Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

härskeintä / "lutkamaisinta"

Vierailija
23.06.2009 |

Vähän kiihoketta kesään -kertokaapa mikä on mielestänne ollut härskeintä / lutkamaisinta / rohkeinta mitä olette tehneet?

(Seksistä siis puhutaan).

Mulla tyttöystävän kanssa sovituskopin suihinotto sessio -loppuun asti.

Poskia vähän kuumotti kun poistuttiin kopista. Kiva sitä silti muistella.

Kommentit (563)

Vierailija
201/563 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan

Vierailija
202/563 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mieheni kävi panemassa minua työhuoneessani keskellä päivää (mies on samalla työpaikalla). Olen opettaja ja jatkoin siitä seuraavalle tunnille hymyssä suin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/563 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin panemassa vaimoa töissä kun se oli iltavuorossa, joku pöytä keittiön eteisessä joka oli sopivalla korkeudella, rouva siihen selälleen hameenhelmaa ylös ja pöksyt pois, oli aika härskiä kun pidin jaloista kiinni ja naitiin antaumuksella

Vierailija
204/563 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härski temppu oli kun työkaverini rempseä rouva otti suihin kesken päivän työpaikan saunan pukuhuoneessa, väitin ettet uskalla mutta toisin kävi

Vierailija
205/563 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisen ostoskeskuksen vessassa on tullut pantua siivoojaa. Sain vielä stringit muistoksi.

Vierailija
206/563 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misit kirjoitti:

Paikallisen ostoskeskuksen vessassa on tullut pantua siivoojaa. Sain vielä stringit muistoksi.

Ei tainnut olla tuntematon siivooja? Vai miten päädyitte ja kumman aloitteesta?

Vierailija
207/563 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaasona ja annoin sulhaselle pika suikkarin jatkoilla ja myöhemmin samana iltana morsiammen isä pani mua.kaikki oltiin varattuja minä myös mut rakastan vain seksiä.N36

Vierailija
208/563 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheat seisokkisävärit sain muutamasta naisen tarinasta tästä

Vierailija
209/563 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon kanssan melko normi viikonlopun rakastelu sessio, joka päättyi omaan laukeamiseen, Panin häntä takaa ja juuri ennen orkkua vetäsin peniksen hänen sisältä ja laukesin paroiden väliin. Vaimo siihen sitten että nyt nuolet minun puhtaaksi, jota en koskaan ennen kyllä ollut tehnyt, mutta joku naksahti päässä, se tuntui jopa kiihottavalta, kuvitellen että siinä on jonkun toisen miehen spermat

Vierailija
210/563 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tää niin härskiä on, mutta viime lauantaina oltiin poikaystävän kämpillä hommissa. Olin kontillani sohvan selkänojaa vasten, mies otti takaapäin. Yhtäkkiä pienen yksiön ovikello soi, miehen kaveri se siellä, alkoi rynkyttää postiluukkua ja huhuilla postiluukusta miestäni nimeltä. Multa pääsi spontaani voihkaus, mies pysähtyi kivikova muna mun sisuksissa niin syvällä kuin vaan menee. Purin kämmeneeni etten olisi huutanut kun mies hetken päästä jatkoi panemista, kaveri rappukäytävässä, mies ei pystynyt pidättelemään. Kaveri jossain vaiheessa uskoi ettei jäbä oo kotona ja lähti. Repesin nauruun jälkikäteen, ei meinannut tulla loppua.

Vierailija
211/563 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut tiukalla näitä lukiessa

Vierailija
212/563 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaasona ja annoin sulhaselle pika suikkarin jatkoilla ja myöhemmin samana iltana morsiammen isä pani mua.kaikki oltiin varattuja minä myös mut rakastan vain seksiä.N36

No ei se seksin rakastaminen riitä syyksi rikkoa ihmissuhteita.

Vierailija
213/563 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä Saimaalla retkisatamassa juttelin naapuriveneen omistajan ja samalla vanhan tutun kanssa siten että seisoin etukajuutan kattoluukussa puoliksi ulkona. Eipähän naapuri tiennyt että samalla hänen vaimonsa runkkasi ja otti suihin minulta kannen alla näkymättömissä :))

Vierailija
214/563 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli kyllä härskeintä tähä mennessä, lensikö mälli suuhun vai jatuiko paneminen kannen alla

Vierailija
215/563 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni joutui kerran jäämään ylitöihin, ei ollut ehtinyt myöskään syödä mitään sinä päivänä. Tiesin, että pieni toimisto joten varmaan on yksin siellä. Kävinpä sitten jotain evästä kaupasta ja menin hänen työpaikalle ilahduttamaan.

Homma päättyi lopulta siihen, että otin poskeen työpöydän alla. Oli todella kuumaa touhuilla "kielletyssä paikassa".

Vierailija
216/563 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 19:35"]

Mieleeni ovat eniten jääneet seuraavat:

Laivalla ystäväni ja minä vieraiden miesten kanssa. Molemmat omissa sängyissään kiimaisten nuorten miesten kanssa. Kiihotuimme valtavasti kun naapurisängyssä oli melkoiset panot. Ei huono kokemus ollenkaan mutta en enää koske itseäni nuorempiin ;)

Salarakkaan kanssa kesäiltana metsäautotiellä pikaiset panot niin, että minä nojasin autonpenkkiin ja mies pani takaapäin. Oli melko suosittu koiran ulkoilutusreitti ja ajatus kiinni jäämisestä teki tilanteesta kutkuttavan...

Vuosia sitten työpaikan pukuhuoneessa yövuorossa. Vuorossa ollut sähkömies  otti rajusti seinää vasten... Hmmmm..tätä en unohda koskaan ;)

Keittiön lattialla putkimiehen lirkuteltua minut antautumaan. Vesiputki tuli korjattua ja minut rassattiin samalla... pelko oli, että muut remonttimiehet tulevat ruokatauolta kesken kaiken...

Baari-illan jälkeen jatkot hotellihuoneessa komean miehen kanssa...kävi kimppuun jo hississä, osa vaatteista lähti käytävällä ja heti kun ovi pamahti kiinni otin suihin ja pantiin kuin eläimet. Sängyssä, suihkussa, lattialla...tästä on vain viikko aikaa ;)

Niin ja parhain kokemus on talvelta. Laivalla jälleen... Koko illan jatkuneen flirttailun jälkeen ajauduin vieraan muehen kanssa hyttiin kaksin. Kiihkeää seksiä, iso kalu. Nuolemista ja uskomatonta seksiä. Seuraan liittyi jossain vaiheessa muehen ystävä joten sain peräkkäin kahta hervotonta kalua. Miehillä oli uskomaton kesto ja laukesin monta kertaa...ihana yö!

Sähkömiehet on parhaita. Ne saa kotin tilaamalla

Kertokaa lisää näistä sähkömiehistä onko ne itse ehdottaneet teille seksiä ja miten tilanne on edennyt?? Onko ne suoraan kysyneet? Itse sähkömiehenä en uskaltaisi ehdottaa naiselle ellei peli ole ihan selvä. Miten miehet ehdottaa seksiä teille yleensä?

Vierailija
217/563 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä Saimaalla retkisatamassa juttelin naapuriveneen omistajan ja samalla vanhan tutun kanssa siten että seisoin etukajuutan kattoluukussa puoliksi ulkona. Eipähän naapuri tiennyt että samalla hänen vaimonsa runkkasi ja otti suihin minulta kannen alla näkymättömissä :))

Pyysitk suoraan vierasta vaimoa ottamaan suihin vai miten tilanne eteni? Kertokaa miten uskallan ehdottaa tollaista yhden tutun kuumalle vaimolle kenen kans jutellaan paljon? Lisää näitä juttuja on niin pirun kiihottavia jos joku vielä näkee mutta ei tiedä mitä tapahtuu

Vierailija
218/563 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kivan lutkamainen olo, kun joskus innostun kesämekon kanssa ilman pikkareita ulos vaikkapa shoppailemaan.

Ootko koskaan yllättäen pannut ilman pikkareita hameessa kaupungilla?

Vierailija
219/563 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up vieraaseen naiseen lastin laskeminen on parasta

Vierailija
220/563 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt härskeintä, mutta kiihottavaa.

Säädin eräiden festareiden päätöspäivänä yhtä tyttöä, jolla oli mennyt ns. lujaa ja hän oli sekstaillut kahden miehen kanssa sinä päivänä. Oli ihana nussia, kun pesemätön alapää tuoksui valmiiksi kortsulta ja paikat oli pehmitettynä. Olin kyllä itsekin säätänyt toisen kanssa... Kovat orkut saatiin molemmat. Se oli nuorempana tuota, nyt oma tytär kinuaa festareille ensi kesäksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi