IHANAA olla taas lyhyttukkainen
Kommentit (38)
kasvot,että lyhyt tukka sopii. Muuten on kyllä melkoin lesbo look...
Mulla on sentin mittanen tukka, aion tänään ajella kokonaan kaljuksi!
Päältä pidempää ja hyvin naisellisesti leikattu
kasvot,että lyhyt tukka sopii. Muuten on kyllä melkoin lesbo look...
siihen, että onko karrelle palanut (värjätty) ohut hiirenhäntä muka jonkun mielestä KRUUNU?
voi peittää kasvoja, jos ei ole kovin kaunis! T: kohta kalju
hiukset on naisen kruunu!
siihen, että onko karrelle palanut (värjätty) ohut hiirenhäntä muka jonkun mielestä KRUUNU?
naisella lyhyet hiukset on karseat!!
Tuli mieleeni Suvi-Anne Siimes, jolla aikoinaan ainakin oli tosi nätti lyhyt tukka. Eikä naisellisuus kärsinyt mielestäni yhtään.
T: kohta kalju
naisella lyhyet hiukset on karseat!!
vaihdellut hiusten väri ja pituus lyhyestä pitkään. Kysyin mieheltäni mikä hänen mielestään on ollut paras vaihtoehto, niin vastaus oli: "ei värillä väliä, mutta lyhyet". Nyt on sellainen polkkapituus, mutta tykkään itsekin eniten lyhyestä tukasta.
Pitkä hius ei todellakaan ole välttämättä kaunis jos hius on ohutta ja sitä on vähän. Silloin olisi parasta leikata lyhyemmäksi ja vaikkapa kerrostaa. Ohuena lyhyt tukka voi olla paljon naisellisempi, koska sen voi laittaa monella tapaa.
Itselläni on ollut elämäni aikana kaiken mittaista ja väristä tukkaa mutta nyt 30v iässä olen vihdoin löytänyt oman kruununi! Mulla on valtavan paksu ja luonnonkihara tukka ja kun vihdoin uskalsin antaa sen kasvaa, olen todella ylpeä tästä harjasta. Hiuksistani saa kaksi lähes aikuisen nyrkin paksuista lettiä ja lisäksi hius on kiiltävää ja taipuisaa. Sellainen tukka siis kuin monilla filmitähdillä on hiuslisäkkeidensä kanssa.
Tällainen pehko vaatii vähän työtä, koska hius on helposti hallittavissa eikä edes rasvoitu. Pesen pari kertaa viikossa hiukset.
T eräs paksusta tukastaan ikionnellinen!
mutta vaan jos ne on hyvin hoidettu ja värjätty ja vielä laitettu! Mikään ei ole tosiaan kamalampaa kuin maantienvärinen letti, joka roikkuu "muodikkaasti" pään sivuilla...
Itsellä on lyhyet ja tykkään kyllä, värjään niitä aika radikaalistikin joskus ja on pirteämpi olo itsellä.
Monelle naiselle sopisi lyhyt tukka paljon paremmin, mutta väkisin pitää pitää ohutta pitkää tukkaa, joka on jollain onnettomalla ponnarilla.
Tai nuttura tai mikä vaan väkerrys missä hiukset menee pään myötä, yök.
Joka aamu kiskaisen märät hiukset ponnarille, menee noin minsa hiusten laittamiseen. Pitäiskö minut nyt viedä navetan taakse ammuttavaksi toivottomana tapauksena? :D
Mutta tällä palstalla edes hiustyyli ei voi olla yksilöstä kiinni. Kaikilla pitäisi olla pitkä tukka. Oikeastiko? Siis kun sinä teet näin niin muittenkin pitää?
mutta olen ihastellut Kanadan huippumalli haussa -sarjan Sineadia... Vitsi että se nainen muuttuikin tavallisesta perusnätistä tyrmäävän kauniiksi kun tukka lähti!
mun tuntemilta naisilta on iästä häipynyt 10 vuotta pois, kun ovat sen hiirenhäntänsä lyhentäneet moderniin lyhyeen malliin. Ei se ainakaan ole hyvännäköistä jos sellainen roikkula roikkuu maantienvärisenä.
lyhyet hiukset = kananpersehiukset (joita ei ihan oikeesti ole näkynyt sitten 80-luvun).
Palasin juuri kampaajalta ja monien "etsikkovuosien" jälkeen minulla on taas lyhyt tukka. Tuntuu kuin olisin kotiin tullut!