Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiskaiseeko kaikki aina heti alasti, kun eka "sänkykerta"

Vierailija
17.04.2013 |

Itellä ei tulis mieleenkään vetää heti kaikkia vaatteita pois, kun tulee ekoja kertoja tilanne uuden miehen kanssa, että tekee mieli paneskella. Nykyisen miehenkin kanssa tavattiin reilusti yli 3 kymppisinä, ja kyllä kummallakin oli ihan yläkroppa paidan peitossa ekoilla kerroilla. Ajatuskin heti alasti heittäytymisestä oli kyllä liikaa, eikä tuntunut luontevalta. Ja kun vielä ihan päivänvalossakin oltiin. Eikö sekin ole jo varsin intiimiä, että niitä elimiä sovitellaan puolituntemttattoman kanssa sisäkkäin??? Pitääkö heti riisua kaikki pois??

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Junan vessassa panin yhtä tuntematonta. Tämä tyttö riisui farkut ja pikkarit toisesta jalasta. Minä sitten avasin vyöni ja housunhalon.

Vierailija
62/81 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin valmis vaikka saunomaan alasti ennen seksiä. Pitämään sellaisia intiimejä hemmotteluiltoja. Haluankin että toisen seurassa on turvallista ja luontevaa olla, vaikka sitten ilman vaatteita. N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun kanssani, ja kaikki valot päällä täysillä. Se jo on suuri nautinto kun katselen kaunottaren riisuuntumista, aivan läpeensä paljaaksi asti. Sellainen aistittavissa oleva kaunottaren pieni ujous/nolous on siinä vaiheessa kaiken parhainta.

Vierailija
64/81 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä nyt sitten on alasti... Tykkään pukeutua aistillisesti alusasua myöden, ja useinkaan ei herraseurani ole pistänyt sitä pahakseen. Kauniit liivit, sukat ja sukkanauhavyö ovat pikemminkin saaneet kommentteja tyyliiin "älä vain ota pois". 

Vierailija
65/81 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä nyt sitten on alasti... Tykkään pukeutua aistillisesti alusasua myöden, ja useinkaan ei herraseurani ole pistänyt sitä pahakseen. Kauniit liivit, sukat ja sukkanauhavyö ovat pikemminkin saaneet kommentteja tyyliiin "älä vain ota pois". 

Näin miesnäkökulmastakin nainen on parempi pikkuisen peitettynä kuin täysin paljaana. Respect! Harvoin vain törmää kaltaisiisi naisellisiin esteetikkoihin 

Vierailija
66/81 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen mikä ero on alasti olossa yksityisesti kun uimarannalla nykymuodin mukaan menijällä on joitain neliösenttejä kangasta "suojanaan".

Vierailija
67/81 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen mikä ero on alasti olossa yksityisesti kun uimarannalla nykymuodin mukaan menijällä on joitain neliösenttejä kangasta "suojanaan".

Tämä! Pelkääkö ihmiset jotai vai mikä on?

Vierailija
68/81 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumisissa ronttipuvuissa useimmiten ekalla kerralla. 

Vierailija
69/81 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alasti ja kulli pilluun. 

Vierailija
70/81 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Junan vessassa panin yhtä tuntematonta. Tämä tyttö riisui farkut ja pikkarit toisesta jalasta. Minä sitten avasin vyöni ja housunhalon.

Nuorempana harrastettiin niin paljon seksiä ja nopeita kiihkeitä yhdyntöjä aina kun tilanne sen salli, että usein tytöllä oli farkut ja pikkuhousut toisessa jalassa roikkumassa ja heilumassa, toinen jalka vapaana ja minulla oli farkut ja bokserit perseen alapuolella sen verran, että sain alapääni paljaaksi. Muita kuteita ei sitten riisuttu. Jotenkin tosi seksikästä sekin vaikka tykkään kyllä olla alasti ja siitä, että tyttöystävä on alasti.

Vierailija
71/81 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mies ja mun ongelma on että kuinka kehtaan esittää naiselle että stayuppit jalkaan tai sukkahousut ja niihin tehdään aukko. Yksi ex tyttöystävä tykkäsi sukkahousuista koska silloin hänen reitensä ja peppunsa tuntuivat hänestä itsestään kiinteämmiltä. Mutta uusille kumppaneille ei voi heti ehdottaa. 

Vierailija
72/81 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa parisuhteessa tai vaikka seksi- tahi tapailusuhteessakin voi syntyä hyvinkin yllätyäviä tilanteita ilman, että kumpikaan osspuoli olisi sitä varsinaisesti tarkoittanut tai siihen pyrkinyt. Hyvänä esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
73/81 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausvatsa on äärettömän kaunis ja miehesi on varmasti ihan lumoissaan ja ylpeäkin tulevana isänä. Ota hänen kädet usein tunnustelemaan vatsaa. Nauti teillä on pieni ihme siellä kasvamassa hänelle maailman parhaassa paikassa. 

Vierailija
74/81 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukkanauhavyö & sukat ovat tosi naurettavan näköisiä!

Vierailija
75/81 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan kaunotar jonka kanssa olen peuhannut ei ole ollut, tuolla lailla kuin ap, ahdistunut alastomuudesta/riisumisesta, päinvastoin innokkaasti/halukkaasti ovat riisuuntuneet tai antaneet riisua, hekin joita se hieman ujostuttaa. Vain yksi, uskovainen, joskus 50 vuotta siten, toivoi että varsinainen pyhä toimitus olisi suoritettu valot sammutettu ja peiton alla. Visuaalisuus on seksissä erittäin tärkeä osatekijä miehelle, mutta aika usea kaunotar ei erityisesti kaipaa nähdä miehen satsia, tai välttelee näkemästä. /M67v.

Vierailija
76/81 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihokontaktihan on iso osa mielihyvää. Vaatteet päällä se ei toteudu.

Vierailija
77/81 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ihokontaktihan on iso osa mielihyvää. Vaatteet päällä se ei toteudu.

Se, mikä kaunotarten kielellä on "ihokontakti" on miesten kielellä "erogeeninen alue". Se johtuu siitä että miehissä ko. alue on varsin pienikokoinen (suhteellisesti ottaen, kokonaisuuteen nähden), mutta kaunottarissa ko. alueet kattaa lähes kaiken.

Vierailija
78/81 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin valmis vaikka saunomaan alasti ennen seksiä. Pitämään sellaisia intiimejä hemmotteluiltoja. Haluankin että toisen seurassa on turvallista ja luontevaa olla, vaikka sitten ilman vaatteita. N32

Niin justiinsa, ihan normaalia/tavallista, saunasta sänkyyn! /M67v.

Vierailija
79/81 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomuus on toki luonnollista, eikä sitä tarvitse häpeillä kenenkään. Painakin tutkia tarkasti joka puolelta ja tietysti erityisesti jalkojen välistä, ennen mitään ensimmäistä panokertaa. Samoin haluan tutkia miehen tarkoin.

On tietysti poikkeuksia, kun sää tai muuten olosuhteet eivät salli alastomuutta, mutta halu on molemmilla kova. Vakiintunut pari saattaa tietysti tykätä vaihtelusta ja silloin saattaa riittää helman nosto tms.

Vierailija
80/81 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos on epävarma itsestään tai kehossa on jostakin syystä, omasta mielestä peiteltävää, mistä ei osaa/uskalla/kehtaa/halua/ehdi puhua kumppanille ennen näitä sänkyhommia, niin onhan se toki ymmärrettävää, ettei alkuun näyttäydy alastomana. Jos "alku" jatkuu pitkään ja kohta vuosia toiminut samalla lailla, niin sitten kyllä olisi itsetutkiskelun ja avoimen keskustelun paikka.

Noin muuten, eihän seksi ole sidottu alastomuuteen, tai toisinkaan päin. Saunottu on, jonka jälkeen ehkä naitu, tai sitten ei. Naitu on, jonka jälkeen ehkä saunotta, tai sitten ei. Alastomuushan on hyvin luonnollista.

Itse kysymykseen vastaten.. Eihän sitä riisuutua aina ehdi kun panemaan ollaan ryhtymässä Farkut alas/mekko korviin ja perse pystyyn. Niin kauan kuin pillu kiinnostaa ja toimintakyky pysyy yllä, mennään näin. Jos tai todennäköisesti kun joskus lopahtaa, on sitten enempi aikaa käydä ongella.