Miehen ajatuksia naisten pukeutumisesta - tää on niin totta :)
Kommentit (13)
Haluaisinpa nähdä miten kyseinen äijä pukeutuu!
olin ihan samaa mieltäkin joistain jutuista, mutta eipä tuosta kyllä jäänyt sellainen olo, että tekisi mieli tuota ukkoa miellyttää pukeutumisellaan.
ostaa kopiocrocsit ja halpatunikatn. BBBUUUUAAAHHHHHHHH
noista tissiverhoista, ja yllätyksekseni kaikki olivat kirjoittajan kanssa samaa mieltä. :o Minusta ne ovat kauniita ja etenkin se keskimmäinen näytti tosi kuumalta (siis nainen). Mutta niin on näemmä maku erilainen. :o
Kuulemma miehiä häiritsi se, että naisesta tulee säkeissä tasapaksuja.
Jos nainen itse pitää vaatteistaan ja peilikuvastaan niistä, niin mitä se muille kuuluu?
Jos nainen itse pitää vaatteistaan ja peilikuvastaan niistä, niin mitä se muille kuuluu?
En käytä enää mitään tuolta listalta, mutta sen takia en jättäisi käyttämättä, että joku ei tykkäisi. Tunika minulla oli raskauden aikana ja sen jälkeen ja siinä oli tosi mukava olla ison vatsan kanssa. Tuskin tuokaan mies pukeutuu sillä tavalla, että se miellyttäisi minun silmää aina.
joku nyrkin ja hellan ääressä elävä tassukka kun tuollaisia linkittelee.
Sori en jaksanut toisten vastaajien kommenttien perusteella katsoa linkkiä, mutta pukeutumisessa ensisijainen funktioni ei ole kyllä ketään miestä miellyttää.
Hänestä ne ovat juuri raskaanaoleville tarkoitettuja. Minusta ne ovat mukavia päällä, mutta makunsa kullakin..
että jos omasta mielestäni näytän vetävältä, näytän siltä myös miesten mielestä. Mutta näin ei pikaisen kyselyni perusteella olekaan.
t: 6
taitaa vaan olla katkera tyhjänpäiväinen mies kyseessä. mitä sitten jos haluaa naisten pukeutuvan miesten silmiä huorahtavan hivelevästi?
haluaisivat, että naiset pukeutuvat tiukkoihin vaatteisiin eikä näihin liikkumavaraa antaviin tunikoihin.
niiin suurta painoarvoa voi olla? Vai ovatko miehet pinnallisia? Kaunis nainenhan näyttää kauniilta vaikka roskasäkki päällään
kaupoissa suurin osa on noita tunikatyylisiä vaatteita ja noita "vagina" kauluksisia paitoja. Kyllähän tunika näyttää ihan hyvältä jos siinä käyttää vyötä.