Ärsyttää kun jotkut hymyilevät niin että KOKO ylähampaat näkyy ja yläikenet!
Ärsyttääkö muita?
Miksi teette sellaista? Miksi avaatte suun niin valtavaksi, että yläikenet näkyvät ja koko ylähammasrivistö? Onko se teistä kaunista?
Vai onko teillä vain löysä suu? Mikä vaiva?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Valokuvat ärsyttävät valtavasti, kun koko hampaisto ja ikenet ovat tekohymyn vuoksi esillä. Entisajan vakavat valokuvat ovat parempia. Sellaisista näkee todelliset kasvot eikä pakkohymyn vääristämät irvokkaat kasvot. Itse en ikinä hynyile valokuvissa vaikka kuinka maaniteltaisiin, vaan olen vakavana kuin passikuvissa.
Onko tullut mieleen, että kaikki eivät näytä luontaisesti nyreältä. Ja hyvä niin..
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä niin harhaista juttua, että pakko kommentoida XD
Itse olen käynyt läpi 10 vuoden oikomishoidot, nielurisaleikkauksen ja nenäni on parantunut murtumasta. Tämän kaiken jälkeenkin hymyilen ikenet näkyvillä, kärsin purentaviasta, hengitän välillä suun kautta, suuni on lepoasennossa vähän raollaan ja näytän kummalliselta, jos hymyilen suu kiinni. Suu ja huulet kuivuvat, kun hengitän suun kautta ja omastakin mielestäni ikenet näyttävät hymyillessä tyhmältä. Epäkäytännöllistä ja kauneusihanteiden vastaista siis, mutta miksi en tee asialle mitään? Koska en yksinkertaisesti pysty :D Voisin käyttää 99% keskittymiskyvystäni siihen, että koitan pitää suun lepoasennosaa kiinni ja hengittää nenän kautta, mutta käytän mieluummin energiaa muihin asioihin. Voisin myös maksaa kymppitonneja yksityiselle kirurgille suu-, purenta-, leukanivel- ja hammasremontista, mutta käytän mieluummin rahaa kivoihin asioihin. Hymyily, nauru ja rahankäyttö kivoihin elämyksiin vs. tietoisesti keskittyminen vain suun kiinni pitämiseen ja koko vuositulojeni käyttö kirurgiaan? Valitsen ensimmäisen vaihtoehdon :) Harmi siis, että joku jaksaa ärsyyntyä ulkonäöstäni!
Juttuhan on vähän sama, kun itse ärsyyntyisin siitä, että joku käyttää silmälaseja ("miksi et vain näe paremmin???") XD
Piilolinssit
Vierailija kirjoitti:
Itseäni hirvittää puhetapa, jossa vain ja ainoastaan alahuuli liikkuu. Puhuessa näkyvät alahampaat, ei lainkaan suun sisälle eikä ylähampaita. Se alahuuli vain jotenkin laiskasti vippaa ihan vähän, mistä näkee että tämä ihminen puhuu. Jotkut ovat TODELLA eleettömiä kasvoiltaan, ja tämä on yksi kummallisimpia :)
Olen aina ihmetellyt sitä kun joku puhuu, eikä ilme muutu mitenkään. Aivan eleettömät kasvot. Eivät varmaan saa mitään kasvoryppyjäkään näin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes puhutaan "hymystä" jos hampaat näkyy? Eikös hymy ole se kuin suupielet nousee ylöspäin, ei siinä avata suuta. Nauraminen ja irvistäminen lienevät oikeammat termit.
Tämä juuri! Ärsyttävää varsinkin kun ihmiset irvistää kuvissa niin et oikein tahallaan tekee sen ilmeen. Eri asia jos livenä näkee ja ihminen nauraa niin se on luonnollinen tilanne
Vierailija kirjoitti:
Itseäni hirvittää puhetapa, jossa vain ja ainoastaan alahuuli liikkuu. Puhuessa näkyvät alahampaat, ei lainkaan suun sisälle eikä ylähampaita. Se alahuuli vain jotenkin laiskasti vippaa ihan vähän, mistä näkee että tämä ihminen puhuu. Jotkut ovat TODELLA eleettömiä kasvoiltaan, ja tämä on yksi kummallisimpia :)
Mä en olekaan tällaiseen törmännyt tai ainakaan kiinnittänyt huomiota. Erikoiselta kuulostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi sellainen hymy, menisin jotenkin fiksaamaan sen. Joillain täyteaineilla sen saa hoidettua pois. Jotenkin ahdistavan näköistä kun huulet vetäytyy ikenien päälle kun hymyilee.
Ota lääkkeet.
Miksi? Mun mielestä sellainen hymy on ruma. Jos mulla olisi iso luomi kasvoissa, haluaisin sen pois. Jos paha akne, hoitaisin sen pois. Jos ruma hymy, hoitaisin sen.
Ja jos on rumat silmät....
Kasvot ovat ilmeettömät, ei eleettömät. Eleitä tehdään käsillä, kasvoilla on ilmeitä.
Vielä kamalampi on pieni suu kuin prrrrsss-rei kä, ja ohuet lähes huomaamattomat huulet.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka onkin vanha avaus niin joo, todella ällöä edelleenkin. Yököttää kun kalustoa esitellään niinko hevosella.
Mun mielestä sellainen näyttää tekohammasrivistoltä.
Muista taas ottaa ne lääkkeet, ei ole normaalia ärsyyntyä joka asiasta
No en minä ainakaan ala miettimään, miltä näytän kun spontaanisti elehdin. Sehän tekisi koko sosiaaliset tilanteet hankaliksi, jos pitäisi itse juttelun sisällön lisäksi miettiä "iik, nyt alkaa hymyilyttää, täytyy muistaa vetää huulia tiukasti hampaiden päälle ettei vaan tule sitä noloa ienhymyä". Ei hitto, kyllä ihmisten täytyy saada ilmehtiä ja elehtiä luonnollisesti, eikä tarvi miettiä kuinka hyvän näköistä se on.
Pystyykö näitä leikkaamaan jotenkin? Ettei näyttäisi aina irvistävältä paviaanilta kun hymyilee?
Toisilla näyttää olevan turpa niin täynnä hampaita etteivät saa kunnolla edes suuta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
mutta tietty jos ei ihminen sille mitään voi, niin sitten ei voi - kyllä minussakin on ärsyttävää näköä esim. paksu kaula, pyöreät posket jne. ...
MUTTA - sitä en tajua, miksi etenkin näillä ienesittelijähenkilöillä on tapana myös kulkea jatkuvasti suu auki!!
Siis MIKSI jotkut ihmiset on koko ajan suu auki? niin että hampaat näkyy, isot etuhampaat!
Eikö ne hampaat mahdu sinne suuhun suu kiinni vai mikä on syynä?
Näyttää tosi typerältä kulkea koko ajan hoomoilasena suu auki retkeilyhampaitaan esitellen.
Näillä ien-hammas-ihmisillä on suu lähes koko ajan auki. En muista edes nähneeni suu kiinni! Eikö se suu mene todella kiinni? Varmaan kamala elämä jos ei voi sulkea suutaan. Ruokailun ajan saa pidettyä sitä jotenkin kiinni mutta sen jälkeen taas apposen avoinna!
Joka kuvassa suu on täysillä auki ja ylähampaat ja yläikenet näkyy.
Niitä ikeniä on kyllä karsea katsoa. Eikö sitä suuta saa vähän enemmän kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kamalampi on pieni suu kuin prrrrsss-rei kä, ja ohuet lähes huomaamattomat huulet.
https://www.rawstory.com/media-library/image.jpg?id=50572419
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö näitä leikkaamaan jotenkin? Ettei näyttäisi aina irvistävältä paviaanilta kun hymyilee?
Ylähuulen alle voi piikittää esim botoxia niin ei nouse ne huulet niin ylös että ikenet näkyy. Ei maksa ku pari sataa.
Valokuvat ärsyttävät valtavasti, kun koko hampaisto ja ikenet ovat tekohymyn vuoksi esillä. Entisajan vakavat valokuvat ovat parempia. Sellaisista näkee todelliset kasvot eikä pakkohymyn vääristämät irvokkaat kasvot. Itse en ikinä hynyile valokuvissa vaikka kuinka maaniteltaisiin, vaan olen vakavana kuin passikuvissa.