härskeintä / "lutkamaisinta"
Vähän kiihoketta kesään -kertokaapa mikä on mielestänne ollut härskeintä / lutkamaisinta / rohkeinta mitä olette tehneet?
(Seksistä siis puhutaan).
Mulla tyttöystävän kanssa sovituskopin suihinotto sessio -loppuun asti.
Poskia vähän kuumotti kun poistuttiin kopista. Kiva sitä silti muistella.
Kommentit (563)
Oon näyttänyt pilluani kadulla tuntemattomalle miehelle. Miksi? Hän kysyi "onko sun alapääkin noin tulipunainen" viitaten värjättyihin hiuksiini. Jotenkin vitutti sellainen joten vetäisin housuni alas, pikkarit sivuun ja mitään sanomatta näytin että ei. Kadulla ei näkynyt ketään muuta joten tein sen.Jälkeinpäin aateltuna aika tyhmänrohkea temppu!
Ensikertalaisesta tuntui todella lutkamaiselta panna autossa työpaikan parkkipaikalla ja sen jälkeen hiippailla paikat jomotellen töihin miehen jäädessä putsaamaan auton ikkunoita huurusta. Kokeneemmille tällainen on kai ihan perusjuttuja. N27
Vierailija kirjoitti:
Ensikertalaisesta tuntui todella lutkamaiselta panna autossa työpaikan parkkipaikalla ja sen jälkeen hiippailla paikat jomotellen töihin miehen jäädessä putsaamaan auton ikkunoita huurusta. Kokeneemmille tällainen on kai ihan perusjuttuja. N27
Mä en ole työpaikan pihalla tehnyt mieheni kanssa mitään saatikka pannut, mut oon työpaikan parkkipaikalla suudellut työkaverin kanssa ja se hieroi mun tissejä paidan alta. Saatto käydä käsi myös märällä pillulla.
Vonkamies olikin varsinainen nypyttäjä. Ei käyttänyt seksissä koko vehjettään, nypytti kuin jänis. Seksi ei oikeastaan tuntunut miltään ja koko homma alkoi ärsyttää. Isojen puheiden jälkeen suoritus oli vaatimaton. Päästin hiljaisen mutta haisevan pierun maatessani selälläni jalat levällään. Kuvottavasta hajusta huolimatta poika jatkoi nypytystään. Vonkaaminen kuitenkin loppui eikä poika kerjännyt uusintatreffejä. N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lutkamaisimmaksi tunsin itseni nuorena 18-vuotiaana naisenalkuna, kun olin iloisen illanvieton päätteeksi hiprakassa antautunut kahdeksan vuotta vanhemmalle miehelle paikalla olleen silloisen tapailukumppanin katsellessa ja kuunnellessa puuhiamme. Muistan vieläkin sen, miten häpesin mennä molempien miesten nähden pesulle vieraan miehen lauettua aamuseksin päätteeksi sisään ilman kondomia, vaikka hetkeä aiemmin olin äänekkäästi pyytänyt jatkamaan suojaamatonta seksiä loppuun asti. Lutkamaista oloa ei helpottanut se, että tapailukumppani kävi kahden jäätyämme aivan kuumana ja tunnusti tyydyttäneensä itseään kuunnellessaan minua toisen miehen käsittelyssä. Suojattua elämää viettäneenä ja vanhoillisen kasvatuksen saaneena en ollut koskaan kuullut sellaisista asioista kuin aisankannatuksesta tai alistamisleikeistä ja koin aivan turhaan vieläkin kiihottavan tilanteen kieroutuneeksi ja itseni täysiverise
Omalle kohdalle osuu samantyyppinen kokemus vähäsen vanhempana. Inttileskenä erehdyin antamaan poikaystävän kaverille ilman kondomia juhlahumussa. Poikaystävä ei tiennyt tapahtuneesta mitään vaikka oli mukana bileissä, pikkarit meni kotona nopeasti pyykkikoriin ja jouduin pihtailemaan sunnuntain lomaa lopettelevan poikaystävän harmiksi. Olin sentään pillereillä ja onneksi ei tullut tauteja. N31
Härskeintä oli nuorena gossena antaa toisen tytön imeskellä vehjettä, jota oli samana päivänä työnnelty toisen tytön pimpsaan ja peppuun. M47
Vierailija kirjoitti:
Härskeintä oli nuorena gossena antaa toisen tytön imeskellä vehjettä, jota oli samana päivänä työnnelty toisen tytön pimpsaan ja peppuun. M47
Teinivuosina oli kyllä aika yleistä toimintaa monella.
Onko härskiä käydä pikaisilla vanhan hoidon luona sen työpaikalla sen työaikana.. se oli iltavuorossa ja päästi mut sisälle lukitusta ovesta ja käytiin siellä pukuhuoneessa ja sitten vaan hiippailin ulos.
Seksitreffit hotellissa töistä tutun miehen kanssa. Seksi oli hyvää, mutta morkkis tulee jo pelkästä ajatuksesta, että näen miestä lähes päivittäin. Eipä tullut ajateltua etukäteen. N 26
Onko härskiä mennä vanhan työkaverin uudelle työpaikalle pikaiselle vanhan työkaverin kanssa? Oli iltapäivä ja se oli iltavuorossa. Ovi oli lukossa ja se päästi mut sisälle ja livahdettiin alakertaan pukkariin panee ja si livahdin taas ulos. Spermat päästettiin pilluun eikä ollu mahkua pestä ja meni pari tuntia ennenku pääs kotio nii spermat valuen piti olla niin kauan ennenku pääs pesee
lutkamaisinta oli kun olin just tullut raskaaksi ja iloittiin siitä mieheni kanssa. sit seuraavana päivänä petin miestäni ja toinen mies laukesi sisääni. menin kotiin ja nuoletin spermaisen pilluni miehelleni, en tiedä huomasiko mitään, ei ainakaan sanonnut siitä mitään.
Olin varmaan 17v kun annoin äitini silloisin avokin katsella mun pillua ja runkata itselleen orkun.
Muistikuva mitä siitä jäi oli kahdenlainen, pieni hävetys, mutta toisaalta oli hämmentävää kun sain aikaan hänelle ison määrän kiihotusta.
Ja mikä vielä kummallisinta, kerroin tästä silloiselle poikaystävälle ja häntä asia lähinnä kiihotti ja hän uteli että kiihotuinko itse siitä.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni ajoi ja minä istuin etupenkillä hame nostettuna ilman pikkareita jalat tuulilasia vasten ja sormetin. Katsoin tarkasti jokaista vastaantulevaa rekka- ja bussikuskia silmiin. Laukesin vaikka kuinka monta kertaa. Miehellä oli kalu ulkona sepaluksesta kivikovana. Se vaan käski mun jatkaa. Oli tosi kiihottavaa. Nyt kun on aina lapset kyydissä, ei voi enää tehdä tuommoista. Mutta jos sinä voit, niin kokeile. Kyllä kannattaa.
mitä jos joku pikkujonne 12v on siellä etupenkillä kyydissä? ja näkee sun majavan? no naisilla on kaikennäköisiä etuoikeuksia.
Harrastin seksiä 4 miehen kanssa mieheni katsellessa.
Olen joskus nuoruudessa masturboinut anopin katsellessa.
Oon maksusta yhdessä ystävättäreni kanssa kussut miehen päälle heinäpellossa. Tämän jälkeen nuollut toisen kusista pillua. Ystävätär sormetti minua ja antoi miehen nuolla sormensa.
Vierailija kirjoitti:
On vähä lutkis olo, kun tuli annettua pildee työkaverille eilen, vaikka olen naimisissa ja yhden lapsen äiti. Kauheeta tällainen syyllisyys. Ei olisi mitään syytäkään, kun tätä harrastaa ihan jatkuvastikin suurin osa naimisissa olevista ja ite sorruin vain yhen kerran. Jotenkin se naiminen vain tuntu kyllä ihanalta vieraan kanssa välillä, kun olen jo toistakymmentä vuotta touhunnut saman miehen kanssa.
11 vuotta vanha viesti, mutta haluan vastata: Ei muuten suurin osa naimisissa olevista harrasta jatkuvasti.
Parikymppisenä otin mieheltä suihin loppuun asti rahaa vastaan. M61v.
Tapahtui 30 vuotta sitten ja silti kuumottaa vieläkin. Olin 16-vuotias ja vein vasta tapaamani miehen kotiin, jossa ei ollut muita paikalla. Sanoin olevani vanhempi ja kokeneempi vaikka kokemusta oli vain yhdestä poikaystävästä. Miehellä oli kookas varustus ja hän oli hyvin kekseliäs. Minä taas olin nuori, villi ja halukas oppimaan. Ihana kokemus, mutta siitä jäi vähän lutkamainen olo jälkikäteen. N 46
En tiedä mikä hiton juttu olisi miehellä vastaavanlainen vaihtoehto puutteessa oloon, mutta todellakin alkaa kaikki oleen tässä tilassa vaihtoehtoja... M48
Mutta vaikea uskoa ettäkö joutuisit puutteessa "tyytymään" pelkkään peppupanoon =)