härskeintä / "lutkamaisinta"
Vähän kiihoketta kesään -kertokaapa mikä on mielestänne ollut härskeintä / lutkamaisinta / rohkeinta mitä olette tehneet?
(Seksistä siis puhutaan).
Mulla tyttöystävän kanssa sovituskopin suihinotto sessio -loppuun asti.
Poskia vähän kuumotti kun poistuttiin kopista. Kiva sitä silti muistella.
Kommentit (579)
juhlissa omakotitalossa alakerran vessa oli varattu joten menin yläkertaan pissalle kovalla olleen musiikin takia talon poika ei kuullut tuloani, hän oli runkkaamassa itseään . kävin pissalla sen jälkeen nenin pojan luokse yllättäen ja istuin aisan päälle . muutama sekunti meni ennen kun poika hoksasi mitä tapahtui. oltiin joskus vihjailtu aiheesta leikillämme
Vietin synttäreitä kaveriporukalla ja baarista lähdin tutun miehen mukaan. Noh yö meni paneskellessa oikein kunnolla. Oma ukko oli kotona.
tulee varmasti paljon kritiikkiä, mutta kerran heitin työkaverin lentokentälle, ja sieltä hänen kotiinsa takaisin yönyli seksitreffeille hänän aviomeihen kaa. oli kahvihuoneessa myöhemmin juttua minun mieskuvioista vielä, ja vaio sai kuulla selostuksen treffeistä hänen miehensä kanssa (tosin se yksityiskohta jä kertomatta).
nykyään työpaikka eri, ja hekin kuulemma jo eronneet.
Olen harrastanut ystäväni miehen kanssa seksiä kahdesti ja kertonut seksikokemuksen yksityiskohdista ystävälle. Hän luulee ainoastaan, että mies oli joku vanha opiskelututtu. Heillä muutenkaan ei ihan 100% rehellinen suhde, muttei se tietenkään minun tekemistä puolustele yhtään.
Vierailija kirjoitti:
juhlissa omakotitalossa alakerran vessa oli varattu joten menin yläkertaan pissalle kovalla olleen musiikin takia talon poika ei kuullut tuloani, hän oli runkkaamassa itseään . kävin pissalla sen jälkeen nenin pojan luokse yllättäen ja istuin aisan päälle . muutama sekunti meni ennen kun poika hoksasi mitä tapahtui. oltiin joskus vihjailtu aiheesta leikillämme
Tuohan oli r*iskaus. Ilman lupaa otit munan sisääsi. Tasa-arvoon on vielä matkaa, kun nainen voi kertoa tuollaisesta leuhkien.
Espaniassa hiljaisella naku biitsillä rupesin vaimoa hiplaamaan ja sehän oli aivan märkänä. Onneksi mukana oli seksi lelut ja annoin isolla dildolla hiukan hierontaa, kunnes siihen tuli vanhempi mies katsomaan puuhia. Hän katseli ihan rauhassa ja rupesi itseään tyydyttämään. Avelin välillä rouvan pillua miehelle ja välillä taas dildoa. Mies kesti noin 5 min ennenkuin sillä roiskahti. Kaikkia hymyilytti sen jälkeen. Samaa ollaan tehty jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Ylivoimaisesti lutkamaisin temppuni on viime syksynä mökillä, kun annoin nokikolarille, kun se tuli yllättäen käymään. Lievää enemmän oli lakanat nokiset ja lisäksi veriset, kun mulla oli kaiken kukkuraksi vielä menkatkin.
Semmoinen Jallun tarina taas se. Nokikolari tulee vain tilattuna paikalle.
Härskeintä oli vakipanon pillukarvojen värjäys. Tapailin kännäilevää varattua vähän yli kolmekymppistä naista, jonka kanssa hommat alkoi aina hyvin, mutta humalatilan edettyä käytös muuttui inhottavaksi ja lopulta nainen sammahti. Yhden vittuiluun ja sammumiseen päättyneen panokerran jälkeen värjäsin ylimmät pilluvillat mustiksi. Työtä ja vaivaahan siitä oli ja sotkuakin tuli, mutta oli siinä samalla naurussa pitelemistä. Alemmat karvat oli vaaleanharmaita eli ero oli huomattava. Siinähän sitten sai selitellä miehelleen. Ei olla nähty samassa kapakassa ja kutsuja ei ole enää tullut ryyppäämään ja nussimaan. M 27
Kaverini oli asunut vuosia ulkomailla ja tuli käymään eli tietysti otettiin napanderia ja mentiin saunaan.
Hetken päästä avovaimokin änkesi sinne ja hänen kikatus sekä kaverin lääppimiset alkoi ärsyttämään.
Häivyin saunasta, puin ja soitin taksin jolla kuvasin avoin parhaan kaverin luo. Siellä väritin viiniä lipittäessä hiukan tarinaa itselleni ezulliseksi ja panemiseksi (säälipano?) se meni.
Aamusta morkkiksessa taksi kotiin ja tunnustin (ylpeänä) tapahtuneen.
Avokki väitti että lääppimistä pidemmälle hän ei hän ollut mennyt MUTTA oli kovin kiihottunut siitä että olin hänen parasta ystäväänsä pannut. Halusi kuulla kaikki yksityiskohdat.
Kerroin ja itse asiassa vielä 20 vuoden jälkeenkin tuota muistellaan....
Lutkamaisinta varmasti risteily ysärin puolivälissä. Olin 22v ja lähdettiin muutaman opiskelijakaverin kanssa pitämään hauskaa. Yöllä tuli annettua ja paluupäivän iltapäivällä otin eri kundilta suihin. Matkan päätteeksi minä ja yksi toinen nainen porukastamme bondattiin parin kundin kanssa baarissa ja laivan tultua satamaan lähdettiin jatkoille neljästään toisen kundin kämpälle Turun keskustaan. Yksiössä sitten molemmat kundit pani meitä molempia. Reilussa vuorokaudessa tuli siis pantua kolmen kundin kanssa ja imettyä neljättä.
Olette te naiset ihania, kun olette seksissä niin välittömiä ja anteliaita. On ihanaa lukea kuinka olette ottaneet miehiltä suihin, koska minä rakasta suikkareita. En vain ole saanut niitä vuosikausiin, koska puolisoni ei halua ja jaksa enää imeä. Eihän kullia tarvitse imeä silloin kun se seisoo jämäkästi, riittää, että sitä "naidaan" suulla ja kielellä livotaan. Alkoi taas tekemään mieli suikkareita, niitä, jota en saa. Mutta halusin kirjoittaa vaan että ihailen teitä naisia, jotka otatte suikkiin ja annatte miehille pillua, ettekä pihtaa sitä.
Tapailumiehen kanssa vietetyn seksintäyteisen viikonlopun jälkeen sain häneltä kyydin silloiselle työpaikalle. Ajomatkan aikana alkoi tehdä mieli ja vaikka oli jo kiire töihin, tehtiin vielä yhdet temput autossa työpaikan edessä olevalla parkkipaikalla. Koko viikonlopun nainut mies kesti pitkään ja olin jo valmiiksi ihan sietämättömän hellänä saamistani käsittelyistä. Äänekkään seksin jälkeen kiemurtelin housut jalkaan ahtaassa autossa ja olo oli kieltämättä lutkamainen juostessani kadun yli työpaikalle hiukset pörröisinä miehen nesteiden valuessa pikkuhousuihin. N37
Vierailija kirjoitti:
Lutkamaisinta varmasti risteily ysärin puolivälissä. Olin 22v ja lähdettiin muutaman opiskelijakaverin kanssa pitämään hauskaa. Yöllä tuli annettua ja paluupäivän iltapäivällä otin eri kundilta suihin. Matkan päätteeksi minä ja yksi toinen nainen porukastamme bondattiin parin kundin kanssa baarissa ja laivan tultua satamaan lähdettiin jatkoille neljästään toisen kundin kämpälle Turun keskustaan. Yksiössä sitten molemmat kundit pani meitä molempia. Reilussa vuorokaudessa tuli siis pantua kolmen kundin kanssa ja imettyä neljättä.
Mitäs te saitte, paitsi antamisen ilon?
En taida ikinä haluta harrastaa seksiä kun näitä oksettavia juttuja luen.
Näitä kun lukee niin on tyytyväinen että on koskematon.
Vierailija kirjoitti:
Koska istuit aisan päälle, oli aisan omistaja kai myös istuma-asennossa valmiiksi. Eli pytyllä. Joten, miten kävit ensin pissalla- kusitko pojan läpi vai? ja "sen jälkeen menin pojan luo" niin minne siis menit jos poika ei runkannutkaan pytyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska istuit aisan päälle, oli aisan omistaja kai myös istuma-asennossa valmiiksi. Eli pytyllä. Joten, miten kävit ensin pissalla- kusitko pojan läpi vai? ja "sen jälkeen menin pojan luo" niin minne siis menit jos poika ei runkannutkaan pytyllä?
Lukemisen ymmärtäminen on nykyään jo kai etuoikeus. Missä kerrottiin pojan olleen pytyllä? Itse ainakin usein runkkaan selällään joko sohvalla tai sängyllä maaten. Olisi aivan mahdollista, että joku kiimainen nainen istuisi tuossa tilanteessa aisani pääälle. Harmillinen käänne tosin tuollainen.
Varmastikkin pano kylpylän porealtaassa. Istuin mieheni syliin ja hieroin kalua uimashortsien päältä. Kuiskasin miehelleni että haluan ratsastaa sut tyhjäks tässä ja nyt 😈 pilluni oli märkä jännityksestä ja kiimasta. Siirsin bikineitä sen verran sivuun että ohjasin kyrvän häpyhuulille. Laskeuduin hitaasti miehen kovan kyrvän päälle. Vilkuilin ympärilleni samalla ratsastin ja mieheni puristeli persettäni. Tunsin kun mieheni alkoi hengittämään raskaasti siitä tiesin että orgasmi oli lähellä. Jatkoin ratsastamista ja mieheni laukesi pilluuni. Ihana kokemus 😈
Pillereiden käytön alkamisen jälkeen houkuttelin söden varatun miehen sänkyyn ja sain ensimmäisen kerran paljaalla loppuun asti. Järkeilin, ettei varatulla miehellä ole tauteja. Tuntui härskiltä saada siemenet sisään ja tuntui sille, että tuoksun seksille koko koulupäivän. N25
Olin erään miehen luona nussimassa. Pois lähtiessäni kävin suihkussa. Vaimonsa pyykit olivat narulla. Pyyhin pilluni hänen pikkuhousuihin ja kusin liiveille.