Kiskaiseeko kaikki aina heti alasti, kun eka "sänkykerta"
Itellä ei tulis mieleenkään vetää heti kaikkia vaatteita pois, kun tulee ekoja kertoja tilanne uuden miehen kanssa, että tekee mieli paneskella. Nykyisen miehenkin kanssa tavattiin reilusti yli 3 kymppisinä, ja kyllä kummallakin oli ihan yläkroppa paidan peitossa ekoilla kerroilla. Ajatuskin heti alasti heittäytymisestä oli kyllä liikaa, eikä tuntunut luontevalta. Ja kun vielä ihan päivänvalossakin oltiin. Eikö sekin ole jo varsin intiimiä, että niitä elimiä sovitellaan puolituntemttattoman kanssa sisäkkäin??? Pitääkö heti riisua kaikki pois??
Kommentit (81)
Jossain vaiheessa nuorillekkin kerrottiin ohjenuoraa "olet valmis seksiin, kun voit olla toisen edessä alasti häpeilemättä" tms. Sama taitaisi olla siis aikuisillekin kohdallaan ;) Ite olen tätä noudattanut suhteissani.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 15:45"]
Nojaa, minulla oli aikanaan kompleksi pienten rintojen takia, ja jotenkin ne näytti paremmille liiveissä, kun ei heti kainaloon livahtanut se vähänkin mitä oli (toinen juttu sitten päällä ollessa). Pidin rintsikoita päällä ensimmäiset kerrat, koska tällöin se seksikin tuntui paremmalle, kun siten, että mietin mielessäni olevani ihan lauta."
Eikö miehesi ottanut sinulta rintsikoita pois vai etkö tosiaan antanut riisua niitä? Minua ovat naiset jopa auttaneet avaamaan rintaliiviensä hakaset.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 16:11"]
Pitääkö luonnonhelmassakin riisua kaikki??? Tai autossa???
[/quote]
Ei ole kyse nyt siitä, että aina pitäisi olla seksiä harrastaessa alasti, joskus riisutaan kaikki, joskus ei, se riippuu paikasta ja vaatteista, lämpötilastakin. Mutta jos ei ollenkaan ole valmis olemaan toisen nähden alasti, ei ole valmis seksiin.
Jos ihan kotiympyröissä ollaan niin aika turn off on paita tai sukat. Se on tietty eri juttu, jos tulee niin kiire ettei ehdi riisua, mutta tässä ei tainnut olla siitä kysymys.
No varmaan kaikki eivät kiskaise kaikkia vaatteita pois ja eihän se mikään pakko toki ole niin tehdä. Itseäni yllätti kun pitkään parisuhteessa ollut kaverini kertoi, että rintojensa (jotka vielä ihan oikeasti hyvännäköiset) takia harrastaa seksiä pitkässä vakisuhteessa paita päällä. Ymmärsin, että heillä oli aina ollut näin ja musta se vaan tuntui kummalta.
Mulla ei ole edes hurjasti seksisuhteita ollut mutta kyllä olen ollut estoton riisuuntumaan. Itseasiassa parisuhteissani on ollut useita kertoja täysin alastonta seksiä ennen ensimmäistäkään yhdyntää. Sitten kun on oltu yhdynnässä ei ole kyllä enää hirveästi jännittänyt. Elämäni ainoassa yhdenillanjutussa, jossa en kyllä ollut yhdynnässä olimme kyllä täysin alasti.
Viimeisestä suhteen alusta nykyisen mieheni kanssa on jo pitkälti yli kymmenen vuotta. Nyt voi välillä vaatteet pysyäkin osin päällä kun on tultu jo vähän laiskoiksi ja varmaan jos tässä pitäisi uusia suhteita aloitella suhtautuisin kriittisemmin tähän yli kolmikymppiseen vähän turhan paljon pyöristyneeseen ja muutenkin vähän kulahtaneeseen vartalooni. Ei mulla kyllä parikymppisenä mitään todellista hävettävää edes ollut. Silti luulen, että haluaisin kyllä ihan alastonta seksiä jos tosiaan uusi parisuhde pitäisi aloittaa, toivottavasti ei tarvikaan. Tuntuisi vähän oudolta aamupalapöydässä katsella ihmistä, jonka kanssa harrastanut seksiä uskaltamatta riisuuntua.
Mutta tässä niinkuin muissakin asioissa kaikki tyylillään.
Joo ap, eipä sen miehen tarvitse kuin avata sepalus ja sun nostaa vähän helmaa - siitä vaan pikkarien sivusta. Huono provo!
Mä en voisi kuvitellakaan että rakastelisin vaatteet päällä!! Ihokontakti on mulle tärkeintä rakastelussa, toisen koskettelu käsin ja suulla, iholla... Tosin en ole koskaan mennyt sänkyyn ensimmäisenä iltana joten olen ehtinyt tutustumaan mieheen ennen sänkyynmenoa.
Kyllä mä haluan naiseni rinnat nähdä ja koskea ennen kuin menen housuihin (ja otan ne pois), ja sama toisin päin myös. Enkä tosiaan ole missään huippukunnossa, joten hävettävää kyllä riittäisi. Mutta en myöskään lähtisi seksiin sellaisen ihmisen kanssa, johon mulla ei olisi tunteita, ja haluan että hyväksytään toisemme puolin ja toisin sellaisina kuin ollaan. Ihaninta rakastelussa on juuri se joka paikkaan koskettamalla tutustuminen, ei suinkaan tuntemattoman hinkkaaminen orgasmiin vaikken melkein kehtaa katsoa sitä päin.
En minä ainakaan ole ekoilla kerroilla aivan alasti ollut. Ei ole ehtinyt riisua kaikkea :D
No olenko minä ensimmäinen, jolla oli t-paita päällä? Olemme jo hyvin aikuisia ihmisiä. Minun rintani ovat kolmen imetyksen jälkeen tyhjät pussit, siis oikeasti, enkä nyt liioittele yhtään. Ne ovat olleet aina hyvin pienet ja kuitenkin roikkuvat, joten voitte kuvitella, miltä ne ovat tyhjinä näyttäneet. Ja näyttävät siis edelleenkin.
Olen ollut kolmen miehen kanssa sängyssä: ekan aviomiehen kanssa, joka ehti nähdä rintani nuoruuden kukoistuksessa (jota ei siis oikeastaan edes ollut), seuraava seurustelukumppani, joka oli melkein pelkkä panosuhde, eikä rintojen ulkomuodolla ollut juuri merkitystä, ja nykyinen aviomies.
Minä kävin nukkumaan t-paita päällä ensimmäisillä kerroilla, kun yövyimme yhdessä. Joidenkin kertojen jälkeen yksi asia johti toiseen ja seksi tuli kuvioon mukaan. ja se paita pysyi päällä muutaman ekan kerran. Olemme olleet naimisissa 5 vuotta, ja inhoan rintojani yhä. kuljen kuitenkin kotona alasti. toivoisin, että rinnat olisivat nätimmät, nauttisin seksistä varmasti enemmän. Ja kyllä, minulla olisi varaa silikonirintoihin, mutta en halua leikellä itseäni ja tunkea muovia sisuksiini.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:03"]
No olenko minä ensimmäinen, jolla oli t-paita päällä?"
Millainen mies ei riisu pikkareiden lisäksi naiseltaan paitaa ja rintsikoita pois sängyssä:D Olet löytänyt todella häveliään miehen:)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:03"]
No olenko minä ensimmäinen, jolla oli t-paita päällä?"
Millainen mies ei riisu pikkareiden lisäksi naiseltaan paitaa ja rintsikoita pois sängyssä:D Olet löytänyt todella häveliään miehen:)
[/quote]
Niin olen. :)
Minulla ei ollut rintsikoita paidan alla. Miehen ex-vaimo oli tosi estynyt seksin suhteen ja mies oli oppinut niille tavoille, että mitään ei saanut tehdä eikä mihinkään koskea luvatta. Heillä ei ollut ollut seksiä kolmeen viimeiseen avioliittovuoteen, sitä ennenkin vain muutaman kerran vuodessa, kunhan vaimo ensin joi itsensä tolkuttomaan tilaan, että pystyi siihen. Hänellä on luultavasti ollut hyväksikäyttötaustaa, joten ymmärrän häntä kyllä. ihan arkinen koskettaminenkin halaamisesta puhumattakaan oli kielletty.
Tuo seksittömyysasia on vaikuttanut tosi paljon meidän suhteeseemme. Mies meni esimerkiksi aivan tolaltaan, kun ääntelin seksin aikana, hän ei voinut käsittää, että nainen voi tykätä seksistä.
Itse muistan, että otin aloitteen ja pyysin miestä heittämään paitansa pois, itse taisin heittää kohta sen jälkeen. Housuja ei enää tarvinnut pyytää. Tärkeintä oli vain päästä iholle, seksin harrastaminenkaan ei ollut vielä mitenkään varmaa. Tosin alasti oltiin nähty jo toisemme sekasaunassa kavereitten kanssa, tunnettukin jo pitkään. Parin muun kanssa sillä paidalla ei olisi ollut niin väliä, silloin kyse oli pelkästä seksistä.
Kysymys miehille (jos niitä löytyy) ja naisillekin: Onko tavallista, että mies haluaa olla *erittäin* intiimissä lähikontaktissa "pelkän" kaverin, ehkä jopa ystävän, kanssa, mutta ei ole varsinaisesti aloitteellinen seksin suhteen (yksi elin kyllä oli siihen valmis), vaikka ei sitten lopulta vastustanutkaan? Eli pussailua ja silittelyä, ensin paidan alta selkää, tiivistä halailua kasvotusten, ja siis alasti, jne. Vähän ihmettelen, kun samainen mies väittää edelleen, ettei kuitenkaan ole kiinnostunut minusta. Ei se siltä kyllä tuntunut... Ja ihan aikuisesta ja naisten kanssa olleesta miehestä on kyse.
Mulle ei ole tullut mieleenkään että tuo kaiken riisuminen olisi jotenkin välttämätöntä. Itse olen nuori ihminen, ja harrastanut seksiä alasti ja osittain vaatteet päälläkin. Pisimmässä suhteessani (5 vuotta) rakastelimme muistaakseni ensimmäiset kerrat alasti, mutta sitten myöhemmin se ei ollut enää oleellista. Housut nyt tietysti aina riisuimme, mutta päällä saattoi olla toppi, rintsikat, joskus ne sukatkin :D Ja miehellä joskus t-paita, mitälie. Jos puuhat kestivät pidempään niin riisuimme kyllä, tuleehan siinä kuumakin. Mutta nopeasti sohvalla käväistessä ei todellakaan alettu riisuutumaan sitä varten ihan nakuiksi... Tiedä sitten, jos se olikin syy eroomme ja miehen pettämiseen ;)
Pliis, jokainen mies haluaa panna naista, jonka lähettyvillä seisoo. Joka muuta väittää, puhuu skeidaa naisen vuoksi.
Tämä ei tietenkään tarkoita, että haluaisi seurustella tai mitään vakavampaa, mutta panna haluaa sillä hetkellä ihan varmasti.
t: mies, 36 v.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:55"]
Pliis, jokainen mies haluaa panna naista, jonka lähettyvillä seisoo. Joka muuta väittää, puhuu skeidaa naisen vuoksi.
Tämä ei tietenkään tarkoita, että haluaisi seurustella tai mitään vakavampaa, mutta panna haluaa sillä hetkellä ihan varmasti.
[/quote]
Siis mies seisoo vai elin seisoo? Minä en ainakaan halua panna kaikkia kassajonon naisia vaikka seisonkin heidän lähellään.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:55"]
[/quote]
Jos tämä oli vastaus minulle, niin se nyt ei ollut varsinainen kysymykseni. Kuten sanoin, ei hän varsinaisesti vastustanutkaan, pikemminkin epäröi. Mutta pointtini olikin, että jos minä en olisi tehnyt aloitetta, niin mitään ei olisi tapahtunut, mikä nyt on kokemukseni mukaan aika erikoista siinä vaiheessa, eli mies tyytyisi pelkkään läheisyyteen. Niin ja kyllä kyseinen mies on myös seisonut lähelläni, niinku liian lähellä, ja istunut. Mutta ei siis ole kiinnostunut, yhtään, muuten kuin kaverina.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:51"]
Mulle ei ole tullut mieleenkään että tuo kaiken riisuminen olisi jotenkin välttämätöntä. Itse olen nuori ihminen, ja harrastanut seksiä alasti ja osittain vaatteet päälläkin. Pisimmässä suhteessani (5 vuotta) rakastelimme muistaakseni ensimmäiset kerrat alasti, mutta sitten myöhemmin se ei ollut enää oleellista. Housut nyt tietysti aina riisuimme, mutta päällä saattoi olla toppi, rintsikat, joskus ne sukatkin :D Ja miehellä joskus t-paita, mitälie. Jos puuhat kestivät pidempään niin riisuimme kyllä, tuleehan siinä kuumakin. Mutta nopeasti sohvalla käväistessä ei todellakaan alettu riisuutumaan sitä varten ihan nakuiksi... Tiedä sitten, jos se olikin syy eroomme ja miehen pettämiseen ;)
[/quote]
No aika nuori taidat olla, jos et edes lukemaasi ymmärrä, ap:han kysyi ekasta/ekoista sänkykerroista... Ei vakiintuneen parisuhteen tavoista.. ;)
Joo lähes aina lähtee kaikki pois, eipä jää monesti kuin rintaliivit päälleni kun on minua jo mies alkaa panemaan
Olisko mitään että sen ihmisen tuntisi ennen kuin hyppää sänkyyn sen kanssa? Siinä tutustuessa on sitten ehditty saunoa jne. eli alastomuus olisi jo luonnollista.