Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmin saanti unissaan

Vierailija
07.08.2006 |

Saatteko orgasmia nukkuessa? Mitä unta näit silloin?

Saan orgasmin usein unissaan (viikottain tai useammin). Uni ei edes välttämättä ole eroottinen. Usein minulla on kiire unessa ja häsellän mitä laitan päälle ja otan mukaan ja sitten orkku vain tulee. Toki unet joskus ovat eroottisiakin. Aina en muista mitä unta näin kun tuli. Hassua ja hauskaa;).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joskus saanut orgasmin.

Ja mikä hyvän olon tunne se on herätessä.

aivan ihana!

Vierailija
2/5 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä edes nähny mitään unta, heräsin vaan siihen, että orkku tuli. Hyvältähän se tuntu, harmi, että muutoin noita saa niin harvoin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin voin saada ehkä max kerran kuussa.

Vierailija
4/5 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saatteko orgasmia nukkuessa? Mitä unta näit silloin?

Saan orgasmin usein unissaan (viikottain tai useammin). Uni ei edes välttämättä ole eroottinen. Usein minulla on kiire unessa ja häsellän mitä laitan päälle ja otan mukaan ja sitten orkku vain tulee. Toki unet joskus ovat eroottisiakin. Aina en muista mitä unta näin kun tuli. Hassua ja hauskaa;).

Mä saan joskus unissani orgasmin. menee vähän kausittain. Joskus useamman viikon tai kuukaudenkin tauko ja joskus ihan pari kertaa viikossa. Ja ne on ihanan voimakkaita. parempia kuin hereillä saadut. mullakaan ei uni läheskään aina ole eroottinen, joskus kyllä kuitenkin. useimmiten päätän unessa että haluan saada. kuulostaa varmasti hölmöltä mutta niin vain on. saatan olla unessa vaikka kaupassa ja yhtäkkiä haluan saada orgasmin ja saan sen helposti. En toki tekemättä mitään vaan esim istumalla johonkin tuoliin tai nojaamalla hyllyyn niin että osuu vähän alapäähän ja sitten saan. herään joka kerta. usein olen nähnyt niin hölmöä unta vielä, että oikein hävettää ja ihmetyttää.

Vierailija
5/5 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska saan niitä valveilla. Mutta kun olin edellisessä suhteessa ja suuressa puutteessa, orkut tuli unissa pari kertaa kuussa. Aina siihen aikaan, kun kk-kierrossa oli hormonimäärät suurimmillaan.