Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

härskeintä / "lutkamaisinta"

Vierailija
23.06.2009 |

Vähän kiihoketta kesään -kertokaapa mikä on mielestänne ollut härskeintä / lutkamaisinta / rohkeinta mitä olette tehneet?

(Seksistä siis puhutaan).

Mulla tyttöystävän kanssa sovituskopin suihinotto sessio -loppuun asti.

Poskia vähän kuumotti kun poistuttiin kopista. Kiva sitä silti muistella.

Kommentit (563)

Vierailija
181/563 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrasin parikymmentä vuotta sitten viikonlopuksi mökin Joutsan läheltä.Illalla saunoin,ja kävin uimassa pitkän kaavan mukaan.Laiturilla istuessa alasti,kuulin veden loisketta läheltä.Sieltä ui nainen minua kohti,ja lähemmäs tullessa huomasin,että hänkin oli ilkosillaan.

Normi tervehdykset,jne,jne. Nainen kertoi olevansa yksin mökillä,mies oli lapissa kaverin kanssa.Pyysin saunaa,nainen ei epäröinyt hetkeäkään.Jo saunan terassilla nainen tarttui veitikkaan kiinni,ja sanoi että saunaan ehditään myöhemminkin.Siinä vedettiin ekat pikaisesti.Pari kolme kertaa käytiin uimassa illan mittaan,joka kerta otettiin ilo irti seksistä.

Yöllä myöhemmin makoiltiin uupuneena seksin jälkee,nainen sanoi kostavansa miehelleen lapin reisun.Siellä se kuulemma käy naimassa joka kesä.

Aamulla vielä jatkettiin kun heräiltiin.Mahtava vuorokausi vieraan naisen kanssa.

Ja arvatkaa,millä nainen lähti takas omalle mökille.....uimalla.

Vierailija
182/563 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolenaina kirjoitti:

Vuokrasin parikymmentä vuotta sitten viikonlopuksi mökin Joutsan läheltä.Illalla saunoin,ja kävin uimassa pitkän kaavan mukaan.Laiturilla istuessa alasti,kuulin veden loisketta läheltä.Sieltä ui nainen minua kohti,ja lähemmäs tullessa huomasin,että hänkin oli ilkosillaan.

Normi tervehdykset,jne,jne. Nainen kertoi olevansa yksin mökillä,mies oli lapissa kaverin kanssa.Pyysin saunaa,nainen ei epäröinyt hetkeäkään.Jo saunan terassilla nainen tarttui veitikkaan kiinni,ja sanoi että saunaan ehditään myöhemminkin.Siinä vedettiin ekat pikaisesti.Pari kolme kertaa käytiin uimassa illan mittaan,joka kerta otettiin ilo irti seksistä.

Yöllä myöhemmin makoiltiin uupuneena seksin jälkee,nainen sanoi kostavansa miehelleen lapin reisun.Siellä se kuulemma käy naimassa joka kesä.

Aamulla vielä jatkettiin kun heräiltiin.Mahtava vuorokausi vieraan naisen kanssa.

Ja arvatkaa,millä nainen lähti takas omalle mökille.....uimalla.

Oli niin uskomaton juttu että täytyy olla, otitteko vielä uusiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/563 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei otettu uusiks.En vuokrannu sitä mökkiä myöhemmin.

Vierailija
184/563 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö kerroppa laituripaikka niin kipaisen veneellä stekkaamassa oliko se meidän muija

Vierailija
185/563 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin ruumishuoneella nuorehkoa naista juuri ennen polttohautausta.

Vierailija
186/563 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panin ruumishuoneella nuorehkoa naista juuri ennen polttohautausta.

Kyyti oli kylmää.

Vai panitko leskeä?

Vierailija
187/563 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla nussinut alasängyllä jonku randomi miehen kanssa samaan aikaan kun kaveri viereisellä pedillä nai setänsä kanssa. Lopuksi heitettiin molemmat aivan kammo mällit kaverin kanssa sen sedän fledaan ja viiksiin.

Vierailija
188/563 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivalla nussinut alasängyllä jonku randomi miehen kanssa samaan aikaan kun kaveri viereisellä pedillä nai setänsä kanssa. Lopuksi heitettiin molemmat aivan kammo mällit kaverin kanssa sen sedän fledaan ja viiksiin.

no voihan vittu

Vierailija
189/563 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin händyyn kerran.

Vierailija
190/563 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin lapsen leirikoulun valvojaksi. Ilmassa oli ollut pientä flirttiä erään toisen vanhemman kanssa vaikka molemmat naimisissa. Viimeisen illan iltajuhlan aikana käytiin kiihkeästi rakastelemassa jumppasalin jumppapatjoilla. Jemmasimme sen käyttämämme jumppapatjan alimmaksi. Silti, joku oppilas saa oudon tuoksun nokkaansa jonsin päivänä. Muuta sotkua ei tullut kuin vähän mehuja koska pilleri - saattoi laskea sisään. Jälkikäteen vessaan käsipyyhepesulle....tunsin itseni todella nartuksi ja minä pahinta, rakastin joka sekuntia.

Vierailija
191/563 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä otti multa suihin paikallisliikenteen bussissa yövuorolla....  Takapenkillä oltiin ja lähin tyyppi oli kolmanneksi viimeisellä penkkirivillä....

Tänään oon pyytänyt kotiin nuoremman miehen joka nai meitä molempia peppuun ja häipyy sit paikalta....

Vierailija
192/563 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut pikkujoulussa yhdelle firman naisista suuseksiorgasmin niin että viisi minuuttia naisen orkun jälkeen hänen mies haki hänet kotiin. Oli jännä fiilis kun ajattelin että nainen istuu miehensä vieressä vielä pillu märkänä ja orkusta hyvä olo.

Vierailija
193/563 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten toteutin fantasiani. Netin kautta tavattu mies tuli hämärässä yössä tapaamaan minua kesken konferenssin illanvieton. Tavattiin ulkona. En tunnistaisi häntä missään, piti toiveeni mukaisesti hupun päässä ja oli pimeää. Ehtona on, että hänellä on kookas varustus.

Mekko ylös, kalu esiin ja minua pantiin rajusti takaapäin talon takana. Olin jo tunteja aikaisemmin kiihottunut tietäessäni, että kello lähenee kohti tapaamista/panoa...

Tavallaan sama. Olin Tinderissä jutellut yhden 23-vuotiaan kanssa joitakin viikkoja, oli ihan kuumottava ja hyvin innokkaan tuntuinen tapaus, mutta tuntui kuitenkin liian nuorelta että olisi (aiemmin) huvittanut nähdä. Olin itse siis 39. Eräänä iltana parin viinilasillisen jälkeen, kun olin jo sängyssä, ehdotin kuitenkin haluaisiko hän tulla visiitille makuuhuoneeseeni terassin oven kautta. En olisi ikinä arvannut että olisi uskaltanut, mutta poika innostui heti! Asui siis samassa lähiössä, annoin speksit mistä ovesta sisään ja alle puolen tunnin päästä mulla oli siellä pimeässä makkarissa erittäin kiihkeä nuori mies...

Vierailija
194/563 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten toteutin fantasiani. Netin kautta tavattu mies tuli hämärässä yössä tapaamaan minua kesken konferenssin illanvieton. Tavattiin ulkona. En tunnistaisi häntä missään, piti toiveeni mukaisesti hupun päässä ja oli pimeää. Ehtona on, että hänellä on kookas varustus.

Mekko ylös, kalu esiin ja minua pantiin rajusti takaapäin talon takana. Olin jo tunteja aikaisemmin kiihottunut tietäessäni, että kello lähenee kohti tapaamista/panoa...

Tavallaan sama. Olin Tinderissä jutellut yhden 23-vuotiaan kanssa joitakin viikkoja, oli ihan kuumottava ja hyvin innokkaan tuntuinen tapaus, mutta tuntui kuitenkin liian nuorelta että olisi (aiemmin) huvittanut nähdä. Olin itse siis 39. Eräänä iltana parin viinilasillisen jälkeen, kun olin jo sängyssä, ehdotin kuitenkin haluaisiko hän tulla visiitille makuuhuoneeseeni terassin oven kautta. En olisi ikinä arvannut että olisi uskaltanut, mutta poika innostui heti! Asui siis samassa lähiössä, annoin speksit mistä ovesta sisään ja alle puolen tunnin päästä mulla oli siellä pimeässä makkarissa erittäin kiihkeä nuori mies...

Ja oli kyllä erittäin kuumottavaa olla iholla, kun ei nähty toisiamme, talvi ja pimeää kun oli. Lämmin iho ja kova penis, huokaukset ja kosketukset... Pimeässä hän lopetettuamme myös pukeutui ja lähti samaa kautta kun oli tullut. Edelleen tiedän hänen ulkonäkönsä vain kuvista. :D

Vierailija
195/563 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vähä lutkis olo, kun tuli annettua pildee työkaverille eilen, vaikka olen naimisissa ja yhden lapsen äiti. Kauheeta tällainen syyllisyys. Ei olisi mitään syytäkään, kun tätä harrastaa ihan jatkuvastikin suurin osa naimisissa olevista ja ite sorruin vain yhen kerran. Jotenkin se naiminen vain tuntu kyllä ihanalta vieraan kanssa välillä, kun olen jo toistakymmentä vuotta touhunnut saman miehen kanssa.

Nonii elikkäs kun muutkin tekee niin se on ok?. Ei ole alempaa eläintä mailmassa kun pettäjä. Viipellä sinkkuna sen munan päällä eläkä tee toisille pahaa. Oletko ajatellut saavasi taivaspaikan jos semmoinen sattuukin olemaan?.

Vierailija
196/563 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen käskee nuolemaan peppuaan ja aidosti nauttii siitä.

Vierailija
197/563 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä selvitän teiän henkilöllisyydet ip-osotteiden avulla ja etin teiän miehet somesta..hyvää jouluu pettäjä paskat

Vierailija
198/563 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upean kiimasia juttuja täällä :) kertokaa tarkemmin vaan miten tilanteeseen päädyitte

Vierailija
199/563 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut pikkujoulussa yhdelle firman naisista suuseksiorgasmin niin että viisi minuuttia naisen orkun jälkeen hänen mies haki hänet kotiin. Oli jännä fiilis kun ajattelin että nainen istuu miehensä vieressä vielä pillu märkänä ja orkusta hyvä olo.

Kertokaa miten päädytte ja ehdottelette varatuille seksiä? Miten he reagoivat ja eikö pelota että jäät kiinni tai jos se menee kertomaan sun puolisolle?

Vierailija
200/563 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju pistää kyllä punttiin vibaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän