Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

härskeintä / "lutkamaisinta"

Vierailija
23.06.2009 |

Vähän kiihoketta kesään -kertokaapa mikä on mielestänne ollut härskeintä / lutkamaisinta / rohkeinta mitä olette tehneet?

(Seksistä siis puhutaan).

Mulla tyttöystävän kanssa sovituskopin suihinotto sessio -loppuun asti.

Poskia vähän kuumotti kun poistuttiin kopista. Kiva sitä silti muistella.

Kommentit (563)

Vierailija
501/563 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
502/563 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tyttöjen kanssa kilpailtiin, että kenellä on kaunein pillu ja paikalla olleiden miesten piti sitten arvostella.

Arvostelukohteina oli visuaalinen kauneus ja miltä se tuntui sormella koitettaessa.

Minä voitin. Ulkonäköpisteissä tulin vasta kolmanneksi, mutta olin niin kiimainen, että meinasin saada orgasmin, kun sormea työnnettiin sisään. Olin aivan litimärkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/563 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion toisella luokalla tuli tarve saada rinnakkaisluokalla olevan poikaystävän lisäksi kokeilla vierasta miestä. Sellainen löytyi nettideittailun verkkopalvelusta ja viikon viestittelyn jälkeen tehtiin treffit naapurikaupungin hotelliin. Aluksi jännitti ja ujostuttikin, mutta mies malttoi lämmitellä suuseksillä ja taitavin sormin. Hän jaksoi naida ja naida ja naida. Ensimmäisen orgasmin jälkeen kalu oli kovana koko ajan. Hotellissa koin ensimmäisen squirttaukseni ja menetin peppuneitsyyteni. Pehmeä junan penkkikin tuntui kovalle paluumatkalla kotiin ja poskilla tuntui helotus koko loppuillan. N36

Vierailija
504/563 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hh

Vierailija
505/563 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelun alkumetreillä odotin autossa Etta edellinen mies lähtee pois ja on minun vuoro.

nyt naimisissa jo vuosikymmeniä

Vierailija
506/563 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä ehdotti kimppaseksiä ja suostuin sillä ehdolla, että saan valita kolmannen osapuolen. Homma on toiminut hyvin jo kuukausia. Poikaystävä ei tiedä, että olin pannut vieraamme kanssa kaksin jo monta kertaa ennen ensimmäistä panoa kimpassa. Kahden miehen lutkana olo saa pöksyt kostumaan jo tätä kirjoitellessa. N29

Vierailija
507/563 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä siivooja nain sen työpaikalla koulussa. Sit otin päivällä mies hierojan kullin suuhun imin kovaksi se imi mua nai pyllyyn vielä

Sit ilta pano vaimon kanssa vaimokin imi.. Kolmen suussa kävi kalu ja mun kieli kosketti

Vierailija
508/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaremiani nain usein niin että tulee kaksi peräkkäin samana iltana, ja joskus on ollut kolmekin. Kaksi tytöistä kiihoittuu kovin kun pääsevät nuolemaan toistensa mehut munaltani, joten saatan vaihtaa näidenkin välillä illan aikana jotta pääsevät molemmat maistelemaan.

Viime vuosilta härskeimmältä muistuu mieleen naisen vaihtaminen lennosta hiihtokeskuksen mökissä. Ekan jälkeen toinen tuli juttelemaan ja työnsi kätensä peiton alle muniini. Ujosteli kaveriaan ja kuiskasi korvaani "Naitteko?", vastasin että "maista". Kakkonen sitten hiiren hiljaa alkoi imemään, tuli ratsastamaan päälleni ja intoutuihan se meno vähän äännekkääksi siitä ;-)

Yäk

Vierailija
509/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen nainut yli 1000 ihmisen kanssa

- useita 3 kimppoja itseäni n. 15 v nuorempien miesten kanssa

-ryhmäseksiä sekalaisilla kokoonpanoilla

-ikäero +16 tai -20 v.

-olen saanut erittäin uskonnollisen kasvatuksen

Vierailija
510/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tyttöjen kanssa kilpailtiin, että kenellä on kaunein pillu ja paikalla olleiden miesten piti sitten arvostella.

Arvostelukohteina oli visuaalinen kauneus ja miltä se tuntui sormella koitettaessa.

Minä voitin. Ulkonäköpisteissä tulin vasta kolmanneksi, mutta olin niin kiimainen, että meinasin saada orgasmin, kun sormea työnnettiin sisään. Olin aivan litimärkä.

Vaikka kertomuksesi oli lyhyt, se oli poikkeuksellisen herttainen. Olette suloisia tyttöjä!  Mies

Vierailija
511/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastanut kolmen kimppaa nykyisen puolison ja hyvän ystäväni kanssa.

Harrastanut kolmen kimppaa aikaan, niin että mukana oli ystäväni ja tuleva miesystävä, sillä petin silloista puolisoani.

N33

Vierailija
512/563 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastanut kolmen kimppaa nykyisen puolison ja hyvän ystäväni kanssa.

Harrastanut kolmen kimppaa aikaan, niin että mukana oli ystäväni ja tuleva miesystävä, sillä petin silloista puolisoani.

N33

Semmosta se pikkulutkan elämä on. 🙂

Vierailija
513/563 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskeintä on lutrata kunnolla Hotlipsin vaniljaliukkaria vakipanon pimpsaan ja antaa sellaiset esi- ja välileikit, että tyttö nikottelee orgasmiensa kanssa. Vanilja-aromi yhdessä  pillulimojen kanssa on herkullista nuoleskeltavaa ja tyttö on kielihommissa panemistakin enemmän herkillä. M56

Vierailija
514/563 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin opiskeluaikaan seksiä ja pervoin kokemus oli kolmen miehen kanssa. Aluksi emmin mutta kun lupasivat 2000e yöstä niin suostuin. Hotelissa sitten sain kolmeen reikään yhtä aikaa ja erikseen. Aamulla olin spermasta tahmainen ja suu, pillu, B rappu kuin tulessa. Kävin suihkussa ja tilasin taksin. Käveleminen oli vaikeaa niin puhkinaitu olin. Kotona sitten katselin itseäni peilistä, mustelmia sielä täälää ja ja pakarat mustana läpsimisestä. Mutta olin  vielä muutaman kerran samojen miesten kanssa kun olivat fiksuja, hyviä paneen ja maksoivat hyvin. Nykyinen mieheni ei tiedä että olen ollut maksullinen eikä koskaan saa tietääkkään. N 34.

Vierailija
515/563 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YTTTTTTTTTTTT

Vierailija
516/563 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- olen nainut yli 1000 ihmisen kanssa

- useita 3 kimppoja itseäni n. 15 v nuorempien miesten kanssa

-ryhmäseksiä sekalaisilla kokoonpanoilla

-ikäero +16 tai -20 v.

-olen saanut erittäin uskonnollisen kasvatuksen

Eli sä oot se palstan "Uskovainenmies"

Vierailija
517/563 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta sitten opiskelukaveri toi uuden tyttöystävänsä bileisiin. Tyttö oli abi ja kohtalaisen hyvännäköinen. Illan aikana tuli selväksi, että tyttö oli vasta päässyt seksin makuun ja oli kaverini käsittelyssä pahasti puutteessa. Juomat ja jutut lämmitti tunnelmaa ja bileiden jatkoilla suudeltiin ja hyväiltiin toisiamme ollessamme hetkenkin kahden. Sunnuntaina onnistuttiin vetäisemään pikavarvit ennen tytön paluuta kotiin. Kaveri seurusteli tytön kanssa melkein vuoden ja sinä aikana kävin nussimassa hänen tyttöystäväänsä monta kertaa tytön aloitettua opinnot Turussa. Härskiä oli panna kaverin naista ja härskiä oli seksikin. Kaikkea kokeiltiin ainakin kerran ja molemmat oltiin aina valmiina panolle. M51

Vierailija
518/563 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyl toi kaverin tyttären jonka elämässä olen ollu hänen syntymästään asti paneminen on ollut härskeintä.

Vierailija
519/563 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenperheeni oli köyhä 90-luvun laman myötä. Lukion jälkeen muutin Helsinkiin ja ajauduin tilanteeseen, jossa maksoin vuokraa kerta viikossa suuhoidoilla asunnon vanhalle omistajalle.

Hommat hoidettiin miehen työhuoneessa. Kerran menin tuon isännän luota suoraan treffeille nuoren miehen luo, johon tunsin ihastusta. Vaikka hammaspesu oli tehty yleisessä vessassa, niin tuntui kuumottavalta pussailla, kun hetkeä ennen suussa oli ollut ison miehen karvainen ja paksu vehje.

Vierailija
520/563 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain kerran suviseuroissa erästä 12lapsen äitiä oltiin samassa työvuorossa. 3vuotta suhde kesti.

Kummankaan puolisot ei tiedä vieläkään. Nyt ollaan jo yli 65v kumpikin.