama kanssa kun on ollut 30 vuotta niin pistäähän se tämmösen 50 v ujoksi.
Mietityttää vielä vaatiiko miehet vielä että osaa kaikki temput kun ikää on kuitenkin kertynyt?
Pitkässä suhteessa mentiin samaa kaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitkä suhde takana. Sen uuden kun tapaan ja nakuillaan niin luulen että mun on pitänyt ottaa pari rohkaisu ryyppyä.
Mietityttää vielä vaatiiko miehet vielä että osaa kaikki temput kun ikää on kuitenkin kertynyt?
Siis arvostaako miehet kun kumppanien määrä on ollut tosi alhanen?
Vai pitäiskö pyörä olla loppuun kulutettu?
No ei tietenkään alasti heti, kymmeniä miehiä ollut samassa sängyssä alusvaatteet/t-paita/yöpaita päällä.
Minulla eka kerta vieraan kanssa niin nosti hameen lantiolle kun tuli takaa ja oltiin ihan pedissä
On teillä vaikeeta. Ei ne mahamakkarat tai epäesteettiset rinnat piilottelemalla muuksi muutu.
Haloo nyt, aikuiset ihmiset.
Kyllä ne vaatteet lähtee ennen yhdyntää. Haluan nähdä ja tuntea miehen ihon kehoani vasten en halua katsella jotain t-paita vaan yläruumista päälläni, en halua hyväillä hihoja vaan käsivarsia. Kun kierrän jalkani selän ympäri, en halua tuntea kangasta siinä.
Enpä ole tällaiseen kainosteluun törmännyt kuin ensimmäisen teinityttöystäväni kanssa.
Hänellä oli isot ja roikkuvahkot rinnat ja oli saanut niistä kehitettyä jonkin kompleksin itselleen. Vähintään rintsikat olivat päällä kuin liimattuina.
Aikuisten maailmassa kyllä jokainen tajuaa että ihmiskehot eivät ole täydellisiä kenelläkään.
Minä olin lähes kolmekymppinen kun aloin ensimmäisen kerran seurustella. Minulla oli hyvin pian halu kahdenkeskiseen alastomuuteen, kun en ollut koskaan nähnyt miehen alapäätä paljaana. Niinpä meillä oli muutama alaston seksihetki ennen kuin mies sai impeyteni. Nämä kerrat olivat päivänvalossa ja iltaisin tunnelmavalaistuksessa. Näissä hetkissä sain ensimmäisen järisyttävän orkkunikin, kun mies antoi oikein ihanaa suuseksiä. Hän ei vaatinut minulta vastineeksi suuhoitoa. Riitti kun tutkin niitä ennen tuntemattomia miehen vehkeitä. Olin kuulemma luonnonlahjakkuus käsistäni. Tulihan siihen mukaan muutaman kerran jälkeen minulle halu sovitella miehen elin itseeni. Se aloite oli tosiaankin minun, tosin mies oli hyvinkin halukas tyydyttämään minun mielitekoni
Jatkossa on toki ollut jotain hepeneitä yms päällä. Pitkä ohut yöpaita on ollut miehen mieleen, hän avaa yläosan napit että pääsee käsiksi rintoihini ja rullaa helman niin että pimppi on näkyvissä kunnolla.
Todella ihmettelen jos ei uskalla olla alasti miehen kanssa sängyssä, mutta pano kuitenkin on ok. Selväähän on tietysti sekin ettei joka kerta ole mitenkään tarve olla alasti. Olihan meilläkin kerta kun mies vain hosti hamettani ja nykäisi pikkarit alemmaksi ja pudotti samalla omat housunsa ja voi että kun teki hyvää, vaikka ei mitenkään edes esilämmitetty. mies luki merkit oikein ja toimi.
"Ajatuskin heti alasti heittäytymisestä oli kyllä liikaa, eikä tuntunut luontevalta. Ja kun vielä ihan päivänvalossakin oltiin."
Ehkä kannattaa odotella kuitenkin siihen asti, kun se alastomuuskin tuntuu luontevalta, ennen kuin alkaa panohommiin.
Mites ap, monennellako kerralla se sit tuntuis luontevalta riisuutua?
N47
Vierailija kirjoitti:
No nii justii. Kännissä panemaan tai ei ollenkaan.
Harvemmin harrastan seksiä vaatteet päällä, eli kyllä, vaatteet pois.
Usein esim. saunaan ensiksi, ja sinne harvemmin mennään vaatteet päällä...
Kyllä minulta lähti kaikki vaatteet rintaliivejä ja stay-up sukkia luukuunottamatta heti ekakerralla pois, ihanamalle kuitenkin tuntuu, kun on kaikki vaatteet pois :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulta lähti kaikki vaatteet rintaliivejä ja stay-up sukkia luukuunottamatta heti ekakerralla pois, ihanamalle kuitenkin tuntuu, kun on kaikki vaatteet pois :)
Yllättävän moni nainen haluaisi pitää rintaliivejä yms. päällä seksissä mut vielä tähän asti saanut taivuteltua ottamaan kaiken pois ennen kuin aloitetaan eli alasti parasta.
Pakko olla provo. Mulla on sosiaalinen ahdistus, olen todella ujo, en todellakaan pystyisi yhden yön juttuihin, mutta silti edes Teininä ei ollut vaatteita seksin aikana.
Kiihotun siitä että mies haluaa minua. Tuntuu hyvältä kun mies kiskoo minulta paidan pois ja avaa rintaliivit ja kädet hyväilee paljaita rintoja ja innostuu kun näkee kun nännit kovenee...
Myöskin ajattelen että tämä on tasa-arvokysymys. Haluan katsella miehen ylävartaloa ja tuntea ihon ihoani vasten. On vain reilua että mies näkee minut.
On kyllä kahjo aloitus. Siis paidan heittäminen pois on sulle liikaa mutta sukupuolielinten hinkkaaminen yhteen ei? Mitä ihmettä :D