härskeintä / "lutkamaisinta"
Vähän kiihoketta kesään -kertokaapa mikä on mielestänne ollut härskeintä / lutkamaisinta / rohkeinta mitä olette tehneet?
(Seksistä siis puhutaan).
Mulla tyttöystävän kanssa sovituskopin suihinotto sessio -loppuun asti.
Poskia vähän kuumotti kun poistuttiin kopista. Kiva sitä silti muistella.
Kommentit (563)
Nyt jo kohta eläkeikäinen matikan ope olen. Erään abi pojan isosisko halusi kirjoituksiin valmistautuessaan tukiopetusta. Kun totesin etten voi antaa tukea koska ei ole enää koulun oppilas, hän vain kuittasi maksavansa kyllä. Tuli hakemaan veljeään viimeiseltä tunnilta ja halusi vielä keskustella kanssani. Pudotti sormuksen pöytäni alle vahingossa. Siirsin tuoliani istualtaan että pääsi helpommin sormustaan etsimään. Etsikin housujeni vetoketjun ja imi samantien multa lastit liikkeelle. En ehtinyt edes kunnolla estellä tapahtunutta. Kuittasi etumaksuksi, kun oli kuulemma abityttönä jo halunnut tehdä mulle tuon. Ja tukiopetusta kyllä järjestyikin ja maksuksi tarjosi ihanan pyöreää vartaloaan. Nolottikin hänen pikkuveljelleen pitää tunteja, varsinkin kun siskonsa tahtoi "maksaa" opetuksesta veljensä käyttämän pulpetin päällä. Mutta kivaa rietasta seksiä nuoren pyöreän naisen kanssa palkkana opetuksesta...
Opiskelujen päätyttyä päätin myös vuosia kestäneen sokerideittailun vanhemman miehen kanssa. Totuin sokeri-isukin vähäisen alistaviin otteiseen ja aloin kiihottumaan niistä lopulta ihan oikeastikin. Baareista ja deittisovelluksista ei löytynyt muuta kuin vaniljaseksiä ja sekin oli aikalailla kehnonpuoleista. Miehet yrittivät miellyttää, mutta saivat nopeasti ja jäin ilman nautintoa. Jouduin aika pian anelemaan sokeri-isukilta käsittelyä ja kun olin itse aloitteellinen ja rahantarvekin oli loppunut, annoin tietenkin ilmaiseksi. Tuntui lutkamaiselta kerjätä seksiä 35 vuotta vanhemmalta mieheltä ja mennä naitavaksi pöksyt valmiiksi märkinä. N22
Vuosien takaisen naispuoleisen tuttavani kanssa käytiin kiihottavaa viestittelyä. Hän asui eri paikkakunnalla ja on naimisissa ja oli tuolloin pieni lapsikin. Yllätykseni oli suuri kun tää nainen sitten eräänä päivänä aikoi tulla kylään toiselle puolen suomea. Oli mieheltään saanut luvan ja vieläpä tämän sanojen mukaan lupa myös naimiseen.
No nainen tuli kahdeksi yöksi. Oli varsin kuumottavaa päästä tikkaamaan tätä hyvännäköistä naimisissa olevaa misua. Kotoa oli tullut ehto, että käytettävä kumia. Jännityksessä se oli kuitenkin häiriötekijä seisokkiin. Lopulta tää misu sanoi et unohetaan se ja vedetään paljaalla. Kertoi ettei kotona näin paksua saa.
Kahden päivän aikana laskin tähän varattuun neitiin neljät lastit sisään ja pidin huolen että on kaluttu ja nuoltu loppuun kun palaa miehensä luokse. Jännitystä lisäsi ettei ollut mitään ehkäisyä.
Myöhemmin viestitteli kotoa, että "hänen miehensä haluaisi panna mutta ei vain jaksa. Annan kuitenkin säälistä sille... sun mällit taitaa olla kyllä tiellä! Kiitti lomasta".
Parikymppisenä oltiin poikakaverini sekä muutamien ystävien kanssa viettämässä juhannusta festareilla Himoksella. Siinä juhlahumussa sitten eksyy tietenkin mitä ihmeellisimpiin seurueisiin ja poikakaverin kanssa oltiin jossain isossa vuokramökissä bilettämässä toisena päivänä tuntemattomien kanssa. Jengiä ja tapahtumaa oli aika paljon.
Siellä sitten sattui erään hyväkroppaisen vieraan kundin kanssa katseet kohtaamaan ja jossain vaiheessa karattiin tän kans pihavarastoon jossa otin tältä äijältä suihin ja nielin lastin. Pyyhin suupieleni ja palattiin mökkiin. Oma poikakaveri ei ollut juhlahunussaan huomannut mitään vaan piti pöydässä hauskaa muiden kanssa. Tää äijä kolta just otin ksuihin meni mukaan keskusteluun.
Lutkamaisuutta lisäsi se että vähän myöhemmin räpelsin paljussa stringeissäni. Siinä sitten jengin toinen äijä sormetti minulle veden alla orgasminkin ja runkkasin tätä. Olisi halunnut suikkarin ja tekikin mieli antaa mutta ei tilanteessa pystynyt. Tosin annoin sitten pikaiset imut suihkutiloissa. Tuli aika nopee suuhun. Tälläkin kertaa mun oma ukko jorasi omiaan jätkäporukassa sisällä.
Mökkiltä lähdettiin keikoille ja omaan telttaan oman jätkän kanssa. Olipa autuaan tietämätön mitä sainviikonloppuna kokea..vähän pukkasi morkkista jälkikäteen.
N38
Petin lomaromanssimiestä viikon kylpylälomalla. Oltiin tunnettu kaksi päivää. :D
Mies, jonka kanssa petin oli kiltti (tai ainakin näytti siltä!), nelikymppinen perheenisä, jonka vaimo ja lapset olivat aamiaispöydässä, kun mies pani minua vauvanhoitohuoneessa. :D
Mökillä taannoin illanvieton jälkeisenä aamuna ja mieheni koisatessa krapulaansa ehdotti tämän kaveri krapulakiimassa maksua vastaan pientä sessiota oloa helpottaakseen. Enpä suostunut. Puoli tuntia myöhemmin tulin kuitenkin toisiin ajatuksiin ja otin asian itse uudelleen esille. Olihan tää kaveri aika komee.
Homma hoidettiin olotilassa makkarin ollessa varattu. Ovi vain kiinni, housut alas ja polvilleen eteen imemään. Nieluhoidolla tältä äijältä lähti mälli viidessä minuutissa kurkkuuni. Ja sitä tuli...
Homma kuitenkin meni pieleen kun tää äijä kiimassaan otti lauetessaan päästäni kiinni enkä voinut tehdä mitään. Muna oli kurkussa saakka ja siltä tuli ihan tajuttomasti. Tuntui että tukehdun... Kun lopulta veti kullin ulos lensi multa spermat ja laatta pitkin mökin mattoa.
Yhdessä tätä siivoiltiin mutta eipä siitä pihdasta tullut. Pian saapui oma miehenikin tokkurassa ihmettelemään siivousta. Jouduttiin toteamaan että pientä pahoinvointia oli minullakin vaikkei oikeasti ollut.
Tästä ei sen koommin puhuttu eikä mieheni tiedä vielä tänäkään päivänä.
Meidän työpaikalla oli kesäjuhlat. Porukkaan kuuluu aviopari Ville ja Anni. Minulla ja Villellä oli silmäpeliä. Sitten kun istuimme vierekkäin, Ville vei kättä sisäreidelleni. Myöhemmin, kun meno oli kova ja Anni tanssi innokkaasti muiden naisten kanssa, livahdimme Villen kanssa lämpimään kesäyöhön. Menimme huvimajaan, menin suoraan sohvalle kontilleni, Ville tuli taakse ja nosti mekkoni ylös, veti pitsipikkarini sivuun ja työnsi kalun suoraan sisään. Anni on tosi hoikka ja minä muodokkaampi. Ville pani takaapäin, kehui peppuani ja rintojani. Kyselin, että tuntuuko paremmalta kuin Anni? Ville myönteli ja laukesi aika nopeasti. Minä en tuolla nopeudella ehtinyt saamaan. Mutta tuntui hyvältä, kun sain Villen kiimaan ja sortumaan vieraaseen pilluun. Palasimme muiden seuraan ja jatkoimme iltaa. N49.
Panitko seksin päätteeksi tampponin vai annoitko siemennesteen valua pimpasta reisille?
Vierailija kirjoitti:
Meidän työpaikalla oli kesäjuhlat. Porukkaan kuuluu aviopari Ville ja Anni. Minulla ja Villellä oli silmäpeliä. Sitten kun istuimme vierekkäin, Ville vei kättä sisäreidelleni. Myöhemmin, kun meno oli kova ja Anni tanssi innokkaasti muiden naisten kanssa, livahdimme Villen kanssa lämpimään kesäyöhön. Menimme huvimajaan, menin suoraan sohvalle kontilleni, Ville tuli taakse ja nosti mekkoni ylös, veti pitsipikkarini sivuun ja työnsi kalun suoraan sisään. Anni on tosi hoikka ja minä muodokkaampi. Ville pani takaapäin, kehui peppuani ja rintojani. Kyselin, että tuntuuko paremmalta kuin Anni? Ville myönteli ja laukesi aika nopeasti. Minä en tuolla nopeudella ehtinyt saamaan. Mutta tuntui hyvältä, kun sain Villen kiimaan ja sortumaan vieraaseen pilluun. Palasimme muiden seuraan ja jatkoimme iltaa. N49.
Sitten iski todellisuus ja ovikello soi ja nokoset oli ohi.
Vierailija kirjoitti:
Panitko seksin päätteeksi tampponin vai annoitko siemennesteen valua pimpasta reisille?
Kävin vessassa siistiytymässä. Pikkuhousut jäivät kyllä tahmaisiksi.
Oltiin kesämökillä koko porukka paljussa ja minä pidin poikaystävääni kädestä. Sitten tunsin kuinka jonkun käsi meni hyväilemään pakaraani ja tiesin ettei se voinut olla kuin vasemmalla ollut yksi kaverin kaveri. En ollut sitä ennen mökkireissua edes nähnyt. Villkaisin sitä muka huomaamatta ja se katsoi suoraan silmiin.
Käännyin poikaystäväni puoleen ja suutelin sitä, samalla tunsin kun sen vieraan miehen käsi livahti bikinini sisään ja sitten se olikin sisälläni. Se mies sormetti minua pitkän aikaa ja minä suutelin samalla poikaystävääni.
Lopuklta nousin ja sanoin että taidan mennä maate. Poikaystäväni tuli hetken päästä myös huoneeseen ja panimme kuin kanit. Kukaan ei ole koskaan saanut tietää kuinka annoin sen vieraan miehen lämmitellä minut valmiiksi.
Olin jo kesälomalla, mieheni lähti töihin ja teinitytär nukkui alakerrassa omassa huoneessaan. Naapurin eronnut mies pani minua yläkerrassa.
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä oltiin poikakaverini sekä muutamien ystävien kanssa viettämässä juhannusta festareilla Himoksella. Siinä juhlahumussa sitten eksyy tietenkin mitä ihmeellisimpiin seurueisiin ja poikakaverin kanssa oltiin jossain isossa vuokramökissä bilettämässä toisena päivänä tuntemattomien kanssa. Jengiä ja tapahtumaa oli aika paljon.
Siellä sitten sattui erään hyväkroppaisen vieraan kundin kanssa katseet kohtaamaan ja jossain vaiheessa karattiin tän kans pihavarastoon jossa otin tältä äijältä suihin ja nielin lastin. Pyyhin suupieleni ja palattiin mökkiin. Oma poikakaveri ei ollut juhlahunussaan huomannut mitään vaan piti pöydässä hauskaa muiden kanssa. Tää äijä kolta just otin ksuihin meni mukaan keskusteluun.
Lutkamaisuutta lisäsi se että vähän myöhemmin räpelsin paljussa stringeissäni. Siinä sitten jengin toinen äijä sormetti minulle veden alla orgasminkin ja runkkasin tätä. Olisi halunnut suikkarin ja tekikin
Olispa tämmönen kumppani itellä
Teinityttönä olin kahden 60 äijän seksileluna, äijät oli aluksi ihan kilttejä mutta ajan myötä homma kävi rajummaksi.
Kerran viikossa menin toisen miehen kotia jossa sitten harrastettiin kolmen kimppaa. Palkkioksi sain aina vähän rahaa, siideriä ja tupakkaa. Kolme vuotta tämä kesti
N33
Lut kaksi tunsin kun otin marjat ei suulla pomon kanssa siltä suihin ja se pani mua takaa vielä.
20 -v Marokossa. Nussin noin 50 vuotiasta Saksalaista rouvaa. Tuli iso swirttaus.
Vierailija kirjoitti:
Olin jo kesälomalla, mieheni lähti töihin ja teinitytär nukkui alakerrassa omassa huoneessaan. Naapurin eronnut mies pani minua yläkerrassa.
Minä olen se eronnut mies, hyvin minut muistat.
Mutta sitäpä et tiedäkään, että ei se teinityttäresi mitään nukkunut vaan vakoili meidän touhujamme. Ja kun sinä lähdit shoppailemaan niin teinityttö pyysi minut paikalle, kertoi mitä oli nähnyt ja lopulta me nussimme. Nussimista jatkui koko kesän, joka reikään. Välillä jopa silloin kun sinä nukuit.
Ai että tekikin hyvää.
Erosin 30 vuotiaana lapseni isästä, lapsi on joka toinen viikonloppu isänsä luona. Jossain vaiheessa rupesi seksi taas maistumaan, niinpä otin naapurikaupungista huoneen omenahotellista, tarkoitus oli iskeä seksiseuraa. Kun olin laittautunut iltaa varten ja lähdin kaupungille seuranhakuun. Päädyin yhteen baariin ja parin siiderin jälkeen näin naisten vessassa kun kaksi nuorta naista suuteli intohimoisesti, näky sai pikkarit kostumaan. Illan aikana huomasin olevani toisen naisen kanssa tanssilattialla. Hetken päästä lähdettiin hotellille ja sain ensimmäisen kokoemuksen naisen kanssa. Yön aikana useampi orgasmi ja aamulla vielä lisää. Tämän jälkeen olen säännöllisesti etsinyt naisseuraa.
N38
Vierailija kirjoitti:
Erosin 30 vuotiaana lapseni isästä, lapsi on joka toinen viikonloppu isänsä luona. Jossain vaiheessa rupesi seksi taas maistumaan, niinpä otin naapurikaupungista huoneen omenahotellista, tarkoitus oli iskeä seksiseuraa. Kun olin laittautunut iltaa varten ja lähdin kaupungille seuranhakuun. Päädyin yhteen baariin ja parin siiderin jälkeen näin naisten vessassa kun kaksi nuorta naista suuteli intohimoisesti, näky sai pikkarit kostumaan. Illan aikana huomasin olevani toisen naisen kanssa tanssilattialla. Hetken päästä lähdettiin hotellille ja sain ensimmäisen kokoemuksen naisen kanssa. Yön aikana useampi orgasmi ja aamulla vielä lisää. Tämän jälkeen olen säännöllisesti etsinyt naisseuraa.
N38
Kotelo toisen naisen löytävän herkemmin kiihoittumispisteesi ja saat siten parempaa seksiä sekä orgasmeja?
Olin jo lähdössä firmasta pois silloin, en sietänyt naispomoani ja työpaikkakin sijaitsi ikävän työmatkan päässä Helsingistä. Olin itse sinkku silloin, ja tapasin vikonloppuna baarissa pomon miehen. Tunnistin jo kuvista, mutta juttelussa olin ihan varma. Tiesin että pomo ei ole silloin edes kotimaassa, ja näköjään mies oli lähtenyt pikku hotellireissulle Stadiin ja Hgin yöhön. Mies ihan komeakin, ja päädyttiin hänen hotellihuoneeseen.
Seuraavalla viikolla tuli puhetta kahvitunnilla viikonlopun juhlimisesta. Melkosesti nauratti kun pomo muka kiusoitellen kyseli oliko mitään sutinaa.