Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlistä ilmaisia vaippoja.

Vierailija
21.06.2008 |

Ottaa päähän vaikka asia on todellisuudessa pieni, mutta en pidä siitä että asiakkaita tahalleen huijataan.

Olen käyttänyt lapsillani Lidlin vaippoja, siinä sinisessä pussissa olevia teippivaippoja. Nyt on jo kolmas pussi menossa jonka vaipoista puuttuu se kosteusindikaattori. Pussin kylki kyllä isosti sitä mainostaa, vaan vaipoista puuttuu.

Kahdesta pussista sain jo rahat takaisin, ensi viikolla haen tästä kolmennesta ja taidan tehdä jonnekin kuluttaja-asiamiehelle ilmoituksen.

Käykääs siis ostoksilla Lahdessa Launeen Lidlissä ja saatte lapselle ilmeiset vaipat.

Paketin sisällön kun pitää vastata sitä mitä mainostetaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niitä halpoja pieniä pakkauksia vai toujoursseja? meillä välillä noita isommis pakkauksis olevia eikä ole vikaa löytynyt ( muuten kuin viime pakkauksessa puuttui osasta vaippoja teippien tarrapinta). täytyypä käydä taas lidlissä ostoksilla, launeen lidl kun on vieressä :)

Vierailija
2/14 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ekaa olin ostanut Nastolan Lidlistä. Viimeksi urputtivat, että kun näistä ei ole kukaan muu valittanut. Minä sanoin että mitäs se mulle kuuluu, minä huomasin virheen ja nyt valitan. Jos tuote ei ole sitä mitä luvataan, ei sitä voi täyteen hintaan myydä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noita vaippoja tehdään PALJON, ja jos jossain tehtaassa sattuu tuotantolinjalla olemaan häikkää joka havaitaan vasta esim. vuorokauden kuluttua, niin niitä vaippoja saattaa olla "sadoissa kaupoissa".

Menet vain ja palautat vaipat, kannattaa sanoa että jo kolmas kerta, ja kehoittaa heitä tutkimaan vielä kaupassa olevien vaippojen pakkausmerkinnät JOS niistä saisi selville ovatko epäkelpoa erää. Luulotavasti saat vielä jotain lisähyvitystä... Siis uuden vaippapaketin lisäksi.

Kaupoissakin voi tapahtua mokia, vaipat jotka ovat olleet menossa pois onkin seuraava vuoro vahingossa vienyt hyllyyn. Tai hyllynreunasta on esim. tippunut pois "2.laatua -50% hinnasta pois"-lappu johonkin tmv.

Vierailija
4/14 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjä myönsi itsekin että ei ole postettu myynnistä koska minä olen ainut joka valitti. Avattiin myyjän kanssa yksi pussi ja samaa viallista oli. Siis tieten tahtoen myivät vielä eteenpäin täydellä hinnalla.

Myyjä sanoi Nastolan Lidlin vaippojen tulevan heille Lahden Kivistönmäen myymälästä, lienee sielläkin sitä viallista erää.

Toinen mikä kävi mielessä oli että vaipoista on jätetty tahallisesti se indikaattori pois, mutta pakkausta ei ole muutettu.

Ap

Vierailija
5/14 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs sen tietää vaikka muutkin olis valittanut mutta eri maassa. jos teet sen itse niin saatat saada jotain takaskin. Kerrot vain että LIdl ei tee toimenpiteitä.

Vierailija
6/14 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaks pakettia, ja palauttaa aion.

Vierailija
7/14 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteusindikaattori.. Kyl vaan on hianoo, kun ei tartte tuhraan vaihtaa liian usein.. Siirtykää käyttämään kestovaippoja, niin ei tarttenarista moisista.

Vierailija
8/14 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin olen sitä mieltä että se on oltava. Tai sitten siitä vaipasta ei tarvitse maksaa täyttä hintaa.

Sama varmaan koskisi viallista kestovaippaakin. Luvataan reunasuojat tai mitkä lie ja ne puuttuvatkin.

ap

Vierailija
9/14 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Espoossa ollaan.

Vierailija
10/14 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aion viedä takaisin Henkkamaukkaan t-paidan, josta sauma ratkesi kahden käytön ja kahden pesun jälkeen. Paita maksoi vain muutamia euroja, mutta silti sen pitäisi kestää enemmän käyttöä. Eikä minulla yleensä ole H&M tuotteiden suhteen valittamista. Mutta jos kukaan ei valita huonalaatuisista tuotteista, silloin firma voi jtkuvasti valmistaa sellaisia ja myydä täyteen hintaan!

Vierailija
11/14 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se hyvä että mammojen elämään saadaan sisältöä tällätavoin...

Vierailija
12/14 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut noita "viallisia" vaippoja Helsingin Kampin ja Pasilan myymälästä jo ajat sitten. Lähetin kolmannen vikaoston jälkeen sähköpostia Lidlin asiakaspalveluun, koska minuakin alkoi tympiä koko juttu. Vastasivat, että ovat kehittäneet tuotetta ja tuo kosteusindikaattorin puuttuminen ei vaikuta vaipan isutvuuteen eikä imukykyyn - no ei tietenkään : ) Paketit ovat siis vain vielä vanhoja vaikka niissä myydään uudistunutta tuotetta.

Ottaa edelleenkin päähän tuo asia ja asiakaspalvelun vastaus ja olenkin alkanut ostaa Prismasta Liberoja, joita saakin ihan samaan kappalehintaan. Lidlin vaippoja olin suosinut juuri tuon kosteusindikaattorin takia.

Vierailija
13/14 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin eikä kolmen vuoden välein uusi vauva:D

Vierailija
14/14 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäolevaäiti kirjoitti:

Menkää töihin eikä kolmen vuoden välein uusi vauva:D