härskeintä / "lutkamaisinta"
Vähän kiihoketta kesään -kertokaapa mikä on mielestänne ollut härskeintä / lutkamaisinta / rohkeinta mitä olette tehneet?
(Seksistä siis puhutaan).
Mulla tyttöystävän kanssa sovituskopin suihinotto sessio -loppuun asti.
Poskia vähän kuumotti kun poistuttiin kopista. Kiva sitä silti muistella.
Kommentit (564)
olin kaverin mökillä viikonloppua viettämässä, saunaan mentiin sekasaunaan, kuten ennenkin.
Kaverini lähti vilvottelemaan ja jätti minut vaimonsa kanssa kahden. Se että saunan ovi pamahti kiinni, rouva kääntyi päätyseinälle nojaamaan, nosti jalkansa lauteille ja tarjoili minulle niin kokorahalla nähtävää. En muista katselleeni koskaan niin suoraan ja häpeilemättä naisen jalkojen väliin kuin silloin. Oli erittäin kiihottava hetki.
Muistelen tätä useinkin, vaikka muuta tähän ei sitten liittynytkään. Ei sanoja, ei kosketuksia. Oli vain nähtävää =)
Vierailija kirjoitti:
olin kaverin mökillä viikonloppua viettämässä, saunaan mentiin sekasaunaan, kuten ennenkin.
Kaverini lähti vilvottelemaan ja jätti minut vaimonsa kanssa kahden. Se että saunan ovi pamahti kiinni, rouva kääntyi päätyseinälle nojaamaan, nosti jalkansa lauteille ja tarjoili minulle niin kokorahalla nähtävää. En muista katselleeni koskaan niin suoraan ja häpeilemättä naisen jalkojen väliin kuin silloin. Oli erittäin kiihottava hetki.
Muistelen tätä useinkin, vaikka muuta tähän ei sitten liittynytkään. Ei sanoja, ei kosketuksia. Oli vain nähtävää =)
voi hitto, olisit nyt painanut kun kerran tarjottiin
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt härskeintä, mutta kiihottavaa.
Säädin eräiden festareiden päätöspäivänä yhtä tyttöä, jolla oli mennyt ns. lujaa ja hän oli sekstaillut kahden miehen kanssa sinä päivänä. Oli ihana nussia, kun pesemätön alapää tuoksui valmiiksi kortsulta ja paikat oli pehmitettynä. Olin kyllä itsekin säätänyt toisen kanssa... Kovat orkut saatiin molemmat. Se oli nuorempana tuota, nyt oma tytär kinuaa festareille ensi kesäksi :)
Oijoi tuossa kun olis päässy liukkaille :)
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä Saimaalla retkisatamassa juttelin naapuriveneen omistajan ja samalla vanhan tutun kanssa siten että seisoin etukajuutan kattoluukussa puoliksi ulkona. Eipähän naapuri tiennyt että samalla hänen vaimonsa runkkasi ja otti suihin minulta kannen alla näkymättömissä :))
Tää oli paras! Kerro lisää miten sait hänen vaimon suostumaan? Miten tilanne eteni ja mistä tuo lähti? Miten hänen vaimonsa oli veneessäsi?
Vierailija kirjoitti:
Jouduin lapsen leirikoulun valvojaksi. Ilmassa oli ollut pientä flirttiä erään toisen vanhemman kanssa vaikka molemmat naimisissa. Viimeisen illan iltajuhlan aikana käytiin kiihkeästi rakastelemassa jumppasalin jumppapatjoilla. Jemmasimme sen käyttämämme jumppapatjan alimmaksi. Silti, joku oppilas saa oudon tuoksun nokkaansa jonsin päivänä. Muuta sotkua ei tullut kuin vähän mehuja koska pilleri - saattoi laskea sisään. Jälkikäteen vessaan käsipyyhepesulle....tunsin itseni todella nartuksi ja minä pahinta, rakastin joka sekuntia.
Kumpi teki aloitteen ja miten? Mulla oli vastaava tilanne joku aika sitten mutta en uskaltanut lähestyä koska aina ajattelee että toinen ei ala pettämään puolisoaan tai millekkään ja jos siinä nolaakin itsensä. Miten saada varattu suostuteltua?
Vierailija kirjoitti:
Sen aikaisen miesystäväni kaksi bändikaveria oli meillä kylässä juhlimassa. Mieheni sammui ja kaverit alkoivat härnätä minua, mikä johti siihen, että annoin molempien naida minua peräjälkeen. Toinen vahti ettei mieheni herää kun toinen bylsi. Välillä äijä jotain urahteli ja meinasi heräillä, kyllä se vähän jännitti. Silti sain jälkimmäisen kanssa ihanan orgasmin.
Kaverit lähtivät ja kun mieheni heräsi myöhemmin, tahtoi panna. Ihmetteli vähän että olempa liukas, mutta oli vain tyytyväinen.Tämä oli ainut kerta, mutta myöhemmin kyllä pelattiin näitten bändikavereitten kanssa silmäpelejä, muttei menty enää sänkyyn.
Mistäs tää lähti ? Tissien hieromisesta vai kysykö kaverit suoraan? Todella kiihottavaa ois ollu silloin olla toinen kavereista tai sun luona kylässä :)). Kiihotutko usein vieraista miehistä kun oma mies on lähellä vai oliko tää vain lipsahdus?
Vierailija kirjoitti:
En olis kyllä pystyny pitämää näppejä erossa tuossa tikanteessa :). Varsinainen vaimo sillä.. varmaan tais olla kovat mielessä
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti se kun oma kundikaveri sammui ja nain sen parhaan kaverin kanssa keittiössä...
Kaduttiko vai oliko liika humala ja mietitkö mitä jos miehesi herää? Kumpi teki aloitteen ja hyppäsitkö heti mukaan? Miten tilanne eteni
Vierailija kirjoitti:
Sen aikaisen miesystäväni kaksi bändikaveria oli meillä kylässä juhlimassa. Mieheni sammui ja kaverit alkoivat härnätä minua, mikä johti siihen, että annoin molempien naida minua peräjälkeen. Toinen vahti ettei mieheni herää kun toinen bylsi. Välillä äijä jotain urahteli ja meinasi heräillä, kyllä se vähän jännitti. Silti sain jälkimmäisen kanssa ihanan orgasmin.
Kaverit lähtivät ja kun mieheni heräsi myöhemmin, tahtoi panna. Ihmetteli vähän että olempa liukas, mutta oli vain tyytyväinen.Tämä oli ainut kerta, mutta myöhemmin kyllä pelattiin näitten bändikavereitten kanssa silmäpelejä, muttei menty enää sänkyyn.
Ihanan kiellettyä :) olitko vielä miehiä vanhempi että saivat paljaalla pojat vanhempaa naista ja laskea sisään? Pyysitkö itse naimaan vai tekikö mieli kieltäytyä?
nuolenaina kirjoitti:
Vuokrasin parikymmentä vuotta sitten viikonlopuksi mökin Joutsan läheltä.Illalla saunoin,ja kävin uimassa pitkän kaavan mukaan.Laiturilla istuessa alasti,kuulin veden loisketta läheltä.Sieltä ui nainen minua kohti,ja lähemmäs tullessa huomasin,että hänkin oli ilkosillaan.
Normi tervehdykset,jne,jne. Nainen kertoi olevansa yksin mökillä,mies oli lapissa kaverin kanssa.Pyysin saunaa,nainen ei epäröinyt hetkeäkään.Jo saunan terassilla nainen tarttui veitikkaan kiinni,ja sanoi että saunaan ehditään myöhemminkin.Siinä vedettiin ekat pikaisesti.Pari kolme kertaa käytiin uimassa illan mittaan,joka kerta otettiin ilo irti seksistä.
Yöllä myöhemmin makoiltiin uupuneena seksin jälkee,nainen sanoi kostavansa miehelleen lapin reisun.Siellä se kuulemma käy naimassa joka kesä.
Aamulla vielä jatkettiin kun heräiltiin.Mahtava vuorokausi vieraan naisen kanssa.
Ja arvatkaa,millä nainen lähti takas omalle mökille.....uimalla.
Ihan ku leffasta :D naitteko ja näittekö naisen kanssa vielä? Onko muita vastaavia juttuja?
Vaimo jutteli äitinsä kanssa puhelimessa kun nuolin ja sormetin vaimoa. Vaikeuksia oli vaimolla kun laukesi. Äiti oli ihmetellyt ääniä mutta vaimo kuittasi sen vain joillain häiriöillä linjoilla.
Irstainta varmaan ollut se, kun pyysin vaimoa ottamaan suihin mun kaverilta. Itsellä oli nimittäin huono omatunto kun olin päässy kaverin kanssa sen vaimoa naimaan. Nykyään ollaan kaikki exiä, vaimo tykkäs nimittäin kaverin munasta sen verran että jatkoivat myöhemmin kahdestaan.
Lutkamaisinta on minulla se, että tykkään alistua ja nautin piiskaamisesta ja myös peppuseksistä. Teen niitä vain mieheni kanssa, enkä ole pettänyt häntä, en voisi pettää.
Meillä on usein niin, että samalla kun otan mieheltäni suihin, hän piiskaa minua, tai samalla kuin hän nai tapaapäin, antaa myös piiskaa. Tai samaan aikaan piiskaa ja dildoa.
Nyt ajateltiin, että hän alkaisi antaa piiskaa tietyistä jutuista niin kuin rangaistuksena. Ja että sovittaisiin joku tietty määrä iskuja, jotka hän antaisi, vaikka pyytäisin lopettamaan. Normaalisti hän lopettaa heti, kun pyydän. Jotenkin tosi kiihottava ajatus. Mutta en kerro näistä asioista kuin täällä, en kehtaisi millään paljastaa, mitä harrastamme kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
mun tempaus on aika kiltti.
Oltiin mieheni kanssa jossain kekkereissä. Olin yksin keittiössä ja juttusille tuli yksi puolituttu mies ja heitti jotain kaksimielistä kommenttia asustani. No pienessä nousuhumalassa kun olin, menin ihan lähelle ja hieroin hänen housun etumustaan ja puristelin pikkuveikkaa ja menin muiden seuraan...
Oisit vähän nuolassu ja imeny ja antanu lämpimän lastin ryöpytä suuhun vaan
Mulla on varmaan se, että rakastelimme mieheni kanssa julkisessa parkkihallissa pimeässä nurkassa. Yhdyntä tapahtui niin, että molemmat seisoimme, ja mies tuli sisääni takaapäin. Oli suunnattoman kiihottavaa ja samalla vähän pelottavaa, että voisimme jäädä kiinni tästä. Aktin aikana muutama ihminen tuli ja poistui hallista, mutta eivät huomanneet meitä.
Jälkeenpäin naureskelimme, että meistä taisi kuitenkin jälki jäädä johonkin valvontakameraan.
Vierailija kirjoitti:
Huh kun patukka koveni lahkeessa tätä lukiessa ... Lisää näitä! Annatko helposti vieraiden härnätä?
Vierailija kirjoitti:
No de kun jäin avaimitta ulos yöhön ja pyysin naapurin setää laskemaan sisään - ja se laski.
Pyysikö naapuri iltakahville ja tuli auttamaan vai miten ?
Vierailija kirjoitti:
Härskeintä oli kun oli bileet. Kolme miestä hoiteli mut ihan helläksi, näillä miehillä oli vaimot mukana. He tulivat yksitellen hoitamaan mut saunalle, tuntui syntisen hyvältä olla narttu.
Kunnon spermaluovutussauna jälkiliukkaiden kera?? Eikö kukaan vaimoista huomannut vai miten ne yksitellen tuli? Odotitko saunassa jalat levällään?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mahdottomia tullut tehtyä mutta härskeintä oli kai se kun vuosia sitten panin kaverin pikkusiskoa autossa sivutiellä.
Autossa paneminen vaati aivan oman tekniikkansa mutta kyllä se onnistuu
Pyysikö se sisko johonki ajamaan vai oliko perustauko ja pikapano ja teit aloitteen??
Hitto vie mikä ketju ! Lisää tarinoita