härskeintä / "lutkamaisinta"
Vähän kiihoketta kesään -kertokaapa mikä on mielestänne ollut härskeintä / lutkamaisinta / rohkeinta mitä olette tehneet?
(Seksistä siis puhutaan).
Mulla tyttöystävän kanssa sovituskopin suihinotto sessio -loppuun asti.
Poskia vähän kuumotti kun poistuttiin kopista. Kiva sitä silti muistella.
Kommentit (563)
Tein miehelle drinkin: isoon juomalasiin kuohuviiniä, pikkuhousut pois ja liraus pissaa sekaan. Miehellä muna alkoi juodessa jököttää. Pyysi lisää. Seuraava lasillinen oli pelkkää pissaa.
Ratsastin parhaan ystäväni 19-vuotiaalla pojalla samalla, kun mieheni ja pojan vanhemmat juhlivat alakerrassa vuodenvaihdetta.
Laivalla huhtikuussa 2022. Hain tanssimaan hymyilevää blondia. Tanssimme lähekkäin. Menimme baariin jossa tarjosin. Nainen oli kyllä tosi komea. Eronnut juoposta miehestä jolla toinen nainen. Menimme tanssimaan ja ehdotin jatkoja hytissäni. Onni oli että tilinpäätösjuhlassa otin oman hytin. Suutelimme kiihkeästi. Ryhdyin riisumaan tätä ihanuutta. Puhelin soi mutta Elina ei vastannut. Sanoi että ex soittelee pöydässä. Aloitimme lähetyssaarnaajassa. Voi taivas henkeni meinasi salpaantua. Vaihdoimme takaapäin. Puhelin soi taas ja Elina tarrasi siihen ja ja huusi haloo. Työntelin ja tuntui huippuhyvältä. Mies kuuli äänet ja käski antaa puhelimen limanuljaskaalle. Otin ja vastasin. Samalla Elina työntekijä minua päin. Pystyin vain sanomaan äijälle että tekee hyvää. Äijä huusi että kai teillä korsu on ! En muista mitä sanoin mutta laskin sisään ison mallin. Teki hyvää. Ei ollut kiire vetää pois kun paljaalla sain.
-95 asuin Kannelmäessä ja kun oltiin menossa tyttöystävän kanssa meille pantiin Pasilan aseman laiturilla tolpan takana. Mimmi nojasi tolppaan kun panin takaapäin eikä huomattu että sitä valvotaan kameroilla.
Kun päästiin junasta jäätiin ensimmäiseen puskaan panemaan. Lopulta päästiin kotirappuun mutta jäätiin vielä rappusille panemaan. Onneksi ketään ei juuri silloin tullut rappuun.
20 vuotta myöhemmin tapasin baarissa naisen ja päädyttiin hänen rapun eteen. Naisella oli kaveri yötä hänen yksiössä joten ei voitu mennä sinne joten päädyttiin (taas) rappusille niin että nuolin naista jolla oli jalat levällään. Taas kävi zägä ettei kukaan sattunut tulemaan rappuun sisään.
Paljussa paljon tapahtunut varattujen miesten kanssa,käteen vetoa veden alla..istunut miehen syliin ja antanut kikulin mennä sisääni.
Parasta on että kaverit pitää minua ikisinkkuna kissanaisena jolle ei tapahdu mitään
Olin parikymppisenä menossa inttiin ja tyttöystävä sanoi että seurustelu loppuu kun hän ei jaksanut olla kanssani kun olen viikot pois. Likka lukiossa. Olin kolme kertaa päässyt kumin kanssa kokeilemaan nopeasti. Ja muutaman kerran sormettanut. Tytön isä kiusasi minua ujoa poikaa. Että ei taida meidän tyttö antaa. Tulin lomilta ja päätin käydä kylässä. Pirjo oli juuri lähtenyt tai näin kun kiiltävä auto lähti pihasta. Soitin kuitenkin kelloa ja Leena äiti tuli avaamaan. Kutsui sisälle ja kyseli kuulumisia. Juteltiin ja juotiin kahvit. Sitten kertoi että Pirjo oli juuri lähtenyt uuden poikaystävän kanssa. Oli joku kymmenen vuotta vanhempi. Leena sanoi että hän piti minusta ja olisin ollut hänelle mieluinen vävy. Ja että hänen miehensä oli tyhmä kun aina kiusasi minua. Olin lähdössä kun Leena halusi halata hyvästiksi. Ujona poikana halasin ja muna seisoi niin että Leena tunsi ja puristi kovempaa. Suuteli minua kaulaan ja sitten suulle. Sanoi että taitaa inttipojan tehdä mieli. Vei minut tyttärensä huoneeseen ja sitten riisui housuni ja runkkasi ja otti suihin. Ei mennyt kuin pari minuuttia ja laukesin. Sanoi että nyt hän ei ehdi enempää mutta jos kiinnostaa niin joskus uudestaan. Leenalla oli kirjanpito firma ja siellä kävin joka vapaa joskus parikin kertaa. Intin jälkeen lähdin opiskelemaan ja löysin uuden tyttöystävän ja Leenan herkut jäivät. Pirjo on yh ja nyt suoraan tyrkyttänyt itseään kun olen kotikotona käynyt ja kaupassa nähnyt. Tehnyt mieli kertoa että äitisi on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Kolmen naisen kanssa 24h aikana, kaikki imivät penistäni ja antoivat piparia.
Tää on kyllä paha!!! Ikinä tullut mieleenkään, että miehen kalu on juuri ollut jonkun toisen naisen suussa tai piparissa... äyk :-/
TOIVOTTAVASTI saan tämän mielikuvan pois, ennenkuin panen rakastajani kanssa huomenna... Meillä on sanomaton sääntö, ettei puhuta muista jutuista. Ja se on ihan jees. Se on toi aika vaan, joka tekee pahaa, että 24h sisään kolme naista.
Minä olen pannut rakastajatartani oikein kunnolla perseeseen, niin että molemmat yltäpäältä hiessä ja naiseni suu ja persereikä haukkovat happea kyllikseen saaneena;-)
Sitten illalla kotona suihkun jälkeen kulli muijan suuhun. Melko äijämäinen olo tästä.
Lähdin päivällä töistä käymään asioilla. mutta meninkin naimaan vapaapäivää viettänyttä tuttavaperheen rouvaa heidän kotiinsa. Naitiin pari tuntia. Imetin munaa ja nussin rouvaa kovaa joka reikään. Lopuksi ennen läähtöä laukesin kakkoseen. Sitten illalla kotona vaimoni kiehnäsi kiimassa munaa. Hetken mietin, että jaksanko normaalisti ja jäänkö kiinni, mutta kiima vei voiton. Vein vaimon sänkyyn ja aivan vittumaisuuttani nussin saman kaavan mukaan. Imetin toisen naisen perseessä ollutta munaani vaimolla ja sen jälkeen kovaa panoa joka reikään. Lopuksi päivän toiset spermat vaimon kakkoseen takaapäin. Oli kyllä niin mies-olo, että suosittelen kaikille pettäjille.
Iskin täysi-ikäisyyden kynnyksellä viisikymppisen miehen. Aloite tuli täysin minulta ja mies suostui yllättävän helposti yhden kesän kestäneeseen salasuhteeseen. Olin utelias kokeilemaan kaikkea, kokeneet miehet kiihotti jo ajatuksena ja edeltänyt poikaystävä oli sängyssä täysi nolla. Jälkeenpäin salasuhde tuntuu vaivaannuttavan lutkamaiselta, mutta uskon molempien saaneen tyydytystä tarpeisiinsa. Jo pelkkä salailu ja kaikki se uusien juttujen kokeilemisen ehdotteleminen posket punaisina nosti sykettä. N24
Mieheni heitti minut aamulla asiakaskokoukseen hotellille. Tosiasiassa menin salarakkaan kanssa aamupäiväksi panotreffeille hotelliuoneeseen. Mies luuli että myyntikokouksen takia olin jännittynyt ja sanoi että hyvin se menee, olet oma itsesi. Pari kolme seuraavaa tuntia todella olinkin. Seuraava treffi on taas pian....
Yhdenillan baarilöydöllä oli fitnessvartalo, mutta täyteaineiden takia hassunnäköinen naama. Paneskellessa suun alueesta tuli mieleen Aku Ankan Iines ja naisen ulkonäkö alkoi kesken kaiken väkisin naurattaa. Tilanne oli niin huvittava ettei orgasmi irronnut millään. Pano jatkui ja jatkui ja Iines sai lähetyssaarnaajassa äänekkäitä orkkujaan. Vasta kun siirryttiin nussimaan takaapäin, naurettava naama ei enää häirinnyt keskittymistä, pääsin nauttimaan kauniista vartalosta ja tiukasta imupillusta ja lopulta irtosi ryynitkin pimpsan perukoille. Toivottavasti Iines ei saanut häätöä yön metelöinnin vuoksi. Naisen ulkonäölle nauraminen tuntui härskiltä, kun samalla paneminen vaan jatkui ja jatkui. M44
Joskus nuorena tyttönä kun oli jatkuva kiima ja panetus niin yhden illan aikana kolme miestä pani. Ekan kanssa naitiin porttikongissa takaapäin, sitten vähän ajanpäästä sattu toinen mies kyselemään kuulumisia ja juteltiin vähän aikaa ja sanoin että jos kiinnostaa panna valmiiksi spermaista pillua niin panettaa kyl, mentiin sen autoon ja se pani kortsun kanssa. Siitä hetken kuluttua olin kolmannen miehen luona kenen kanssa oli touhuttu usein. Siellä kävin pesulla ja taas pani molempiin reikiin. Oli aika lutkamainen ja käytetty olo kun omat ja miesten liemet valu reisiä pitkin.
Mä hieronta pöydällä alasti hierojalta suihin otin senjälkeen nuolin sperman ja imin kivekset. Sitten pyllyn reikää nuoletti pitkään.. Tosi pitkään. Nännit mulla tulessa kun imi ja Näykki puri ja hieroi.
Sit muna suussa runkkasin kulliani ja miehen puristellessa rintojani.. Sit lensi. Hieroja nuo letti myös spermani ja piiskasi pakarat
Ovuloidessani olen ihan hirveässä kiimassa, joten kerran jälleen treffit itseä kymmenisen vuotta nuoremman, tutun miehen kanssa, varattu, halusin heti - nähtiin levikkeellä tien varressa, satoi räntää. Mulla päällä pitkä villakangastakki, alla pelkät alusvaatteet. Ratsastin hajareisin miehen sylissä takapenkillä. Poistuin lasti syvällä pillussani.
Tämän jälkeen olin sopinut treffit itseä yli 10 vuotta vanhemman miehen kanssa hänen firmaansa. Toimistonsa sohvalla levitin juuri spermatun pilluni hänelle, jota hän nuoli innokkaasti, kunnes sain pari orgasmia. Sitten hän alkoi upottaa erittäin kookasta kaluaan pilluuni. Lopulta pumpatessaan minua takaapäin hän roiski lastinsa edellisen miehen sperman sekaan.
Toimistolta lähdin pitkäaikaisen FWB-mieheni luokse, jota imin eteisessä samalla, kun hän sormetti minua. Makuuhuoneessaan hän nuoli tuplasti kynnettyä ja siemennettyä vakoani, ja minä sain orgasmeja. Sitten hän alkoi naida minua paksulla, ympärileikatulla kullillaan, kunnes laukesi sisääni!
Ihan kivoja fantasioita teillä. 🙂
Olen ulkomailla seksibileissä antanut 16 eri kundin laueta sisääni. Itse jockstrapissa ja siis vain btm
Parikymppinen palosireeni halusi panna paljaalla mutta sisään ei saanut laueta. Poljin ihan hilkulle ja roiskin mehut naamalle kun en ihan ehtinyt suuhun asti. Tyttö pokkana nuoleskeli kasvoilla valuvaa spermaa. Kokemuksena härskimpää kun osaan kuvailla. M39
Panin takaapäin ulkomaalaista tyttöä, jolla oli verhonaan pelkkä hijab. Katselin pillulimoista läpimärän vaijerin soutamista tummilla karvoilla reunustettuun rasiaan ja mylvin "HABIN"!
Firman saunaillan jälkeen minä ja 10v nuorempi kaveri jäimme vilvoittelemaan kun muut lähtivät baariin. Olen siis itsekin mies. Tämä kaveri on homo- tiesin sen jo silloin. Kun oli kerran kaljaa juotu, ja kiinnosti kokeilla miltä se kulli tuntuu pyllyreijässä, niin irstailuksihan se meni. Ehkä olen bi, koska se lämmin kulli joka tuntui uskomattoman kovalta, mutta silti hyväilevän pehmeältä takapuolessani sai aikaan sellaisen nautinnon, että minun täytyi tunkea pyyhe suuhuni jottei huutoni kuuluisi vilvoittelutilojen ulkopuolelle; muistan ensin voihkineeni ja sitten lähes karjumaan nautinnosta. Itse en häntä pannut, mutta kun hänen kullinsa upposi sisääni ja sitten nai minua täysillä, sain uskomattoman orgasmin; siinä ei tarvinnut juuri ollenkaan muuta stimulaatiota. Tästä on jo 15v aikaa, enkä ole kokeillut uudestaan, naimisissa kun olen. Mutta jos itsesi tunnistat tästä, M.V, niin terveisiä sinulle, missä tahansa nykyisin vaikutatkin.
Hirvi porukan saunailta ja mökkireissu.
Oli melko pitkä kuiva kausi takana. Itsellä 20v silloin ikää. Ihan armoton panetus päällä 24/7. Siinä sitten viinaa juotiin ja alkoihan se seuran ainoa nainen vaikuttaa naitavalta ikää silloin lähemmäs 50v.
Itse kovakuntoinen urheilija ja nainen ihan kaikkea muuta, epäsiistin oloinen lihava maalaistalon emäntä tyyppi. Muiden poistuttua paikalta tai mentyä nukkumaan.
Jäätiin kahden saunamökin tupaan ja kerroin että panettaa hirveästi. Molemmat aivan tuhannen kännissä. Eihän siinä mamma ymmärsi ja lupasi auttaa. Tuli tuota naista pantua yön aikana joka reikään useasti.