härskeintä / "lutkamaisinta"
Vähän kiihoketta kesään -kertokaapa mikä on mielestänne ollut härskeintä / lutkamaisinta / rohkeinta mitä olette tehneet?
(Seksistä siis puhutaan).
Mulla tyttöystävän kanssa sovituskopin suihinotto sessio -loppuun asti.
Poskia vähän kuumotti kun poistuttiin kopista. Kiva sitä silti muistella.
Kommentit (563)
MENKÄÄ POOOOOOOIIIIIISSSSS SSYNTISET!!!! TUOMIO TULEE VARMASTI!!!!!!
Kesämökillä naapuri mökin juhlat kävi pikkuisen äänekkääksi ja mun tehtäväksi lankesi siitä huomauttaminen.
Yöppäri päällä menin suorittamaan asiaa,yö kun oli. Olin vähän päälle kolmekymppinen,pieni ja pippurinen blondi nainen.
Menin pikkuisen uhmakkaana pientä kiukkua potvana ,valmiina pikkuisen huutamaan metelöijille. Uhkaamaan jopa poliisilla kun ammuttii jopa aseella.
Siellä oli saunominen alkamassa ,neljä nuorta miestä oli jo puoli pukeissa.
Huomasi jo kuinka läsnäoloni vaikutti.
Jokaisella oli kohoumat jalkojen välissä.
Paasasin metelöinnistä ja sanoin että älämölö loppuu nyt. Olin kiukkua täynnä.
Kysyin nuorilta miehiltä ,miettivätkö yhtään kun huudattavat musiikkia täysillä.
Mielummin me huudatettais sinua,naista tänne kaivattiinki. Ensimmäinen poika riisui kaikki vaatteet ,siitin ylväästi kovana.
Jäin suu auki katsomaan,tärisin.
Kohta kaikki oli vaatteitta mun ympärillä.
Teki mieli juosta karkuun ,mutta jalat ei pelanneet.
Ime munaa,nyt saat valita,yks sanoi.
Katsoin hämillään kun minut painettiin kontalleen, aika härskisti maistui uroolle.
Laittakaa musiikki hiljemmalle että mieheni ei tule.
Katotaan sen pillu,se jäi mun takaraivoon jyskyttämään. Pillu valui kiimaa kun minut nostettiin jykevälle puutarha pöydälle.
Jouduin näyttämään pilluni neljälle nuorelle miehelle,ja halusin,,halusin munaa.
Kaikki kävi pari kertaa ruiskimassa ,kun makasin pöydällä.
Parin kolmen tunnin tunnin jälkeen vapisevin jaloin palasin omalle mökille vapisevin jaloin . Mieheni ihmetteli missä olin ollut.
Tossa rauhoittelin noita naapurin kolleja,olikin pikkuisen vaikeampi keikka.
Mieheni havahtui,ei helvetti sut on naitu.
Haistoin itsekkin naisellisen tuoksun johon sekoittui uroon tuoksu.
Mieheni meni hymyillen jalkojen väliin ja alkoi nuolemaan.
Eiii älä ,se on arkana.
Siitä huolimatta mun pillua nuoltiin ja omakin mies nousi päälleni. Se oli melko nopea toimitus,huokaisin että olisit voinut pidempään. Jouduin kertomaan kuinka neljä nuorta miestä oli antaneet kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Kesämökillä naapuri mökin juhlat kävi pikkuisen äänekkääksi ja mun tehtäväksi lankesi siitä huomauttaminen.
Yöppäri päällä menin suorittamaan asiaa,yö kun oli. Olin vähän päälle kolmekymppinen,pieni ja pippurinen blondi nainen.
Menin pikkuisen uhmakkaana pientä kiukkua potvana ,valmiina pikkuisen huutamaan metelöijille. Uhkaamaan jopa poliisilla kun ammuttii jopa aseella.
Siellä oli saunominen alkamassa ,neljä nuorta miestä oli jo puoli pukeissa.
Huomasi jo kuinka läsnäoloni vaikutti.
Jokaisella oli kohoumat jalkojen välissä.
Paasasin metelöinnistä ja sanoin että älämölö loppuu nyt. Olin kiukkua täynnä.
Kysyin nuorilta miehiltä ,miettivätkö yhtään kun huudattavat musiikkia täysillä.
Mielummin me huudatettais sinua,naista tänne kaivattiinki. Ensimmäinen poika riisui kaikki vaatteet ,siitin ylväästi kovana.
Jäin suu
Oikeasti olet mies ja unelmoit, että olisit tarinan nainen.
24 -vuotiaana panin rahasta viisikymppisen miehen kanssa. Seksin piti olla pelkkää businesstä, mutta mieheltä löytyi staminaa ja sain kuin sainkin hänen kanssaan orgasmeja. Raha ei tehnyt oloa lutkamaiseksi, mutta orkut hävettää vieläkin. Tykkään edelleen parisuhteessa siitä, kun saan mieheltä pakotettuja orgasmeja. N31
Rakastelin kahden kanssa illan päätteeksi.
Saunoin leirintäalueella miesten vuorolla vanhemman yksin reissussa olevan miehen kanssa. Jotenkin oli vaikuttavan paksu ja iso kulli ja huomasihan se, että kattelin. Kehui vaimoani hyvin kauniiksi ja viehättäväksi ja jotenkin alkoi ottamaan eteen. Kehuin itsekin naistani ja kerroin olevan kiihkeä tapaus ja lähes päivittäin olevan meillä menoa. Illalla kun mentiin omaan mökkiin, niin jätäin tarkoituksella verhot puoliksi auki miehen mökin suuntaan. Valoja sen verran päälle että näkyy sisään ja kun huomasin naapurin ukon olevan sopivassa kohdassa aloin imettäänaisellani munaani pystyyn. Tahalleen asettelin meidät näkösälle. Vaimo kontilleen sängylle ja takaapäin ajot vanhemman miehen tiiratessa. Olipahan kiimaista!
Muistan kun ex naisen kanssa pantiin ravintolan vessassa pikaisesti ja tulin isosti hänen sisään. Palattiin pöytään ja hän oli aivan innoissaan ja sanoi että todella kiihottavaa tuntea kuinka siemenet valuu sisältä kun vieressä kulki ihmisiä :)
Vierailija kirjoitti:
Lutkamaisimmaksi tunsin itseni nuorena 18-vuotiaana naisenalkuna, kun olin iloisen illanvieton päätteeksi hiprakassa antautunut kahdeksan vuotta vanhemmalle miehelle paikalla olleen silloisen tapailukumppanin katsellessa ja kuunnellessa puuhiamme. Muistan vieläkin sen, miten häpesin mennä molempien miesten nähden pesulle vieraan miehen lauettua aamuseksin päätteeksi sisään ilman kondomia, vaikka hetkeä aiemmin olin äänekkäästi pyytänyt jatkamaan suojaamatonta seksiä loppuun asti. Lutkamaista oloa ei helpottanut se, että tapailukumppani kävi kahden jäätyämme aivan kuumana ja tunnusti tyydyttäneensä itseään kuunnellessaan minua toisen miehen käsittelyssä. Suojattua elämää viettäneenä ja vanhoillisen kasvatuksen saaneena en ollut koskaan kuullut sellaisista asioista kuin aisankannatuksesta tai alistamisleikeistä ja koin aivan turhaan vieläkin kiihottavan tilanteen kieroutuneeksi ja itseni täysiveriseksi lutkaksi. N 49
Mulla vastaavat fiilikset mökkiviikonlopun jälkeen. Sain molemmilta paljaalla ja loppuun asti mentiin jokaisella kerralla. Hain jälkiehkäisyn ja tauteja ei tullut. Olin miesten kanssa vuoronperään kun sisu ei riittänyt tuplapanoon. Ajatus kahdesta miehestä jäi vähäsen kutkuttamaan. N35
"Naisenalku" -länkytyksestä tietää, että on jonkun miesolion tekstiä.
Ex appiukolle annoin hotellihuoneessa eron jälkeen baari illan päätteeksi hotellihuoneessa kun olin 24v. Exän isä oli reilu 50v ja naimisissa mutta ei hidastanut menoa. Sai naida yön aikana useampaan kertaan paljaalla ja tulla sisään
Vierailija kirjoitti:
Ex appiukolle annoin hotellihuoneessa eron jälkeen baari illan päätteeksi hotellihuoneessa kun olin 24v. Exän isä oli reilu 50v ja naimisissa mutta ei hidastanut menoa. Sai naida yön aikana useampaan kertaan paljaalla ja tulla sisään
Vielä lutkamaisemmaks tämän sais ku olisit soittanu exälle aamulla ja ehdottanu seksiä ja laittanu nuolemaan pillua :D
Lukion toisena vuonna tapailin samanikäisen poikaystävän lisäksi yli 40 -vuotiasta miestä. Poikaystävä oli söde, mutta hätäinen ja vähän itsekäskin petipuuhissa. Mies opetti kärsivällisesti saamaan orgasmeja ja hänen kanssaan mentiin kaikenlaisissa kinkyilyissäkin ihan päätyyn saakka. Eräänä iltana biletyksen lomassa paljastui, että kilttinä nörttinä pitämäni ystävä kanssani samalta luokalta kävi saman miehen luona. Jostain syytä olin kuvitellut olevani miehen ainoa koulutettava tyttö. Lopetin heti tapaamiset miehen kanssa ja aloin opettaa poikaystävästäni mieluista seksikumppania. Lutkafiilikset helpottivat vasta kun pääsin ylioppilaaksi ja toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. N43
yksi kuuma muisto kun ravintolassa tapasin vanhemman rouvan joka kertoi jo halatessa että ihanaa kun ei ole lämpöä saanut aikoihin. Seisottiin siinä baaritiskillä ja hänellä oli iso takki päällä joka peitti hyvin näkymää kun sujautin käden hänen housuihin ja vastassa oli märkä ja silkkinen vako. Aloin siinä sormittaa ja pyöritellä sormilla klitan päältä ja hän puri huulta ja koitti pitää pokkaa hymyillen. Kiihotun muutenkin paljon kiinnijäämisen riskistä ja ex naisen kanssa oli suikkaria bussissa missä oli ihmisiä muutaman penkin päässä ja sormihoitoa puistossa niin että hän laittoi hupparin mekon päälle peittämään näkymän :33
Vierailija kirjoitti:
Lukion toisena vuonna tapailin samanikäisen poikaystävän lisäksi yli 40 -vuotiasta miestä. Poikaystävä oli söde, mutta hätäinen ja vähän itsekäskin petipuuhissa. Mies opetti kärsivällisesti saamaan orgasmeja ja hänen kanssaan mentiin kaikenlaisissa kinkyilyissäkin ihan päätyyn saakka. Eräänä iltana biletyksen lomassa paljastui, että kilttinä nörttinä pitämäni ystävä kanssani samalta luokalta kävi saman miehen luona. Jostain syytä olin kuvitellut olevani miehen ainoa koulutettava tyttö. Lopetin heti tapaamiset miehen kanssa ja aloin opettaa poikaystävästäni mieluista seksikumppania. Lutkafiilikset helpottivat vasta kun pääsin ylioppilaaksi ja toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. N43
Eihän kokenut vanhempi naistenmies yhteen varpuseen tyydy, mutta voihan sitä pitää positiivisena seksuaalisena kokemuksena ja oppina, jonka voi viedä sitten mukanaan uusiin suhteisiin ja omiin fantasioihin. Antiikin Kreikassahan pidettiin hyvänä, että nuorella pojalla oli vanhempi mies seksin opettajana. Miksei näin voisi olla nykyisin tyttöjen kohdalla siinä kuin poikienkin. :)
Olin yläasteella ja matkustin bussilla kotiin. Bussi oli lähes tyhjä ja istuin sellaisessa välissä, missä oli penkit vastakkain.
Minua vastapäätä istui joku mies ja se kysyi hetken päästä, että haluasinko tienata vähän rahaa. Se piti kädessään satasta ja kyllä minä jo siihen aikaan tiesin, että mitä se on, jos joku tuntematon mies lähentelee nuorta tyttöä.
Mutta satanen oli iso raha enkä saisi ikinä vanhemmiltani niin paljon, vaikka kuinka ruinaisin. Joten kysin, että mitä sen eteen pitää tehdä. Mies sanoi, että näytä millaiset pikkuhousut sulla on. Mulla oli hame päällä, joten sen toiveen toteuttaminen oli aika helppoa. Nappasin rahat ja nostin jalat penkin reunalle, vedin samalla myös hametta ylös.
Mies otti toisen satasen käsiinsä ja sanoi, että jos hän saa sormella koittaa millainen pillu mulla on, niin tämä on sinun. En sanonut mitään, mutta kurotin ottamaan satasen itselleni. Sitten mies vain kumartui eteenpäin, raotti pikkuhousujani ja työnsi sormen sisääni. Sitten mies veti sormen pois ja työnsi sen suuhunsa maiskutellen.
Loppumatkan katsoin ikkunasta ulos ja välttälin sen miehen katsetta. Ikinä ennen eikä jälkeen ole tuntunut noin lutkamaiselta. En ole kertonut tuosta kenellekään enkä ole sen jälkeen tehnyt mitään vastaavaa. Mitäköhän mun mies mahtaisi ajatella minusta, jos tietäisi? Se luulee, että olen tyypillinen kympin tyttö, joka ei ole ikinä tehnyt mitään mistä ei voisi puhua missä vain julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olin yläasteella ja matkustin bussilla kotiin. Bussi oli lähes tyhjä ja istuin sellaisessa välissä, missä oli penkit vastakkain.
Minua vastapäätä istui joku mies ja se kysyi hetken päästä, että haluasinko tienata vähän rahaa. Se piti kädessään satasta ja kyllä minä jo siihen aikaan tiesin, että mitä se on, jos joku tuntematon mies lähentelee nuorta tyttöä.
Mutta satanen oli iso raha enkä saisi ikinä vanhemmiltani niin paljon, vaikka kuinka ruinaisin. Joten kysin, että mitä sen eteen pitää tehdä. Mies sanoi, että näytä millaiset pikkuhousut sulla on. Mulla oli hame päällä, joten sen toiveen toteuttaminen oli aika helppoa. Nappasin rahat ja nostin jalat penkin reunalle, vedin samalla myös hametta ylös.
Mies otti toisen satasen käsiinsä ja sanoi, että jos hän saa sormella koittaa millainen pillu mulla on, niin tämä on sinun. En sanonut mitään, mutta kurotin ottamaan satasen itselleni. Sitten mies vain kumartu
Melkoinen pervo Pirjo olet
Syksyn aikaan. Naapurin eukko tiedettiin katsovan kiikareilla kun uitiin nakuna saunan jälkeen. Miehet ja naiset. Huvitti meitä aikalailla. Syksyllä meillä oli hyvä tattia paikka niemen kärjessä ja rupes sitten himottamaan kesken kaiken. Ehdotin jos nopeet ottais tässä paikkaa ja eukko oli mukana. Lehdet oli miltein tippuneet puista. Se teki hommasta mielen kiintoiseksi . Tietty jännitys antoi lisä mausteen. Kuitenkin olin tarkkaavainen ettei järvellä näkyisi veneitä, kun piilossa oltiin leikisti. Kuitenkin huomasin että kyseinen nainen oli kiikareineen mökkinsä nurkalla, niin silloin ajattelin et nyt saa tsoomata ettei mikään jää näkemättä ja niin tein. Jälkeen päin olen saanut kyseiseltä naiselta tavatessani vienon hymyn, mutta se mikä itselleni jäi mieleen. Nain kahta naista omasta mielestäni samaan aikaan. Vaimoni ei tiedä sitä, koska ei huomannut. Enkä siitä ole kertonut sen koommin, että toimitusta seurattiin kiikareilla naapurin toimesta. Tämä tapahtui vuosi kymmeniä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mies otti toisen satasen käsiinsä ja sanoi, että jos hän saa sormella koittaa millainen pillu mulla on, niin tämä on sinun. En sanonut mitään, mutta kurotin ottamaan satasen itselleni. Sitten mies vain kumartu
Ihan hauska fantasia. Toivottavasti olit fantasiassasi jo vähintään 16v, etkä juuri yläastetta juuru aloittanut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hauska fantasia. Toivottavasti olit fantasiassasi jo vähintään 16v, etkä juuri yläastetta juuru aloittanut.
Eiköhän se ole jo vanhentunut ja mies on jo turvassa seurauksilta.
Annoin hiukan vanhemman upean naisen panna mua sträppärillä. Nautimme molemmat aivan täysillä.
M